[ad_1]

مردی که نوار بن بست را دور یک میله می پیچد

عکس: ماریداو (شاتر استوک)

ددلیفت یکی از بزرگترین لیفت هایی است که شما احتمالاً در باشگاه انجام می دهید زیرا باسن و کمر و پاهای شما حاوی برخی از قوی ترین عضلات بدن انسان است. با ترکیب نیروهای آنها می توانید آهن زیادی را به حرکت در آورید. اما برای بسیاری از ما ارتباط ضعیفی وجود دارد: Oچنگ زدن به شما

این شامل بندها نیز می شود. شما فقط یک تکه پارچه محکم به دور میله می پیچید و چسبیدن شما دیگر مانعی ندارد. اما این منجر به تناقض می شود. اگر نمی توانید آن هالتر سنگین را نگه دارید ، آیا واقعا منصفانه است که بگویید می توانید آن را بلند کنید؟ دوباره ، اگر بدن شما به اندازه کافی قوی است که می تواند حرکت مرده را از زمین خارج کند ، آیا واقعا عادلانه است که اجازه دهید دست های ضعیف شما را نگه دارند؟

بیایید دنبال قوانین بگردیم

برای تعیین اینکه آیا چیزی تقلب می شود ، باید تصمیم بگیریم چه قوانینی اعمال می شود بیایید به قوانینی برای هر دو ورزش نگاه کنیم که در آن ددلیفت بیشتر مورد بحث است: Pپرقدرت و نیرومند.

در پاورلیفتینگ بندها قانونی نیستند. (ایناهاش سیاست USAPL، به عنوان مثال: Tدر اینجا لیستی از “تجهیزات شخصی” واجد شرایط است که از صفحه 18 شروع می شود و شامل بند نیست.) این را ببینید ویدئو از دارندگان رکورد جهانی در هر وزن در زمان ایجاد فیلم: Nیکی از آنها با بند می کشد.

اما در مرد قوی اغلب آنها اینگونه هستند. (قوانین Strongman استاندارد نیستند ، بنابراین هیچ قانون ثابتی وجود ندارد ، اما سازمان دهندگان معمولاً بندها را برای اکثر بن بست ها مجاز می دانند.) اینجا لوسی آندروند برای یک رکورد اخیر 300 پوند برداشت؛ قبل از اینکه او مستقر شود و شروع به کشیدن کند ، می توانید دور بند را بند ببندید.

با این حال ، اگر در ورزشگاه تنها هستید ، هیچ کس با قوانین از شما پیروی نمی کند ، بنابراین باید خودتان تصمیم بگیرید.

مزایا و معایب استفاده از آن چیست بند در ورزشگاه؟

عیب کمربندها این است که چسبندگی شما را به چالش نمی کشند. اگر همیشه از بندهای کششی استفاده کرده اید ، ممکن است هرگز شاهد تقویت شدن دست خود نباشید. به همین دلیل ، بسیاری از بالابرها به هیچ وجه از استفاده از بند جلوگیری می کنند. اگر آنها نتوانند وزنه ای را نگه دارند ، آن را بلند نمی کنند.

قسمت فوقانی نوارها دقیقاً همان قسمت پایین آنها است: Tسلام ، بگذارید عضلات چنگال شما کمی استراحت کنند. این کار به شما امکان می دهد سنگین تر از بند بدون وزنه بلند شوید یا تکرار بیشتری انجام دهید بدون اینکه نگران خستگی باشید.

اکثر ورزشکاران ، چه در مرد قوی و چه در پاورلیفتینگ ، برخی از تمرینات خود را با بند و سایر ورزش را بدون تمرین انجام می دهند. اما اگر قصد رقابت ندارید و شما فقط می خواهید در سالن بدن سازی قوی تر شوید ، می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید – از جمله همیشه یا هرگز استفاده از بند ، بسته به علاقه خود.

چگونه می توان بهترین ها را از هر دو جهان به دست آورد

برای اینکه یک فرد قوی و کاملا گرد باشید ، احتمالاً می خواهید از بند استفاده کنید گاهی. در اینجا همان چیزی است که من توصیه می کنم:

  • هنگام انجام ددلیفت ، تا جایی که می توانید بدون بند انجام دهید.
  • اگر چسب شما قبل از آماده شدن خسته شده است ، به اندازه لازم از نوار چسب برای تکمیل تمرین استفاده کنید.
  • اگر قرار است ماکت هایی با کارایی بالا از چیزی ایجاد کنید که می دانید از کشش شما را خسته می کند ، استفاده از بند را در نظر بگیرید. (به عنوان مثال Rبن بست یا ردیف های عمانی.)
  • تمرینات گرفتن را بعد از آن (یا در روزهای جداگانه) انجام دهید ، زیرا آموزش ویژه به قدرت گرفتن شما کمک می کند. ما داریم یک راهنما برای بهبود گرفتن deadlift خود را در اینجا.

این تقریباً همان کاری است که من انجام می دهم. من از تسمه های آسانسوری که مطابق با استانداردهای مسابقه تمرین می کنم (مانند ددلیفت یا جدا شدن) استفاده نمی کنم ، اما یک جفت را حفظ می کنم در کیف ورزشی ام برای کار زیاد (مانند کشیدن چمدان های سنگین) یا کار با تکرار زیاد (مانند R) استفاده شودبن بست عمانی در یک سری 10). من همچنین به طور منظم تمرین گرفتن را انجام می دهم و در نتیجه ددلیفت من در طول سالها افزایش یافته است ، و قدرتم قویتر شد در صورت استفاده صحیح ، بندها یک ابزار عالی برای آموزش هستند.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir