[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان آنچه در مورد آموزش VR آموختم

عکس: mangpor2004 (Shutterstock)

من رفتم یاد بگیرید که آیا بازی های واقعیت مجازی می تواند تمرین خوبی را به شما ارائه دهد یا خیر، و هفته گذشته در مورد آن شنیدید دسته ای از موارد مورد علاقه منبه اکنون که دنیای مجازی را تجربه کرده ام ، هااابرگشتم سراغت با نظرات

بازیهای VR چگونه در مقایسه با تمرینات واقعی رتبه بندی می شوند؟

آخرین س Iالی که سعی کردم در چند ساعت تجمعی به طور ناخوشایند برش ، ضربه و تکان دادن آن را پاسخ دهم این بود: آیا این بازی ها واقعا تمرین خوبی هستند؟ با وجود بازیهای مختلف و تعاریف بسیار زیاد از “آموزش خوب” ، این سوال آسان نیست –اما فکر می کنم پاسخ ها را کمی ترسیم کرده ام.

بازیهای تفکیکی برای تمرینات قلبی سبک مفید هستندبه

شاید حتی کاردیو متوسط. اسکوات ، اگرچه فوق العاده خسته کننده و آزاردهنده است ، اما بدن بیشتری را وارد تمرین می کند و به افزایش ضربان قلب کمک می کند. سعی کردم چند آهنگ بسازم ماوراء طبیعی با وزنه بر روی مچ دست (بالا بیزاویه بتن). اگرچه قطعاً بازوهای من را بیشتر خسته می کرد ، اما فکر نمی کنم این تمرین را بهتر انجام دهد.

دو نمودار ضربان قلب: Fitness Games ، سمت چپ ، 71-168 ضربان در دقیقه به مدت 41 دقیقه.  دویدن به راست ، 115-165 ضربه در دقیقه به مدت 37 دقیقه.  بدیهی است که دویدن شدیدتر است.

گرافیکی: میدان بث

نمودارهای بالا ضربان قلب من را در حین دویدن سبک (دویدن) و چند آهنگ از نشان می دهد ماوراء طبیعی (یکی با کتیبه “بازی های تناسب اندام”). این احساس را داشتم که سخت کار می کنم ماوراء طبیعی؛ من واقعاً نمی توانستم بیشتر کار کنم مگر اینکه آنقدر تمرین کرده باشم که بتوانم سطوح سخت تری را انجام دهم که باعث می شود سریعتر حرکت کنم.

نواحی دارای کد رنگی به وضوح نشان می دهد که این دو نوع معادل کاردیو نیستند. ماوراء طبیعی من بیشتر در منطقه با شدت کم بودم ، تقریباً همان چیزی که از پیاده روی انتظار داشتم. فقط گاهی اوقات به ناحیه با شدت متوسط ​​می افتد ، در حالی که حتی دویدن آسان نیز من را کاملا ثابت نگه می دارد.

هیجان نبرد (به نظر من در نوع خود منحصر به فرد است) می تواند به این منطقه قلبی با شدت بالا برسدبه

بین آدرنالین و ضربات مداوم ، این مورد را کاملاً تجدید نظر کردم. از نمودار می بینید که من به سرعت به منطقه ضربان قلب شدید بالا رفتم و در هر دور نبرد در آنجا ماندم. آیا HIIT را دوست دارید؟ این به نقطه ضربه می زند.

نمودار ضربان قلب نشان داده شده است "نبرد قطار" (شیب در منطقه با شدت بالا) و "3 دور مقابل ملکی" به طور مشابه

گرافیکی: میدان بث

اگر می خواهید زمان زیادی را روی دوچرخه بگذرانید ، بازی هایی که شما را در دوچرخه سواری نگه می دارد بسیار عالی خواهند بودبه

قضاوت من در اینجا بهترین نیست ، زیرا آنها را با دوچرخه امتحان نکرده ام. اما اگر مجبور باشم بین خیره شدن به دیوار گاراژم یا نگاه کردن به خیابانهای کمی تار پاریس در سفر طولانی مدت یکی را انتخاب کنم ، احتمالاً پاریس را انتخاب می کنم. حالا ، آیا پاریس تار از مربی گستاخ پلتون پیشی گرفته است؟ که در مورد آن چندان مطمئن نیستم. اگر Peloton خود را دوست دارید ، احتمالاً باید Peloton خود را نگه دارید. اما اگر می خواهید مسیری طولانی را طی کنید و اجازه دهید ذهن شما سرگردان شود ، پاریس تار ممکن است همین باشد.

نمودارهای ضربان قلب: سواران هولوفیت و سینت سایزر مرا در منطقه با شدت پایین نگه می دارند.  افزایش خارهای طبیعی در محیط ؛  شلاق تپانچه نیز به آنجا می رسد ، پینگ پنگ دوباره شدت کم دارد.

گرافیکی: میدان بث

نمودار بالا نمونه ای از یک بازی را نشان می دهد. هولوفیت، دومی که در آن دوچرخه سواری می کنید (یا در مورد من بازوهای خود را پمپ می کنید و وانمود می کنید که در محل می دوید) ، تمرینات با شدت کم ، مانند پیاده روی سریع را انجام می دهد. Synth Riders (شبیه به صابر را شکست دهید) مشابه بود ماوراء طبیعی مرا در منطقه وسط قرار دهید ، شلاق تپانچه ای اگر من همچنان به من شلیک نمی کردم (من در این بازی بد هستم) احتمالاً او را در منطقه میانی قرار می داد ، و یازده تنیس روی میز هوا قابل پیش بینی بود

نحوه استفاده از Oculus Move برای پیگیری دقیقه تمرینات خود

Oculus دارای فریمی به نام Move است که می تواند دقایق گیم پلی فعال شما را ردیابی کند و حتی می تواند حدس بزند که چقدر کالری سوزانده اید. (مانند سایر ردیاب ها و ابزارهای تناسب اندام ، من انتظار ندارم که کالری دقیق باشد ، اما می توانید از آنها برای قضاوت در مورد شدت تمرین خود استفاده کنید.)

متاسفانه ، دقیقه حرکت و کالری با سایر برنامه ها مانند Apple Health هماهنگ نیست. داده های انتقال روی خود گوشی باقی می ماند و می توانید با نگاه کردن به بالا در حین بازی شماره های روزانه خود را بررسی کنید.

برخی از برنامه ها راه های خود را برای ردیابی کارهایی که انجام می دهید ، دارند. ماوراء طبیعی می تواند ضربان قلب شما را از طریق دستگاهی مانند Apple Watch مانند Apple Watch ردیابی کند تا زمانی که دارید ماوراء طبیعی برنامه ای که هنگام بازی در تلفن شما باز می شود. (بله همینطور است سه دستگاه هایی که همزمان استفاده خواهید کرد: هدست VR ، تلفن و ساعت.)

راستش من هیچ کدام از این موارد را مفید نمی دانم. پیگیری “تمرین” دیگری در Apple Watch منطقی تر بود ، زیرا با سایر برنامه های ردیابی تناسب اندام من همگام سازی می شود.

چه چیزی جا افتاده

تناسب اندام VR راه حلی برای تمام نیازهای تناسب اندام شما نخواهد بود. مهمتر از همه ، در اینجا هیچ چیزی وجود ندارد که بتواند ماهیچه های شما را به هر نحوی تقویت کند ، که برای قوی شدن ضروری استبه اگر در چهار گوش درد دارید ، یک حرکت اسکوات انجام دهید ماوراء طبیعی، ممکن است احساس کنید که تمرین قاتل داشته اید ، اما درد نشان دهنده پیشرفت نیست و به هر حال ظرف چند هفته ناپدید می شود.

اگر روش دیگری برای تمرینات قدرتی دارید و فقط به دنبال تمرینات قلبی سبک هستید ، VR می تواند این کار را انجام دهد. یک بازی نیم ساعته که هر روز همه چیز را خرد می کند به خوبی مناسب است بخش کاردیو U.S. دستورالعمل های ورزش، حتی اگر آخر هفته ها استراحت کنید.

چیز دیگری که از دست رفته است: دلیلی برای انجام آن هر روز. البته ، این بازیها سرگرم کننده هستند ، اما آیا بیشتر از دویدن در پارک با دوست در حال دویدن یا رفتن به کلاس دوچرخه سواری بیشتر سرگرم کننده هستند؟

ماوراء طبیعی، بیشترین تناسب اندام از بازی هایی که انجام داده ام ، دائماً من را تشویق می کند تا اهداف هفتگی را تعیین کنم و یک سری را حفظ کنم. اما برای تبدیل این دستگاه به برنامه تناسب اندام خود ، به نظر می رسد که شما نیاز به انگیزه در خارج از دنیای مجازی دارید. زمان ضبط با هدفون می تواند کاری باشد که شما برای اهداف سلامتی یا تناسب اندام خود انجام می دهید ، مانند ثبت مسافت پیموده شده در کفش های ورزشی. اما انتظار نداشته باشید که بازی ها همچنان شما را مجذوب خود کنند. هیچ داستان داستانی اعتیادآور یا پازل جذاب وجود ندارد.

و بازی هایی که بیشتر شبیه بازی ها هستند ، بازی هایی هستند که به اندازه یک تمرین کار نمی کنند. هر بار که می میرم شلاق تپانچه ایمن فقط عصبانی هستم که باید از نو شروع کنم. من می خواهم سطح را طی کنم ، لطفا. (به همین دلیل ترجیح می دهم مکانیسم را – بدون توجه به هر چیزی – ادامه دهم ماوراء طبیعی.) اما اگر این بازی ها را آنقدر دوست دارید که بتوانید آنها را ادامه دهید ، و اگر مطمئن هستید که حتی در صورت وجود برنامه های تناسب اندام نیز فراموش نخواهید کرد ، پس به هر طریقی ، یکی بگیر و لذت ببر

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir