آیا می توانم یاد بگیرم که یک ماه دویدن را دوست داشته باشم؟


تصویر مقاله ای با عنوان آیا می توانم یاد بگیرم که یک ماه دویدن را دوست داشته باشم؟

عکس: یاموتوس (شاتر استوک)

امسال ، بت اسکویری ، سردبیر ارشد بهداشت Lifehacker ، به طور منظم “چالش تناسب اندام Lifehacker“به همه کارکنان. وی گفت ، هر كدام از ما می توانیم یك ماه را انتخاب كنیم و با ترغیب خوانندگان به بهبود جسمی و روحی ، هدف تناسب اندام شخصی را دنبال كنیم. در جلسه طوفان فکری که در مورد این موضوع داشتیم ، من چیزی را گفتم که شاید زنده بمانم تا ببینم: «من همیشه می خواستم مانند دویدن ».

دویدن و من از دبیرستان و دبیرستان ، وقتی معلمان تناسب اندام همه آنها را مجبور کردند هر سال یک مایل بدوند ، رابطه ناپایداری داشتیم ، گویا توانایی ما در این کار به معنای موفقیت آنها بود. من همیشه در زمره آخرین کسانی بودم که فارغ التحصیل شدم ، و وقتی که سرانجام از خط پایان عبور کردم همیشه از چهره ناراضی و قرمز روشن (متشکرم ، پوست روشن) بودم.

به عنوان یک نوجوان بزرگتر ، سعی کردم به طور منظم شروع به دویدن کنم و از آن متنفر بودم. من به عنوان دانشجو مسیر را در مرکز تفریحی دانشجویی خود اجرا می کردم و هنوز از آن متنفر بودم.

کار آنجاست – من عاشق ورزش هستم. مرا در دامنه کوه قرار ده تا از آن بالا بروم. یک راکت تنیس و یک توپ به من بدهید و من خدمت خواهم کرد. من هفته ای چندین بار با بیضوی “میدوم” یا دوچرخه سواری می کنم. اما این که بتوانم فقط یک جفت کفش ورزشی بپوشم و به پیاده رو بزنم چیزی به نظر می رسد که فقط اگر بتوانم از هر مانع ذهنی ای که جلوی من ظاهر می شود عبور کنم ، می تواند بسیار آزاد کننده باشد.

من در مورد افرادی شنیده ام که قبلا از دویدن متنفر بودند و اکنون عاشق دویدن هستند و من می خواهم یکی از این افراد باشم. به همین دلیل من مه را انتخاب کردم – نه خیلی سرد ، نه خیلی بارانی ، نه خیلی گرم – تا از موفقیت خود بهترین نتیجه را بگیرم و اینجا هستیم.

هفته گذشته بث از من پرسید که “برنامه” ماه من چیست (من برنامه ای نداشتم) و در صورت وجود چه موانعی را پیش بینی کردم. من به او گفتم که غلبه بر ترس من از دیدن افرادی که می بینند من در حال دویدن است بسیار خوب است ، زیرا من کاملاً مطمئن هستم که هنگام دویدن عجیب به نظر می رسم – که او پاسخ داد: “شما احتمالاً این کار را می کنید. هرکسی وقتی می دود عجیب به نظر می رسد ، دویدن عجیب است ، ما به هر حال ساخته شده ایم. “

سپس او مرا فرستاد این برنامه آموزشی “دونده مبتدی” ، که ترکیبی خوب از 1.5 مایل دویدن ، سه مایل دویدن و برخی پیاده روی را داشت. به او گفتم: “این یکی را دوست دارم.” فوق العاده قابل انجام. “من قصد داشتم این پست را در مورد تمام امیدها و آرزوهایم برای رفتن به یک بانوی بزرگ Runner Lady با یک برنامه آموزشی بنویسم ، اما در آخرین لحظه تصمیم گرفتم که برای مدتی بیرون بروم ، فقط برای اینکه یک مقصد برای من کفشهای ورزشی ام را پوشیدم و تقریباً در ساعت 1:04 بعد از ظهر از خانه خارج شدم.

این 13 دقیقه بهم ریخته است: من در اطراف یک بلوک قدم زدم (تا جایی که مطمئن شدم کسی برای دیدن من نیست) و شروع به دویدن کردم. یا بهتر بگویم من من سعی کردم برای دویدن ، اما مچ پا دامنه حرکتی کامل به من نمی دهد ، بنابراین نحوه حرکت من می تواند با دقت بیشتری “دست و پا چلفتی” توصیف شود. قبل از پایین رفتن به یک پیاده روی آهسته و خس خس ، به یک بلوک و نیم برخورد کردم. من این کار را دقیقاً دو بار دیگر انجام دادم ، و کمی به دامنه حرکتی مچ پا دست یافتم و هر بار قبل از اعلام وضعیت “جهنم کامل” و رفتن به خانه ، کمی جلوتر می رفتم.

همانطور که فکر می کردم چرا “چالش تناسب اندام” مانند دیوید مورفی ، ویرایشگر ارشد فناوری در Lifehacker ، که تصمیم گرفت یک دسته آب بنوش به مدت یک ماه ، بث از طاقچه به من پاسخ داد. او به من گفت که این یک شکست نبود ، بلکه یک پیروزی بود! او به من گفت که امروز برچسب را روی تقویم خود قرار ده زیرا من قصد دویدن داشتم و سپس این کار را کردم من کردم اجرا کن. و او برای دفعه بعدی برنامه ای به من داد: پنج دقیقه پیاده روی ، شتاب دادن به مرور زمان و خم شدن مچ پا ، و سپس دویدن.به آرامی“تا اینکه دست انداز و پف کردن را شروع کردم.” سپس قدم بزنید. 10-15 دقیقه بشویید و تکرار کنید. وی گفت ، کل پیاده روی دوره ای من نیز “زمان دویدن” به حساب می آید ، که از شنیدن آن بسیار خوشحال شدم.

خبر خوب این است که نمی تواند خیلی بدتر شود (به جز آسیب دیدن ، که در ابتدا یک احتمال واضح به نظر می رسید). و که یعنی فقط از اینجا قابل بهبود است. هفته آینده به شما اطلاع خواهم داد – و اگر هرکدام از شما تاکنون به اندازه من رقت انگیز بوده اید و توانسته اید بر قوز کوه غلبه کنید ، لطفا بهترین توصیه خود را برای من در نظرات ارسال کنید.


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>