[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان

عکس: سهام- Asso (شاتر استوک)

چه کسی از ما زنده نمانده است شب بی قرار (شب به شب) خواب؟ وقتی نمی توانید بخوابید ، تنها چیزی که فکر می کنید این است که چگونه نمی توانید بخوابید. حتی ممکن است مرتباً دوباره باشیدمحاسبه میزان خواب شما فقط در صورت خوابیدن است همین الان. یا اکنون. در حالی که ما همه آنها را می شناسیم تفکر است مانع توانایی ما در تحقق رویاهایمان می شود واقعیت خواب چگونه می تواند ما جلوی این اتفاق را می گیریم؟ به گفته یك دانشمند شناختی ، پاسخ ممكن است ترفندی باشد كه وی آنرا “تغییر شناختی” می نامد.

لوک بودوین، از دانشگاه سایمون فریزر ، روشی را توسعه داد (و کاربرد) برای بزرگسالان از نحوه خوابیدن کودکان تقلید می کند. آنچه Beaudoin در وب سایت خود می نویسد:

بزرگسالان در دنیایی کاملاً “مغز چپ” زندگی می کنند ، تحت سلطه زبان و تفکر. در مقابل ، کودکان خردسال وقت زیادی را صرف تصور و بازی می کنند. البته بزرگسالان دیدن از بسیاری از تصاویر – فیلم ها ، تلویزیون ، فیلم ها ، عکس ها و آرم ها. اما آنها تمایل دارند این کار را منفعلانه انجام دهند و معمولاً با گفتگوهای زیاد (چه صوتی و چه غیراخلاقی).

محققان خواب دریافته اند كه در حالی كه افراد به خواب می روند ، اغلب تصاویر تصویری و “ر microیاهای كوچك” را تجربه می كنند. تصاویر متنوعی که مردم تصور می کنند می تواند به خواب رفتن آنها کمک کند.

در مقابل ، ادامه فکر کردن در یک حالت حلال کلامی و تحلیلی می تواند شروع خواب را به تأخیر بیندازد.

به عبارت دیگر ، ما به مقدار کمتری نیاز داریم فكر كردن و بیشتر تصور کردن با این حال ، تصور نکنید که یک دسته گوسفند در حال پریدن است – این گه ها خسته کننده است و ذهن شما را به این دلیل باز می گرداند که در واقع ، شما در وهله اول مشکلات زیادی دارید.. در عوض ، شما باید اجازه دهید مغز شما در آن سرگردان شود انواع تصاویر تصادفی-به زور ، شما باید “ر microیاهای خرد” برای خود بسازید و در اینجا روش Beaudoin ظاهر می شود.

در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

نحوه استفاده از تغییر شناختی برای سریع خوابیدن

1. در رختخواب قرار بگیرید و برای خواب آماده شوید.

2. به یک کلمه دلخواه و از نظر احساسی خنثی فکر کنید که حداقل پنج حرف دارد. Beaudoin ارائه می دهد “رفتن به رختخواب” به عنوان مثال. سایرین می توانند “لپ تاپ” ، “هلو” ، “فیلم” یا “لامپ” باشند. (کلمه ای را انتخاب کنید که حروف تکراری زیادی نداشته باشد ، مانند “موز”)

3. به آرامی کلمه اصلی را در ذهن خود بنویسید و سپس ، با شروع حرف اول ، به کلمه دیگری فکر کنید که با این حرف نیز شروع شود. عنصری را که کلمه نشان می دهد تصور کنید – اگر کلمه اصلی شما “هلو” است ، با کلماتی شروع می کنید که با حرف “p” شروع می شوند ، مانند “پازل” ، “خوک” یا “پیتزا”. همه را یکی یکی تصور کنید عنصر ، طولانی آن است به اندازه کافی طولانی است که قبل از انتشار آن و رفتن به کلمه بعدی “p” ، ایده روشنی از آن در ذهن خود بگیرید.

4- این کار را هر چند بار برای هر حرف تکرار کنید. پس از پایان کلمات “p” (یا اینکه از “p” خسته شدید) ، به حرف بعدی بروید ، که – در مثال ما – “e” خواهد بود. اکنون تخم مرغ عید پاک ، عقاب و بادمجان را تصور خواهید کرد.

اگر پیدا کردن کلمات “e” برای شما دشوار است ، آن را رد کنید و به حرف بعدی بروید. به همین ترتیب ، اگر کلمه ای را انتخاب کردید که به راحتی تصور آن را ندارید ، آن را کنار گذاشته و به کلمه دیگری بروید یکی همچنین می توانید نسخه های مختلف یک کلمه را تصور کنید. به عنوان مثال ، اگر “نان” را تصور کنید ، می توانید به یک قرص نان ساندویچی سفید نرم و سپس نان فرانسوی ترد و پس از آن مایه ترشی خانگی مورد علاقه خود فکر کنید.خمیر. اگر بدون اینکه به خواب بروید به پایان کلمه اصلی خود برسید ، کار را با یک کلمه اصلی جدید شروع کنید.

در حالی که این یک تاکتیک است که ارزش تلاش دارد ، Beaudoin می گوید این محدودیت هایی دارد. تحت این شرایط کار نمی کند:

  • شما برای ابداع کلمات بیش از حد خسته شده اید ، اما آنقدر خواب ندارید که بتوانید به خواب بروید. (مثلاً وقتی نیمه شب بیدار می شوید)
  • دوست ندارید وقتی می خواهید به خواب بروید عمدی فکر کنید.
  • برخلاف تمرین ، دشوار است که کلماتی را با حرف شروع کنید.
  • هجی کردن شما آزار دهنده است.

اما اگر شرایط مناسب باشد ، شما نیز چنین هستید فقط داشتن حرکت در تمرین دشوار است ، همچنین می توانید Beaudoin را بارگیری کنید برنامه mySleepButton رایگان برای iOS یا Android. این را به عنوان مدیتیشن خواب با آب به جای مدیتیشن در سکوت در نظر بگیرید – ممکن است شروع به کار با یک نسخه هدایت شده تا زمانی که احساس راحتی نکنید خودتان را تمرین کنید ، مفید باشد. رویاهای شیرین امیدوارم

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir