[ad_1]

زن بنفش در حال انجام یک تمرین پیچیده با طعمه

عکس: Nikolas_jkd (شاتر استوک)

ما هستیم ستایشهای گروههای مقاومت را خواند قبل و قطعا برنامه های خود را داشته باشد. این نوارها مقرون به صرفه و قابل حمل هستند ، بنابراین جای تعجب نیست که محبوب باشند –اما چرا آنها تمرکز بسیاری از تمرینات لب به لب هستند؟ های تو در واقع آیا اگر واقعاً می خواهید یک گله بسازید به آن احتیاج دارید؟

بدر طول راه ، آنجا است شرکتی به نام Booty Bands ، اما اصطلاح باندهای بوت نیز در دسته عمومی باندهای مقاومت که می تواند به دور زانو یا ران شما بچسبد ، اطلاق می شود. برخی از آنها از پارچه ای محکم و کشسان ساخته شده اند لاستیک سنتی تر است. هیچ مشکلی در تمرینات وجود ندارد شمابا استفاده از آنها نوارها که در اسکات و لگد زدن و پل های گلوتن ، همه در حالی که نوید سود کلان را می دهید. با این حال ، مانند بسیاری از تمرینات معروف ، وعده ها اغراق آمیز هستند.

باندهای مقاومت دارای یک مشترک هستند مزایا و معایب

قبل از اینکه به طور خاص به نوارهای متمرکز بر طعمه بپردازید ، لازم است که به جوانب مثبت و منفی همه نوارهای مقاومت نگاه کنید. ما من اینجا آنها را با دمبل مقایسه کردم، و همانطور که به یاد می آورید ، برای واردات درج شده است:

  • تسمه های مقاومت می توانند “وزن” کلی بیشتری نسبت به دمبل های کوچک ایجاد کنند
  • نوارهای مقاومت به مرور فرسوده می شوند
  • نوارهای مقاومت بسته به میزان کشش آنها از نظر چالش متفاوت است

یافتن تمرینات بالاتنه که می توانید با دمبل انجام دهید آسان است ، اما بالا بردن آنقدر سنگین در خانه برای انجام تمرینات چالش برانگیز پایین تنه همیشه آسان نیست. کار با یک پا مانند افتادن و شکافتن اسکات می تواند کمک کند و بله ، نوارهای مقاومت می توانند بخشی از تصویر باشند –اگر آنها به اندازه کافی سنگین هستند

تمرینات آسان هیچ لطفی نمی کند

اگر می خواهید یک الاغ بسازید ، می خواهید عضله بسازید. و م theثرترین راه برای ایجاد عضله ، بالا بردن سنگین استاز یک میلیون تکرار کار سبک (اگرچه می تواند کارساز باشد ، اگر شما زیاد صبور).

بنابراین چگونه می توانید بفهمید که سخت کار می کنید یا “به اندازه کافی سخت”؟ مانند ما قبلاً ذکر شد، می خواهید تعداد کمی تکرار (12 بار یا کمتر ، بیشتر اوقات) را انجام دهید به اندازه کافی قوی است که باعث می شود چند تکرار آخر واقعاً چالش برانگیز باشد. اگر مدتی از همان بند یا وزن استفاده کرده اید ، هر از چند گاهی چالش برانگیزتر کنید تا بفهمید آیا از آنچه فکر می کنید قویتر هستید یا خیر. اگر تو هستی ، یعنی زمان حرکت به سمت بالا

من این را در اینجا ذکر می کنم زیرا قسمت نوار آموزش شکار معمولاً بسیار آسان و سبک است. اگر تمرینات نواری انجام می دهید و آنها تعریف ما از سنگین را برآورده می کنند و آنها واقعاً برای شما احساس چالش می کنند ، سپس می توانند آنچه را که وعده داده اند انجام دهند. فعلاً به نوارها بچسبید.

اما بیشتر ما به وزنه های سنگین واقعی احتیاج داریم برای اینکه به باسن خود (یا هر قسمت از بدن خود) یک تمرین مناسب بدهید. مردگان قهرمان به قدرت زیادی در الاغ خود احتیاج دارند ، اما شما نمی بینید وزنه برداران برای تمرکز روی آموزش در YouTube از هالتر اجتناب کنند ، می دانید؟

روبان برای گرم کردن و لوازم جانبی بهترین عملکرد را دارد

همه را در کنار هم قرار دهید و مشخص است که گروه ها بیشترین حس را به عنوان یک غذای فرعی در تمرین شما دارند – یا یک پیش غذا یا یک دسر. برای ایجاد عضله ، tدوره اصلی هنوز باید باشد واقعی بلند کردن سنگین.

بنابراین می توانید ضربات دیوانه وار را بعنوان بخشی از گرم کردن خود یا به عنوان یک اتمام کننده با تکرار بالا بعد از یک روز پا گذاشتن در باشگاه انجام دهید. می توانید از آنها برای تمرینات “فعال سازی” استفاده کنید ، که کم و بیش کلمه ای جدید برای گرم شدن است. اما نوارها انجام ندهید جایگزین کردن مال شما چمباتمه می زنم، بالابر مرده، سکته های وزنی ، یا رانش ران. و اگر اسکات را با زانوبند انجام می دهید ، همانطور که گروه پیشنهاد می دهد ، اسکات کار واقعی را انجام می دهد– برای ادامه استعاره ما از غذا – شاید کمی تزیین.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir