[ad_1]

منفجره لیک هالتر غول پیکر را بزنید بالای سرت این به قدرت ، تکنیک و یک ترس از ترس خاص نیاز دارد. من این ورزش را انجام دادم –سبک المپیک وزنه برداریحدود دو سال است و به نظر می رسد هر روز چیز جدیدی برای یادگیری در مورد آن پیدا می کنم. من اخیراً فرصتی پیدا کردم تا از دو نفر از اعضای وزنه برداری المپیک ایالات متحده ، جوردان دلاکروز و سی جی کامینگز ، در مورد اینکه چگونه تمرین می کنند ، چگونه انگیزه خود را حفظ می کنند و قدم گذاشتن روی سکو در حالی که تحت فشار هستید چگونه است اینقدر فشار

پاسخ های آنها من را روشن کرد ، تا حدودی در مورد آنچه آنها متفاوت از من و یکدیگر انجام می دهند ، اما همچنین در مورد آنچه که همان است. مثلاً هر دو به من گفتند مبتدیان باید صبور باشند و به یاد داشته باشند که برای مدت طولانی شرکت کنند –چیزی مربی من یک میلیون بار به من گفته است.

این یک ورزش است که در آن فقط دو آسانسور انجام می دهید: گرفتن ، که هالتر را با یک حرکت سریع از زمین به سر می کشد ، و تمیز و کشیدن است ، که این کار را به دو صورت انجام می دهد. حرکات پیچیده ای است و شما باید آنها را به طور مداوم انجام دهید تا اتفاق بیفتد طبیعت دوم. کشیدن کمی سخت یا پس انداز کنید تعادل شما کمی بیش از حد جلو و عقب پا ، جمعنی قدیمی تفاوت پاس و برد ، برد و باخت.

بنابراین شما هر هفته ساعت ها به آموزش می پردازید و همه چيز در حال آمدن است حداکثر شش دقیقه جداگانه در یک روز بزرگ.

چگونه انگیزه خود را برای آموزش هر روز حفظ می کنید؟

مربی من سه تا پنج روز برنامه ریزی کرد از وزنه برداری هر هفته. من معمولاً وقت باقیمانده خود را با سایر لیفت و تمرینات سایر ورزشها پر می کنم ، اما این به این دلیل است که در غیر این صورت من خسته می شوم و بلند کردن سرگرم کننده است. من دریافتم که فعالیت بدنی معجزه آسایی برای سلامت روان من است. اما اگر بلند کردن کار من باشد ، احتمالاً برای من متفاوت خواهد بودo من از این دو المپیک پرسیدم که چگونه انگیزه خود را برای تمرین هر روز حفظ می کنند؟

سی.جی گفت: “می دانید ، بعضی روزها خسته کننده خواهد بود ، اما شما فقط باید همیشه هدف خود را بخاطر داشته باشید و دلیل این کار را انجام دهید.” سرگرم کننده وزنه برداری المپیک می تواند باشد. “من عاشق انجام کاری هستم که انجام می دهم.”

جوردان نیز متصل می شود برنامه روزمره آموزش خود را به اهداف خود. او می گوید: “من اهداف بزرگی دارم و سپس اهداف بسیار کمی نیز دارم.” به عنوان اخیر نمونه هایی از مورد دوم را لیست می کند تقویت در اسکوات و استتمرکز بر سلامت روان در میان هرج و مرج 2020 (CJ و Jourdan موفق شدند در طی همه گیر شدن در سالن های بدنسازی تمرین کنند ، اما بازی های المپیک که دوباره برنامه ریزی شده همه را به چرخه سوق داد.)

اما آنچه باعث می شود هر دو هر روز خود را نشان دهند فقط این واقعیت است که آنها هستند انجام دادن. جوردان می گوید: “از آنجا كه بالا بردن وزنه در حال حاضر چیزی در زندگی من است ، این به روال تبدیل شده است.” “به نوعی عجیب است که روز دوشنبه تمرین نکنید یا سه شنبه آموزش ندهید.”

چگونه آماده می شوید که در یک روز مشخص بهترین باشید؟

اوج یک مسابقه بزرگ مهارت چالش برانگیز دیگری است. شما می خواهید از نظر جسمی قوی باشید اما اینقدر تمرین نمی کنید خسته می شوید همچنین می خواهید از نظر ذهنی تیزبین و متمرکز باشید ، اما عصبی نباشید.

سی جی می گوید: “من به خودم می گویم ، خوب ، مثل رفتن به باشگاه است.” او یادآوری می کند که هزاران بار این آسانسورها را انجام داده و سعی کرده است دانستن آسانسورها ، نه فشار را متمرکز کند.

جوردان فرآیند کاهش تمرکز خود را بسیار عمدی توصیف می کند. “حدود چهار یا پنج هفته است که سعی می کنم کارهای روزمره خود را بسیار ساده کنم. من با رژیم خودم سازگار می شوم ، با مهارت های ذهنی خودم سازگار می شوم و با بهبودی سازگار می شوم …فقط تمام جنبه های اطراف آسانسور است. من سعی می کنم این کار را خیلی عادی انجام دهم. ” بر روز مسابقه ، “شرط می بندم. و سپس من دقیقاً بر روی آنچه در سیستم عامل انجام می دهم تمرکز می کنم. “

وقتی پا به سکو می گذارید چه چیزی از ذهن شما عبور می کند؟

و بعد ، روز فرا می رسد. ما قبل از المپیک صحبت کردیم (جوردان این هفته در حال رقابت بود؛ دستور CJ هنوز نرسیده است). در اینجا نحوه توصیف آنها از دو بالابر آورده شده است وقتی به میله نزدیک می شوند.

من خیلی سخت کار می کنم تا بتوانم ذهن بسیار ساده ای داشته باشم. ” او سعی می کند تا اهمیت مسابقه را متمرکز نکند ، بلکه فقط بر روی “یک یا دو خط” تمرکز کند تا در هنگام بالابر به آن فکر کند. “خط مورد علاقه من ، که در واقع چند سال است که به آن پایبندم ، احساس کف پا با پا کامل است ،“او می گوید. (“نمی دانم این منطقی است؟” او می پرسد، اما به شما اطمینان می دهم او انجام می دهد – مناین نیز نشانه ای است که من استفاده می کنم. اگر وزنه بردار نیستید ، این به شما کمک می کند تا بمانید متعادل ، بنابراین شما خود را با نوار دقیقاً بالای سر خود خواهید دید ، نه در جلو یا عقب.)

CJ اعتراف می کند که او در یک روز بزرگ عصبی می شود ، به خصوص قبل از افتتاحیه جدید خود ، اولین بالابر مسابقه. (همه ما این کار را می کنیم.) او تمرکز خود را بر حواس پرتی به عنوان راهی برای کنترل اعصاب می گذارد. او در حالی که از سکو بیرون بود می گوید: “من اصلاً به آسانسور فکر نمی کنم.” “من به چیز دیگری فکر می کنم ولی آسانسور. بنابراین من می توانم به آنچه که می خواهم انجام دهم بعد از رقابت فکر کنم ، می توانم به آنچه امشب می خورم فکر کنم ، یا اگر اواخر این هفته باید کار دیگری انجام دهم زیرا نمی خواهم به فکر بلند کردن باشم من زیاد فکر می کنم ، فقط سرم را گیج می کند. “خط مورد علاقه او فقط” کشیدن ، پرش و چمباتمه زدن “است ، عبارتی که بارها و بارها از مربی خود شنیده است.” اما من واقعاً تا آخرین ثانیه قبل از شروع کار به آن فکر نمی کنم. “

اولین باری که چیز سنگینی را بلند کردید ترسناک بود یا ترسناک؟

بیایید برای لحظه ای در مورد این واقعیت صحبت کنیم که افرادی که در این ورزش رقابت می کنند ، هستند yoinking نوار از زمین به بالای نوار که می توانند بیش از دو برابر وزن آنها وزن کنند. (ترخیص کالا از گمرک خود من فقط اضافه وزن است ؛ CJ و Jourdan هر دو بیش از دو برابر بزرگتر هستند.) نزدیک شدن به وزن زیاد نیاز به کمی ترس دارد. این را منع کنید در واقع این کار را خواهید کرد انداختن بالا بروید و سپس از حرکت او استفاده کنید تا بدن خود را به سمت پایین بکشید تا اینکه چیز برای لحظه ای بی وزن شود. کل مفهوم تقریباً باورنکردنی است. کنجکاو شدم این ورزشکاران کاری را انجام می دهند که انجام می دهند.

سی جی که از 11 سالگی شروع به کار کرد گفت: “این دیوانه است.” “من هرگز شرم آور نبودم. وقتی برای اولین بار به باشگاه رفتم ، دیدم این افراد خیلی وزن بالا می کشند و من مثل وای بودم. مانند ، من می خواهم آن را انجام دهم. بنابراین من دقیقاً مثل این بودم: چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟ و سپس آموزش را شروع کردیم. ”

جوردان اعتراف می کند که احساس ترس می کند ، و ما به هر حال این کار را می کنیم او می گوید: “اوه ، خیلی ترسناک است.” “منظورم این است که ، حتی الان هم از آسانسورهای بزرگ واقعا عصبی هستم. اما وقتی که برای اولین بار کار خود را شروع کردم ، بسیار خوشحال شدم که توسط من احاطه شده است زنان بسیار قوی در سالن بدنسازی ، بنابراین من می توانم زنان و دختران دیگری را ببینم که وزنه های سنگین تری می کشند و نسبت به آنها احساس اطمینان می کنند [myself.]”

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir