[ad_1]

تصویرگری برای مقاله ای با عنوان اگر از مدیتیشن متنفر هستید ، این گزینه ها را امتحان کنید

عکس: آنتونیو گیلم (شاتر استوک)

ذهن من دائماً چهچه می زند – و دراز دست دادن چشم و تنفس عمیق منجر به آرامش نمی شود ، چه رسد به آن چیزی که سعادت را نزدیکتر می کند. در عوض ، این زمانی است که همه افکار بد شروع به ظاهر شدن می کنند ، و باعث می شود چیزی که تصور می کنم کاملاً مخالف نیروانا باشد.

من قطعاً در این کار تنها نیستم: زیاد افرادی که سعی در مراقبه دارند شکست می خورند. هنوز هم اطاعت از چرخ فلک ذهنی مهم است ، و روشهای دیگری نیز برای انجام این کار وجود دارد که همه آنها از محدوده آنچه معمولاً با آنها ارتباط داریم خارج است “مراقبه. “

“سازمان ملل را امتحان کنیدمراقبه “ یا مراقبه فعال

اوایل سال جاری من با آنها نشسته ام بکا ویلیامز برای آزمایش تمرین خود ، که او آن را “تو” می نامدمراقبه. “ویلیامز یک متخصص تغذیه و متخصص تغذیه است که برنامه خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کرده است. او سعی کرد با مراقبه سنتی توجه خود را بر افکار مسابقه ای غلبه کند ، اما عبور از ایستا را بسیار دشوار دانست.

مندر عوض ، او برنامه خودش را تهیه کرد که توصیه می کرد با حشیش جفت شوید (اگرچه ما آن مسیر را نرفتیم زیرا به هر حال برای کار بود). او در حال مکالمه با زوم و ویلیامز بود و به من دستور داد تا با چشمان بسته و دستانم را روی لب بگذارم سریع و سریع نفس بکشم. این پرانرژی ترین شکل مراقبه ای است که تاکنون تجربه کرده ام. صادقانه بگویم ، این احساس مانند یک تمرین بود ، که چیزی شبیه به معنی است.

“کار من نوعی مراقبه بسیار فعال را ارائه می دهد ، که شامل الگوهای تنفسی قدرتمند ، صداهای طنین انداز عمیق ، و حرکات بیانی بالاتنه ، دستها ، بازوها و انگشتان ، “می گوید ویلیامز. در حقیقت ، این روش با هدف “احترام به این واقعیت که ذهن اغلب با شدت می چرخد ​​و باعث کندی می شود” است.

این یک صخره برای مراقبه فعال است ، که یک مفهوم کاملا جدید نیست. اما ویلیامز با رژیم خود اشتباه گرفت تا عکس این کار را انجام دهد محیط سنتی ذهن آگاهی اجازه منفی می دهد احساسات به ذهن خطور می کنند و مستقیماً با آنها روبرو می شوند.

او به Lifehacker می گوید:

با استفاده از این رویکرد بسیار فعال در مراقبه ، مراقبه قادر به صرف انرژی زیادی است که به او کمک می کند تا سرعت خود را کاهش داده و زمین را به زمین بیندازد. علاوه بر این ، برخلاف مراقبه نشسته ساکت ، از آنها دعوت می شود تا همه چیز را که بیشتر در ذهن آنها ضربه می زند آموزش دهند و تمرکز کنند –استرس و تسلط ، اضطراب ، اعتماد به نفس ، عصبانیت ، ناامیدی ، و چنین.

در نهایت ، ویلیامز معتقد است که رویکرد وی به پزشکان اجازه می دهد “ملاقات ، استقبال و آزاد کردن سر و صدای ذهنی که زندگی ما را نا آرام نگه می دارد”.

سایر گزینه های مراقبه که ممکن است برای شما مفید باشند

همه این گزینه های جایگزین مراقبه ، روش های مختلفی برای دستیابی به همان هدف ، یعنی دستیابی به آرامش و رضایت را ارائه می دهند. زیبایی این است که اگر کسی برای شما کار نکند ، دیگری امکان پذیر است درست.

  • ورود به سیستم: قرار دادن افکار خود روی کاغذ می تواند یک تمرین Cathartic باشد ، به ویژه هنگامی که احساسات خاصی را سرکوب کرده اید. وجود دارد تنوع از انواع مختلف مجلات برای انتخاب، و این چیزهای فراتر از نگه داشتن دفترچه خاطرات است.
  • هنرهای رزمی: آموزش رشته های رزمی حداقل به یک معنا می تواند همان مدیتیشن را بدست آورد:محکم شما را در زمان حال پایه ریزی می کند. شما بدن خود را آزمایش خواهید کرد ، و همچنین ذهن شما ، و شاید یادگیری چند چیز در مورد خودتان در این روند.
  • تمیز کردن: بله ، پاکسازی می تواند مراقبه باشد. کسانی که به این خرد پایبند هستند دیگران را به این کار ترغیب می کنند واقعا به عناصر لمسی تمیز کردن تکیه کنید. کف را احساس کنید ، به شکاف گوش دهید و ممکن است متوجه شوید که مقداری از تنش از بدن شما آزاد می شود.
  • یوگا: خصوصیات مراقبه ای یوگا به خوبی شناخته شده است و بس یک راه عالی برای ایجاد قدرت. مانند هنرهای رزمی ، تسلط بر برخی ژست ها بدون آرامش ذهن کاملاً دشوار است. تسهیل یوگا در برنامه روزانه یا دو روزه شما می تواند کمک زیادی به تبدیل ذهن شما به مکانی آرامتر کند.
  • موسیقی: گوش دادن به موسیقی آرامبخش می تواند بسیار گیج کننده باشد ، با توجه به اینکه می توانید به آهنگ اجازه دهید شما را به دور از افکار خود سوق دهد. یک حمام بکشید ، چند شمع روشن کنید و مخلوطی اضافه کنید که باعث آرامش جو شود.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir