[ad_1]

قاشق زدن چیزی در یک بطری مخلوط کن

عکس: سبک زندگی MBB (شاتر استوک)

ژل ها ، میله ها ، نوشیدنی های ورزشی و شیک ها اختراعات بسیار خوبی هستند که به ما امکان می دهند هنگام ورزش ، مواد مغذی مناسب را در زمان مناسب دریافت کنیم. اما غذای معمولی قدیمی در بسیاری از موارد به همان خوبی کار می کند – و اغلب ارزان تر است.

چه چیزی را به جای g امتحان کنیدبر

اگر پیاده روی طولانی یا دوچرخه سواری می کنید ، ژل (مانند Gu) یا آدامس ورزشی (مانند Clif Shot Bloks) می تواند کربوهیدرات آسان هنگام رانندگی فراهم کند. اما از آنجا که آنها در واقع فقط قند هستند ، به راحتی می توانید هر کربوهیدرات آسان دیگری برای خوردن جایگزین کنید.

از سایر دوندگان در یک گروه آموزشی ماراتن ، متوجه شدم که میان وعده های میوه ای جایگزین آسان و ارزان ژل هایی است که مدام از بین می بریم. به قسمت غلات فروشگاه مواد غذایی بروید و آنها را از قبل بسته بندی شده برای جعبه ناهار کودک پیدا خواهید کرد.

صادقانه بگویم تقریباً هر نوع آبنبات می تواند کار کند. فقط چیزی با مقدار دقیق درست کربوهیدرات پیدا کنید (بسته به اندازه بدن حدود 30 تا 60 گرم کربوهیدرات در ساعت بعد از ساعت اول می خواهید) و مقدار زیادی چربی یا پروتئین نداشته باشید. غذاهای نشاسته ای نیز شمارش می شوند. پرزل و خرس های صمغی در اواسط تمرین کربوهیدرات تأمین می کنند.

اطمینان حاصل کنید که می توانید آن را هنگام حرکت بخورید. برای بسیاری از ما ، که هر چیزی را که جویدن زیادی بخواهد یا هنگام خوردن آن شکسته و شکسته شود ، مانند چیپس ، مستثنی می کند. بعضی از مسیرها عاشق کشمش هستند. فقط در مواردی که انتخاب شما با روده شما موافق نیست ، حتماً چیزهای جدید را کمی امتحان کنید.

چه چیزی را امتحان کنم به جای sبنادر نوشیدنی

نوشیدنی مانند Gatorade سه کار انجام می دهد که آب آن را انجام نمی دهد: برای شما کربوهیدرات (قند) فراهم می کند تا در حین تمرین بخورید. سدیم را جایگزین نمکی می کند که عرق می کنید. و معمولاً چندین الکترولیت دیگر مانند پتاسیم را نیز تأمین می کند.

اگر مدت طولانی تمرین نمی کنید یا به اندازه کافی سخت باشد تا عرق زیادی از بین برود ، آب احتمالاً خوب است. برای کربوهیدرات ها ، به پیشنهادات ما در مورد آب نبات یا غذاهای نشاسته ای مراجعه کنید.

در مورد الکترولیت ها ، شما گزینه هایی دارید. آبیاری Gatorade معمولاً برای معده شما آسان تر است اگر مقدار زیادی از آن را بنوشید. همچنین می توانید از پودر یا قرص الکترولیت مانند Nuun یا Liquid IV استفاده کنید. اما اگر از غذای واقعی الکترولیت بخواهید چه می کنید؟

خوشبختانه اکثر ما برای جایگزینی الکترولیت ها مجبور نیستیم خیلی سخت کار کنیم. اگر فقط یک یا دو ساعت ورزش کنید ، آب کافی است و وعده بعدی شما می تواند سدیم و پتاسیم را به خوبی تأمین کند. با این حال ، اگر نگران هستید ، یک میان وعده شور مانند چوب شور یا چیپس می تواند کربوهیدرات ها و همچنین سدیم را تأمین کند. و یک موز 422 میلی گرم پتاسیم دارد ، در حالی که 30 میلی گرم در هر وعده نوشیدنی ورزشی.

چه چیزی را امتحان کنید pاز نوآموزش

اگر شما فقط در یک ورزشگاه احساس نمی کنید که در خانه قبل از گلوله ای از پودر کافئین میوه ای ، جایگزین کردن این احساس دشوار است. خیلی خیلی پیشتمرینات حاوی بتا آلانین است ممکن است احساس خارش ایجاد کند در پوست شما نمی توانم به غذایی فکر کنم که چنین کاری انجام دهد.

اما دلیل اصلی استفاده بسیاری از افراد از a در مقابل-تمرین برای کافئین است. در اینجا آنچه در پشت ایده استفاده از آن برای تقویت “انرژی” است وجود دارد. می توانید به راحتی پیش عوض کنیدآموزش با هر منبع دیگر کافئین ، مثل قهوه

فقط مقدار آن را بررسی کنید: یک قاشق چای خوری C4 حاوی 150 میلی گرم کافئین است که تقریباً یک فنجان یا یک فنجان و نیم قهوه غلیظ است (محتوای کافئین در قهوه بسته به لوبیا ، کباب و سایر عوامل متفاوت است ، بنابراین دشوار است) برای تعیین دقیق)

لرزش و میله های پروتئینی

پودر پروتئین یک روش مناسب برای دریافت پروتئین اضافی در رژیم غذایی است ، اما وجود دارد هیچ چیز خاصی در مورد نوشیدن پروتئین به شکل لرزش وجود ندارد. داستان برای میله های پروتئینی مشابه است. یک قاشق چای خوری پودر پروتئین اغلب حاوی حدود 20 گرم پروتئین است و بیشتر نوارهای پروتئینی بین 10 تا 20 گرم پروتئین دارند.

برای راحتی کار می توانید یک نوار یا لرزش انتخاب کنید ، اما فکر نکنید که مقدار پروتئین دریافتی چیز خاصی است. یک وعده سه اونس سینه مرغ ، تقریباً به اندازه یک تکه کارت ، حاوی 27 گرم پروتئین است. آn تخم مرغ شش؛ آ کنسرو ماهی تن 20 عدد دارد؛ آ یک ظرف کوچک ماست یونانی بدون چربی دارای 17 است. بنابراین یکی از این غذاهای غنی از پروتئین (یا یکی دیگر از غذاهای مورد علاقه خود) را برای خود سرو کنید و نیازی به بار و لرزش ندارید.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir