[ad_1]

جلوی تخته قایقرانی روی دریاچه

عکس: بت اسکورسکی

ما در مورد صحبت کردیم شادی بیرون آمدن از آب، و جهان را کاوش می کند کایاک های بادی (گزینه عالی برای کودکان یا سفرهای معمولی با قایق ، اما نه برای کایاک های جدی). اکنون وقت آن است که صنایع دستی را بررسی کنید ، که به سرعت در دریاچه محلی من محبوب ترین می شود: یال بادی.

پاروهای ایستاده (SUP نیز گفته می شود) یه جوری نگاه کن مانند تخته موج سواری این تقریبا همه چیز است. شما در بالا می ایستید و چیزی رانندگی می کنید که شبیه یک پارو قایق رانی است. هبا وجود نام ، می توانید روی آنها بنشینید یا زانو بزنید اگر برای شما مقدور است.

تخته های بادی به اندازه تخته های معمولی قوی هستند

تکان دهنده ترین نکته در مورد شانه بادی این است آثاربه هرگز به خرید فکر نمی کنم بادی تا اینکه از دوستی که یکی را امتحان کرده بود ، خبر گرفتم. در آن زمان ما در دریاچه بودیم و تخته های معمولی (غیر بادی) را از همان مکانی کایاک کرایه می دادیم اجاره می کردیم. او به من گفت که بادی که او سعی کرده به همان اندازه سخت و قوی است که ما در حال حاضر روی آن بودیم. خوب

چند سال سریع جلو رفت و قیمت ها سرانجام به صدها پایین رسید. پتخته های اضافی مانند کایاک گران و y هستندبه راحتی می توانید بیش از 1000 دلار برای مدرن ترین مدل هرکدام هزینه کنید. اما در جایی که کایاک های بادی ارزان و شکننده هستند ، تخته های پارویی بادی هیچ کدام از آنها نیستند. من ارزان ترین تخته ای را که پیدا کردم تهیه کردم و در بسته ای با پارو و پمپ دستی هزینه داشت دور و بر 200 دلار

ترفند این است که چگونه آن را باد می کنید

دلیل محکم تر بودن صفحات بادی نسبت به کایاک های بادی این است که باد می شوند زیاد فشار بیشتر

هنگام پمپاژ کایاک ، بهتر است به محض لمس شدن آن را ترک کنید. چند دقیقه کار با پمپ دستی تنها چیزی است که برای رسیدن به آن لازم است ، و من حتی اجازه می دهم کودک 5 ساله ام آن را بکوبد بالا او خودش

مy paddleboard ، از طرف دیگر ، دارای یک پمپ با a است مانومتر شما باید آن را حداقل تا 10 PSI پر کنید ، با یک نقطه شیرین در حدود 12 و هشدار برای تجاوز به 15. به عبارت دیگر ، SUP به چیزی شبیه به این نیاز دارد بیست بار به اندازه یک کایاک با اندازه مشابه

انجام این کار با پمپ دستی یک تمرین جهنمی است. حدود ده دقیقه متوالی طول کشید و روز بعد هر عضله بالای بدن من درد می کرد. (و من فردی هستم که مرتباً وزنه می زنم ، بنابراین با آرزوی موفقیت برای دیگران.) هنگامی که شیر تخلیه به درستی تنظیم شود ، منجر به چند ثانیه می شود pssssssshhhhtht وقتی پمپ را وصل کردم من به مقدار 0.5 برگشتم و مجبور شدم از نو شروع کنم.

پارو باد پمپ برقی

عکس: میدان بث

چرا شما برای پد برد خود به یک پمپ برقی نیاز دارید

فکر کردم چیز خاصی نیست ، من یک پمپ تشک بادی در فروشگاه می گیرم. بنابراین من آن را ضمیمه کردم و فقط … آنجا نشست. که نزدیک بود. و “پمپ قایقرانی برقی” را در گوگل ببینید تا ببینید در حال انجام چه کاری هستید در حقیقت باید استفاده شود.

به نظر می رسد که پمپ پاروی مناسب پمپ است که می تواند:

  1. تا فشار بالا باد شود (پمپ های تشک هوا آن را قطع نمی کند)
  2. حداقل یک تخته شانه را برای مدت زمان معقول باد کنید
  3. با برخورد PSI خاص خاموش شود (بنابراین اگر حواس شما پرت شد ، دست و پا را ترک نکنید)

به نظر می رسد یک پمپ که این الزامات را برآورده می کند نه ارزان. همه چیز زیر 100 دلار دارای نقدهای واقعی شماتیک بود. من یک پمپ 150 دلاری گرفتم که دارای تمام ویژگی های بالا است ، به علاوه یک باتری ، بنابراین نیازی نیست آن را هنگام پمپاژ به پریز ماشین خود وصل کنید.

یک پمپ خوب 6 دقیقه طول می کشد تا برد من تا 10 PSI باد شود و 2.5 دقیقه طول می کشد. (بله ، به عنوان پاداش ، پس از اتمام کار ، پمپ می تواند تمام هوا را از صفحه خارج کند.) راحت است ، و این بدان معناست که من می توانم بیشتر از تخته استفاده کنم و لذت بیشتری ببرم. من فقط عصبانی هستم که قایقرانی 200 دلاری من یک سرمایه گذاری 350 دلاری بود.

گرفتن تخته شانه روی آب چگونه است

خوب ، حالا برای بخش سرگرم کننده! من در مقایسه با یک قایق رانی یا کایاک ، سادگی تخته پارو را دوست دارم: شما فقط آن را در آب می اندازید ، روی آن می لغزید و می روید.

من دمپایی می پوشم تا به آب بروم ، سپس آنها را برداشته و زیر بانجی جلوی قایق فرو می کنم. این طوری می خواهید پابرهنه باشید پای شما می تواند تخته را نگه دارید و به حفظ تعادل خود کمک کنید (اگرچه من دیدم که مردم ترجیح می دهند کفش آبی بپوشند).

Mine دارای یک بند است بنابراین تخته به من متصل می شود مچ پا ، حتی اگر من حجم معاملات. و بدبینانه نباشید ، بلکه: احتمالاً شما سرگردان خواهید شدبه دلیلی دارد قایقرانان معمولاً از لباس شنا استفاده می کنند.

پوشیدن و الف سبک کمربند PFD (اگر نخ بکشید باد می شود) ، نه یک جلیقه نجات معمولی. من هرگز نیازی به باد کردن آن نداشتم زیرا می توانم شنا کنم. منf من سقوط می کنم فقط روی تخته صعود کنم.

قایقرانی کمی پیچیده تر از قایقرانی است و برای انجام آن چند گردش طول کشید. اگر این کار را درست انجام دهید ، لازم نیست هر چند ضربه را تغییر دهید. فقط با تغییر ضربه دست و پا زدن هدایت کنید. اینجا ویدیو است تظاهرات:

هنگامی که به آن مسلط شدید ، قایقرانی بسیار آسان است ، و می توانید از وقت خود در دریاچه لذت ببرید. وقتی می خواهم حرکت کنم ، به کایاک خود کشیده می شوم و وقتی بیشتر وارد می شوم ، میز پارو را بیرون می کشم خنک شدن شما می توانید برای آفتاب گرفتن یا مدیتیشن بر روی یک پارو در وسط دریاچه دراز بکشید ، یا هر نام دیگری که می خواهید هدف قرار دهید تا دراز بکشید و هیچ کاری انجام ندهید (اگر می خواهید مطمئن شوید که بیرون نمی آیید برای ماهیگیری لنگر بیاندازید).

یوگای پدل برد همچنین یک چیز عالی است با این حال ، من برای اولین بار آن را توصیه نمی کنم. اگر به آن عادت ندارید ، فقط صاف کردن یک چالش تعادل کافی است.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir