[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان این سوالات را از خود بپرسید قبل از اینکه تمرین را از دست بدهید

عکس: استودیو عاشقانه (Shutterstock)

همه ما روزهایی را گذرانده ایم که در مورد رد شدن یا تغییر صحبت کرده ایم آموزش برنامه ریزی شده گاهی اوقات اینطور است برای اینکه ما بیمار ، خسته ، بیش از حد دردناک هستند ، یا چیزی فوری تر داشتیم بالا رفتن. در روزهای دیگر ، ما فقط تلاش نمی کنیمبه بر بر روزهایی که به فکر تغییر برنامه های تمرینی خود هستید ، این ایده خوبی است ابتدا به دلایل خود فکر کنید زوجود دارد برخی از سوالاتی که باید از خود بپرسید قبل از انتخاب مبل جلوی تردمیلبه

آیا از تصمیمم پشیمان می شوم؟

در لحظه بلاتکلیفی شما ، وقتی ساعت 5 صبح است و تو خیلی بدی شما می خواهید دکمه چرت زدن را فشار دهید ، یا زمانی که یک روز طولانی و خسته کننده در محل کار و خود داشته اید به تو فکر نکن انرژی ذهنی داشته باشید ، خیلی راحت می توانید خود را متقاعد کنید خوب است به رد شدن تنها در این زمانبه

وقتی این اتفاق افتادص ، کمی وقت بگذارید تا تصور کنید که ممکن است بعد از تصمیم گیری چه احساسی داشته باشید. پشیمون میشی؟ آیا در حال پیشرفت در جهت رسیدن به هدف تناسب اندام نیستید؟ یا احساس آرامش می کنید که بقیه را دادید تو نیاز داری؟

تمرینات دیگر من در این هفته چگونه بود؟

دستیابی به اهداف شما به این دلیل اتفاق نمی افتد که شما در یک روز خاص کار کرده اید. این به این دلیل است که شما مدتهاست در تلاشهای خود ثابت قدم بوده اید. این شامل ایجاد یک طرح –یکی که با وضعیت خاص شما کار می کند –و سپس راه اندازی تا جایی که لازم است. میشل پارولینی ، مربی ارشد در خانه ردیفبه

اگر به فکر تغییر برنامه تمرینی خود برای روز هستید ، همچنین ببینید در برنامه شما برای هفتهبه اگر تمام هفته ثابت قدم بوده اید و می توانید روشهای دیگری را برای انجام تمرینات خود پیدا کنید ، حذف یک روز اتفاق نمی افتد. تفاوت طولانی مدت با این حال ، اگر برنامه شما برای هفته راحت تر بود نسبت به. تا معمولا احتمالاً مهم است که در تمرین خود قرار بگیرید به هر طریقی که می توانید

آیا این تمرین را اختراع می کنم؟

این یکی از موضوعاتی است که باید با خود صادق باشید. اگر به دنبال هدفی هستید که این تمرین برای آن مهم است ، آیا برنامه ای مشخص و قابل دستیابی برای آن دارید بالا؟ اگر برنامه آرایش این است که ساعت 5 بیدار شوید من هستم وقتی یک جغد شب هستید که به سختی تا ساعت 8 صبح از رختخواب بلند می شود ، تمرینات از دست رفته خود را فشرده کنید هر روز این ممکن است واقع بینانه نباشد طرحبه

با این حال ، اگر به جلو نگاه کنید و قسمت قابل توجهی از زمان را در یک روز دیگر ببینید که می توانید تمرینات از دست رفته خود را روی آن قرار دهید ، این می تواند کارساز باشد. همانطور که دانیل کوت ، مدیر آموزش در نوار تمیز، اشاره می کند ، اگرچه ممکن است برخی از افراد به یک برنامه ثابت پایبند باشند ، “بسیاری از افراد هستند که اغلب مجبورند در زمانهای مختلف در تمرینات خود با مداد تمرین کنند.”

اگر برنامه شما بسیار تغییر کرد ، بهتر است یک برنامه تمرین متغیر داشته باشید تا اینکه هیچ برنامه ای نداشته باشید. جنبه مهم این است که شما یک برنامه واقع بینانه ارائه می دهید تا بتوانید آن را عملی کنید و در تلاش های خود ثابت قدم باشید.

دلیل تغییر برنامه من چیست؟

آیا به این فکر می کنید که به دلیل بیماری خود را کنار بگذارید یا تمرین خود را تغییر دهید؟ خسته؟ محروم از خواب؟ خسته؟ آیا از یک روز طولانی در محل کار خسته شده اید؟ تعیین واقعی دلیل آن همیشه آسان نیست ، اما مفید استبه برای خستگی ذهنی –همانطور که بعد از یک روز طولانی به دست می آورید –دریافت در تمرین می تواند در واقع کمک. اما اگر خستگی جسمی باشد ، به چالش کشیدن آموزش می تواند به شما احساس دهد بدتر

برای بیماری ، اولویت شما باید استراحت و بهبودی باشد. “بدن ما در صورت نیاز به استراحت به ما اطلاع می دهد” پارولینی گفت “به این امر احترام بگذارید و به سیستم ایمنی اجازه دهید تا کار خود را انجام دهد.

در مورد کم خوابی ، قبل از انجام یک تمرین سخت دوبار فکر کنید کوت می گوید: “وقتی خسته هستیم ، ممکن است بیشتر تمایل به تمرین بیش از حد داشته باشیم زیرا ممکن است در تماس چندانی با بدن خود نداشته باشیم.” اگر در حال اجرا در سطح پایین هستید ، تمرینات را با شدت کمتر در نظر بگیرید. ”

آیا تغییر برنامه های تمرینی من بر اهداف من تأثیر می گذارد؟

اگر در حال تمرین برای یک ماراتن یا مسابقه هستید ، در مورد آن فکر کنید این تمرین از دست رفته چگونه بر آن هدف تأثیر می گذارد. جحذف آخرین دور طولانی قبل از مسابقه ممکن است ایده چندان خوبی نباشد اما اگر شما در شروع برنامه تمرینی خود یک دویدن آهسته و آسان را از دست می دهید و دلیل خوبی برای انجام آن دارید –و همچنین یک برنامه بازی در مورد چگونگی دستیابی به هدف بزرگتر –این یک داستان دیگر استبه

این هم هست خوب تصور کنید رسیدن به هدفتان چه حسی دارد. درباره کارن تیکنر ، مربی پیلاتس در باشگاه پیلاتس، در روزهایی که انگیزه اش عقب افتاده است ، آنچه را که در گذشته بود به یاد می آورد هنگامی که او به یک هدف تناسب اندام مهم دست یافته است. تیکنر می گوید: “معمولاً این حس موفقیت به من الهام می دهد که با افکار خود به عقب برگردم و هدفم از تمرین آن روز را ببینم.”

آیا می توانم تمرین را لذت بخش تر کنم؟

گاهی اوقات دلیل این که می خواهید یک تمرین را کنار بگذارید یا تغییر دهید این است که تمرینات شما شروع به خسته کننده یا راکد می کند. تمرینات به گونه ای طراحی شده اند که شما را به چالش بکشند ، نه اینکه شما را با اشک خسته کنند. “مهم نیست که این تمرین بهترین تمرین در جهان است” پارولینی گفت “مناگر آن را دوست ندارید ، شما به آن پایبند نخواهید بود

اگر سرگردان هستید و تمرینات معمول شما مانند گذشته احساس رضایت نمی کند، در نظر گرفتن چطور توانستی چیزها را تغییر دهد تا فرایند دستیابی به اهداف خود را لذت بخش تر کنید. کریس رایان ، مربی قدرتمند دارای عملکرد ، ورزشکار سابق دسته اول ، می گوید: “تغییر تمرین یا حتی محیط تمرین می تواند معجزه کند.” آینه مربی ورزشی.

به عنوان مثال می توان به تغییر مسیرهای معمول دویدن ، یافتن شریک آموزشی یا تعیین یک هدف کوچک جدید اشاره کرد که می توانید به عنوان گامی در جهت دستیابی به اهداف بزرگتر روی آن کار کنید. هدف همچنین می توانید سرعت تمرین خود را آزمایش کنید ، چه لیست پخش جدیدی تهیه کنید یا نه یا طولانی شدن گرمایش و / یا سرمایشبه

آیا پاداش به من کمک می کند؟

قدرت رشوه را دست کم نگیرید. همه ما می خواهیم چیزی که باید منتظر آن باشیم ، و اگر دستیابی به یک هدف بلند مدت و تا حدی انتزاعی در حال حاضر کافی نیست ، پاداش دادن به خودتان برای هزینه ، حتی زمانی که انگیزه شما عقب افتاده است ، می تواند یک تاکتیک موثر باشد.

به عنوان مثال ، می توانید درمان کنید خودت بله در رستوران مورد علاقه خود غذا بخورید ، کمی بیشتر مراقب خود باشید در قالب یک کتاب جدید یا یک وان حمام طولانی ، یا در نهایت این تجهیزات تمرینی جدیدی را که تماشا کرده اید بخرید. (شکلات نیز کار می کند.)

آیا می توانم تمرین خود را به جای از دست دادن آن تغییر دهم؟

اگر دلیل از دست دادن یک تمرین این است که اتفاق فوری رخ داده است ، مانند بحران کار یا یک وظیفه غیرمنتظره خانوادگی ، در نظر بگیرید که آیا می توانید تمرین خود را تغییر دهید به جای اینکه به طور کلی آن را کنار بگذارید پارولینی گفت: “این آزادی را در اختیار خود قرار دهید که در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کند.” “به خاطر داشته باشید که روتین مهم است.”

به عنوان مثال ، اگر بعد از کار یک جلسه تمرین قدرتی یک ساعته برنامه ریزی کرده اید ، اما اکنون در بحران زمانی هستید،، شاید بتوانید 15 یا 20 دقیقه تمرینات کل بدن را انجام دهیدبه پارولینی گفت: زندگی همیشه اتفاق خواهد افتاد و “انعطاف پذیری مهم است.”

همیشه چیزی بهتر از هیچ وجود دارد.

این چه تاثیری در بقیه روز من خواهد داشت؟

تمرینات اغلب بر بهبود خلق و خوی ما تأثیر می گذارد و سطح انرژی مابه هرچقدر سخت است که در تمرین صبح زود یا بعد از یک روز طولانی در محل کار قرار بگیرید ، می تواند بهبود یابد جنبه های دیگر روز شما (از سوی دیگر ، ورزش تا خستگی می تواند تأثیر منفی داشته باشد تأثیر آن در بقیه روز ، که خوب است به خاطر داشته باشید.)

وقتی قصد دارید تمرین خود را کنار بگذارید یا تغییر دهید ، فکر کنید بر تصمیم شما بر سایر جنبه های روز شما تأثیر خواهد گذاشتبه گاهی این برای شروع شما کافی است ، حتی زمانی که ذهن شما به شما می گوید “نه “

آیا چیزی مانع من می شود؟

همه ما بهانه های خود را داریم که نمی خواهیم کار کنیم. ما خیلی خسته هستیم ، خیلی شلوغ هستیم ، نمی خواهیم ، بعداً این کار را می کنیم و غیره. تو نیستی اجباری برای آموزش. اما ما می دانیم تعداد زیادی وجود دارد مزایای ورزش منظم ، از جمله بهبود خلق و خو ، افزایش انرژی و کاهش خطر تعدادی از بیماری های مزمن

شروع یک برنامه آموزشی به همان سختی –و ادامه دهید –وقت گذاشتن برای فعالیت بدنی منظم می تواند تأثیر بسزایی در کیفیت زندگی شما داشته باشد.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir