[ad_1]

صندلی دوچرخه

عکس: گروه عکاسان AP (شاتر استوک)

درد در باسن یا کشاله ران ناشی از دوچرخه سواری معمول است ، حتی اگر در داخل منزل در Peloton یا Airdyne باشید ، یا حتی مربی دوچرخه خودتان بسازید. ناراحتی جزئی در روز اول ممکن است طبیعی باشد ، اما اگر ادامه یابد یا به شدت افزایش یابد ، ممکن است لازم باشد در دوچرخه و نحوه دوچرخه سواری تغییراتی ایجاد کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

صندلی خود را تنظیم کنید

تنظیم مناسب دوچرخه برای یک سواری راحت بسیار مهم است. اگر دوچرخه شخصی خود را در خانه دارید ، کتابچه راهنمای آن را گردگیری کرده و مطمئن شوید که چطور همه تنظیم کننده ها را تنظیم می کنید. احتمالاً می دانید که صندلی می تواند به سمت بالا و پایین حرکت کند ، اما بیشتر صندلی ها می توانند به جلو یا عقب نیز متمایل شوند و ممکن است یک نوار لغزنده برای حرکت بیشتر صندلی به سمت دسته فرمان یا چرخ عقب وجود داشته باشد. (اگر در یک کلاس چرخش شخصی شرکت می کنید ، زود حاضر شوید و از مربی س askال کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی تنظیم شده است.)

این زاویه صندلی می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند – سطح خوب است ، اما من دوست دارم بینی خود را کمی به سمت زمین قرار دهم – و ممکن است متوجه شوید که این تنظیم مقداری فشار را می گیرد. بسته به دوچرخه و آناتومی خود ، حتی ممکن است ترجیح دهید به عقب خم شوید ، بنابراین تا زمانی که نتیجه مناسب شما را پیدا کنید ، آزمایش کنید.

همه موارد دیگر را تنظیم کنید

با صندلی متوقف نشوید. در حالت ایده آل ، وزن شما باید به طور مساوی بین دسته ها ، پدال ها و صندلی ، بنابراین به خاطر داشته باشید که تنظیم سایر قسمتهای موتور – مانند موقعیت دسته ها – در نهایت می تواند فشار بر روی مال شما صندلی

برخی اوقات بایستید

کلاسهای دوچرخه سواری معمولاً شما را به ایستادن روی پدال ، معمولاً در قسمتهایی با شدت بالاتر دعوت می کنند. اگر از نظر تناسب اندام برای این کار آماده نیستید ، خوب است ، اما مطمئن باشید که در هر سفر حداقل چند بار الاغ خود را از روی صندلی پایین بیاورید ، حتی اگر فقط برای چند ثانیه باشد.

لباس مناسب بپوشید

برخی از شلوارک ها و لباس های زیر در مکان های نامناسبی درز دارند و ممکن است تا دیر نشده متوجه آن شوید لباس بدون درز یا حتی کماندو را تجربه کنید و به یاد داشته باشید که یک شلوارک تنگ میانی ران به یک دلیل فراخوانی می شود – آنها سبک مناسبی برای پوشیدن هنگام دوچرخه سواری هستند.

دوچرخه سواران غالباً شورت های بالشتی می پوشند ، اگر ساعت ها در زین باشید انتخاب خوبی است. فقط بخاطر داشته باشید که باید از شورتهای پر شده استفاده کنید اضافی دوچرخه خود را تنظیم کنید و همه این نکات دیگر ، نه به عنوان یک گزینه.

زین جدید بخرید

اکنون به جواب واضحی رسیده ایم – شما زین ضخیم و سبک می خواهید ، درست است؟ در واقع ، این یک امر مسلم نیست. دوچرخه سواران این را می دانند هرچه سریعتر بخواهید بروید و دوچرخه شما آیرودینامیکی بیشتری داشته باشد ، زین لاغرتر و سخت تر می خواهید. اگر سرعت کمتری رانندگی کرده و به حالت ایستاده قرار بگیرید ، زینهای نرم تر منطقی به نظر می رسند.

پد اضافی نیز می تواند کمی آسیب ببیند. روی یک زین سفت و سخت ، فشار دقیقاً روی استخوان های صندلی (توده های لگن) است. اما در یک زین انعطاف پذیر به بافت نرم مناطق تحتانی فشار وارد خواهید شد. بنابراین ، اگر لنت های ضخیم و ضخیم تر صندلی خریداری کرده اید و به نظر نمی رسد که آنها هرگز به درد شما بخورند ، یک صندلی محکم تری را امتحان کنید و ببینید که آیا در آنجا به درستی تنظیم شده است ، راحت تر است یا نه.

عرض زین نیز مهم است. برای بهترین تناسب ، تفاوت بین استخوان های صندلی را اندازه بگیرید و یک زین را انتخاب کنید که مطابقت داشته باشد. زین بیش از حد باریک به بافت های نرم شما فشار می آورد. خیلی پهن می تواند ران شما را مالش دهد. امتیاز دیگر در انتخاب صندلی مناسب: برخی از زین ها دارای برشی در وسط هستند که می تواند فشار را بر روی ناحیه بین استخوان های صندلی کاهش دهد.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir