[ad_1]

تصویر مقاله با عنوان از سیب نرم در کلوچه های خود استفاده نکنید (و روشهای دیگر برای انتخاب سیب مناسب برای پخت)

عکس: ایرینا ملیوخ (Shutterstock)

سیب میوه مورد علاقه من است و خیلی نزدیک نیست. تنوع چیزی است که به من کمک می کند: من می توانم هر سال تعداد انگشت شماری از انواع جدید را تا پایان عمر امتحان کنم و هنوز احساس می کنم که چیزهای بیشتری برای یادگیری دارم. معایب همه این تنوع ، با این حال این است که می تواند بسیار طاقت فرسا باشد ، به ویژه هنگامی که سعی می کنید بفهمید از کدام سیب در دستور غذا استفاده کنید. خرده عسل درست از یخچال بسیار خوشمزه است ، اما یک پای چطور؟ آیا واقعا انواع مختلف چنین تفاوت بزرگی ایجاد می کنند؟

مگر اینکه شما به دنبال محصولات مبهم از یک مزرعه محلی باشید ، پاسخ منفی است ، در واقع. اکثر سیب هایی که در فروشگاه ها یا بازارهای کشاورزان پیدا می کنید انواع “جهانی” هستند ، به این معنی که آنها به همان اندازه خام یا پخته خوشمزه هستند. انتخاب سیب “مناسب” برای دستور غذا بیشتر بستگی به آنچه شما دوست دارید دارد و دانستن کمی اصطلاحات می تواند به شما کمک کند موارد را محدودتر کنید.

انواع سیب معمولاً با بافت آنها که از نرم به سخت تبدیل می شوند و طعم آنها از ترش به شیرین توصیف می شود. در اینجا رایج ترین توصیف کننده هایی است که ممکن است مشاهده کنید (به منظور افزایش سختی و شیرینی):

  • بافت: نرم ، لطیف ، سخت ، ترد ، سخت
  • مزه: ترش ، ترش ، تند یا شیرین ، شیرین

دانستن جایی که یک سیب روی این دو طیف می افتد تقریباً همه چیزهایی را که باید بدانید به شما می گوید ، از جمله نحوه استفاده بهتر از آن. همچنین به شما می آموزد که چگونه سلیقه های خاص خود را تعیین کنید ، که به شما کمک می کند موارد دلخواه جدید را پیدا کنید.

اگر غذا می خورید ، می توانید با آن غذا بپزید

سیب هایی که برای غذا خوردن در نظر گرفته می شوند – که به معنای واقعی کلمه “خوردن سیب” نامیده می شوند – معمولاً در محدوده های تیز تا شیرین و سخت ترد می شوند. اگر سیب های خود را در یک خواربارفروشی خریداری کنید ، به احتمال زیاد انواع “خوراکی” دریافت خواهید کرد. این بدان معنا نیست که با خوردن سیب نمی توانید غذا بپزید. دور از آن. این بدان معناست که بیشتر مردم ترجیح می دهند چیزی شیرین و ترد بخورند تا چیزی که ترش و پودر (یا ترش و سفت مانند سنگ) باشد.

پخت و پز با سیب را پختن با شراب بدانید ، به این معنی که زیاد به آن فکر نکنید. هر سیبی که دوست دارید خام بخورید ، احتمالاً طعم بسیار خوبی در دستور غذا دارد.

مراقب سیب های نرم باشید

گفته می شود ، هنگام پخت یا پخت با سیب ، مهم است که بافت آنها را در نظر بگیرید. سیب های نرم تر تقریباً به محض پختن متلاشی می شوند ، در حالی که سفت ترها شکل خود را حفظ می کنند. در هر کدام مزایا و معایبی وجود دارد ، اما سیب های سفت از تنوع بیشتری برخوردار هستند ، که این امر آنها را برای خانه مفیدتر می کند آشپز

به نظر من ، استفاده از یک سیب نرم در جایی که به یک سیب سخت نیاز دارید ، تنها راهی است که می توانید قبل از شروع یک دستور العمل مبتنی بر سیب را به طور جبران ناپذیری از بین ببرید. سیب های نرم به راحتی به فرنی تبدیل می شوند – ایده آل برای پوره سیب و کره سیب ، اما برای پای ، کیک ، شیرینی یا سیب کامل پخته وحشتناک است.

این گونه های رایج در طرف نرم تری قرار دارند. مگر اینکه سس سیب درست کنید ، بهتر است از خوردن آنها اجتناب کنید:

  • کورتلند
  • رم
  • مکینتاش
  • طلایی خوشمزه

هنگامی که کمی در مورد تفاوت انواع سیب با یکدیگر آگاهی پیدا کردید ، محدود کردن گزینه های خود بسیار آسان تر می شود. در صورت شک ، به آنچه دوست دارید پایبند باشید و از نرمی مراقب باشید – مگر اینکه بخواهید.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir