آنچه از یک ماه یاد گرفتم و صرف تلاش برای لذت بردن از دویدن کردم


تصویر مقاله ای تحت عنوان

عکس: جو پانوات د (شاتر استوک)

وقتی تصمیم گرفتم یک ماه وقت بگذارم و سعی کنم خودم را برای دویدن دوست بدارم چالش تناسب اندام Lifehackerمن اعتراف می کنم که انتظارات من کم بود. و بعد اولین اجرا من، آنها حتی بیشتر از آنچه فکر می کردم افت کرد آنچه طی چند هفته آینده رخ داد ، یک سری فراز و نشیب بود که با این نتیجه گیری پایان یافت: من این کار را به طور کامل انجام نمی دهم مانند در حال دویدن هنوز ، اما من من میتوانم در واقع ، من اکنون آن را تحمل می کنم و فکر می کنم بزرگ خواهم شد با گذشت زمان بیشتر دوستش دارم

همانطور که به یاد دارید ، اگر سفر من را دنبال کردید ، اولین اجرای من– فقط برای بدست آوردن یک سطح شروع از همان جایی که من شروع می کنم – او گیج شده بود. من در طبقه بالا در محله خود دویدم (به دلایلی که هنوز نمی توانم توضیح دهم) ، مچ پای من احساس می کرد که نمی تواند به درستی خم شود (به دلایلی که هنوز نمی توانم تعیین کنم) و من قبل از لعنت به تصمیم خود برای امتحان فقط دو بلوک داشتم اصلاً چالش (این قسمت منطقی است).

با این حال ، در هفته دوم ، من لذت زامبی ها را کشف کردم ، فرار کن! apکه برای من جالب بود و کدام انگیزه اضافی به من داد و در یک خنثی محکم فرود آمدم “دویدن است خزدسته بندی –پیشرفت بزرگ در هفته سوم اوضاع رو به بالا را حتی بیشتر دید بعد از E در Lifehackerخالق در 100ما با جف جردن کالحون مصاحبه کردیم جیسون فیتزجرالد از Power Run برای پادکست Lifehacker ارتقا دهید“جیسون”. تشویق و مشاوره مرا برای آنچه هست تنظیم کردم شاید لذت بخشترین دوشی که در زندگی ام انجام داده ام. لزوماً آن را دوست نداشتم همه چيز من هنوز در حال دویدن هستم اما این دویدن را دوست داشتم.

صبح روز بعد که از ناحیه مچ پا درد گرفتم ، از خواب بیدار شدم ، اما چند روز به خودم فرصت دادم تا استراحت کنم بله خیر شما در معرض آسیب رساندن بیشتر او هستید. هفته بعد بود چیزی شبیه وحشت ، از جمله oنه آخرین دوشی که با ناگهانی درد مچ پا به پایان رسید منفجر شد به سادگی همانطور که بودم در راه برای کاهش سرعت برای پیاده روی. تا آن زمان ، خیلی خوب پیش می رفت. احساس قدرت و غرور می کردم پیشرفتی که داشتم

علی رغم آسیب دیدگی جزئی ، برای خودم در این هفته “سه نفره” در مقیاس روحیه دویدن از یک تا پنج به خودم دادم. (پنج مورد وجود دارد: “اوه ، بله این این یک جهنمی است که احساس می شود “، و موجودی ،” واو ، من یک دونده هستم! به من نگاه کن! “) احساس می کنم نوعی موفقیت است ، چون اگر یک ماه پیش از من می پرسیدی که چطور انتظار دارم احساس تا پایان دادن به این چالش با یک یادداشت دردناک ، می گفتم: “درست است این آخرین اجرا خواهد بود. ”

من در واقع من کردم در ابتدای این روند به خود بگویید که اگر به پایان ماه می رسیدم و هنوز از دویدن متنفرم ، هرگز مجبور نمی شوم “زندگی کنم” و می توانم به تمریناتی که قبلاً برنامه ریزی کرده بودم برگردم ، که واقعاً از آنها لذت می برم. اما اکنون می بینم که هرگز به دویدن پایبند نبوده ام به اندازه کافی طولانی در گذشته برای غلبه بر برآمدگی که بیشتر دوندگان جدید از ابتدا تجربه می کنند. و این بار می توانم بگویم من آنجا هستم – من خیلی نزدیک هستم.

و همینطور یاد می گیرید 30 روز دویدن را دوست داشته باشید؟ حدس می زنم به موقع نباشد این بخصوص با توجه به شرایط 30 روز اما من بود قادر به ارزیابی جدیدی از این موضوع هستم و من می توانم راهی به جلو ببینم دوست داشتن در آینده نزدیک – آینده ای که کشش کافی در آن وجود داشته باشد بالاخره بلند شو اولویت اصلی


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>