[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان

عکس: جیسون کانلی / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ (گتی ایماژ)

ما دقیقاً نمی دانیم که شب انتخابات چه چیزی را به همراه خواهد آورد ، اما بعید است که این همان روند مستقیم ما باشد نتایج دقیق (در صورت غیررسمی) قبل از نیمه شب (تقریبا) هر چرخه انتخابات دیگر. و حتی اگر اوضاع به نرمی پیش برود ، شب احتمالاً برای بسیاری از ما جنجالی و استرس زا خواهد بود. بنابراین بیایید اکنون برنامه ریزی کنیم.

ابتدا روز را مرور کنید

قبل از اینکه حتی به شب انتخابات برسیم ، باید روز را پشت سر بگذاریم. شاید در محل کار خود باشید ، یا وقت رأی دادن پیدا کنید ، یا با تلاش برای رأی دادن داوطلب شوید. اگر چنین است: بگذارید اینها حواس شما را پرت کنند. روی کاری که باید انجام شود تمرکز کنید.

اگر روز تعطیل طولانی دارید ، اکنون برنامه ریزی کنید تا به آن زمان ساختار دهید. ورزش ، مراقبه ، فعالیت های داوطلبانه و تولیدی مانند سفارشات یا حتی کاردستی می تواند همه باشد به شما کمک می کند انرژی عصبی خود را صرف کنید در حالی که منتظر هستید

اگر مجبور به رأی دادن هستید ، فراموش نکنید که برای آن نیز برنامه ریزی کنید. وضعیت ثبت نام و قوانین کشور خود را دوباره بررسی کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی این کار را انجام دهید و چگونه به کوزه ها برسید. با اطلاعاتی در مورد آماده شوید اگر تلافی شود ، چه باید کرد؛ در بسیاری از موارد می توانید یک خبرنامه مقدماتی را پر کنید.

آگاهانه فکر خود را در نظر بگیرید

وقتی همه این کارها را انجام می دهید ، ممکن است وسوسه شوید که خود را برای بدترین شرایط آماده کنید. اما داشتن یک خوش بینی محتاطانه می تواند مفید باشد ، کارشناسان به ما گفتند. به این ترتیب ، شما می توانید از مزایای ذهنی خود بهره مند شوید و به خود اجازه می دهید به بهترین چیزها امیدوار باشید. این را برای جنبه بدبینانه خود توضیح دهید: اگر به هر حال اتفاق بدترین اتفاق می افتد ، چرا که هنوز می توانید از آن احساسات مثبت لذت نبرید؟

همچنین به بررسی سناریوهای احتمالی کمک می کند. اگر ترامپ پیروز شود ، شما چه خواهید کرد؟ چگونه می توانید از نظر ذهنی این را برنامه ریزی کنید؟ اگر بایدن برنده شود چه؟ اگر انتخابات خیلی نزدیک به برگزاری جلسه باشد یا هفته ها یا ماه ها به طور قانونی درگیر شود چه؟ در این مدت چگونه از نظر ذهنی پیش خواهید رفت؟ فکر کردن به بهترین حالت و بدترین نتایج این می تواند به ما کمک کند تا هر اتفاقی بیفتد احساس توجیه و آمادگی کنیم.

امکانات را درک کنید

با ثبت رکورد آرا cast به ایمیل ، روند اندازه گیری نتایج کمی پیچیده تر می شود. معمولاً آرا abs غایب تنها درصد کمی از نتایج است و در پایان شب انتخابات مشخص خواهد شد که چه کسی برنده خواهد شد ، صرف نظر از انتخاب پست. امسال ممکن است این یک شرط مطمئن نباشد.

به همین ترتیب ، شبکه های تلویزیونی و روزنامه ها معمولاً می توانند اعداد را به خوبی کنترل کنند نظرسنجی های خروج، که صرفاً با س askingال از افرادی که از مراکز رای دهی خارج می شوند به چه کسی رای داده اند ، انجام می شود. اما اگر یک اختلاف سیاسی وجود داشته باشد – به عنوان مثال ، اگر دموکرات ها بیشتر رأی دهند از طریق پست – پس از این نظرسنجی ها از اطمینان بیشتری برخوردار می شوند.

اگرچه همه اینها نشان می دهد که روش های مرسوم گزارش دهی نسبت به گذشته کمتر قابل اعتماد هستند ، اما ممکن است رسانه ها سعی کنند وضعیت را معکوس کنند – به عنوان مثال ، با تلاش برای پیش بینی آنچه اتفاق می افتد بر اساس تعداد. آرا cast زودتر در واقع ، ما قبلاً هرگز چنین انتخاباتی نداشته ایم ، بنابراین هیچ کس نمی داند که پیش بینی های اولیه چگونه به نتایج نهایی مربوط می شوند. با در نظر داشتن همه اینها ، به شما کمک می کند تا درک کنید ممکن است احساس ناامنی کنید هنگام تماشا یا خواندن صداهایی که می مالند.

همچنین مهم است که یک قدم به عقب برگردیم و به یاد داشته باشیم که تماشای نتایجی که در شب انتخابات محاسبه می شود یک اتفاق رسانه ای است. این بخشی از روند دموکراتیک نیست. در بیشتر کشورها ، نتایج انتخابات تنها پس از چند هفته تأیید می شود، معمولاً در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر است.

استرس خود را کاهش دهید یا حداقل سعی کنید

اگر نگران نتایج انتخابات هستید ، این سه شنبه شب عادی نخواهد بود و نمی تواند باشد. برنامه ریزی کنید که چگونه سعی می کنید آرامش خود را حفظ کنید ، اما در صورت خارج شدن کنترل احساسات خود محدودیت هایی نیز تعیین کنید.

یکی از مواردی که می تواند بیشتر به شما کمک کند این است که بدانید با چه کسی می توانید صحبت کنید. دوست دارید با چه کسانی زندگی کنید یا با آنها جشن بگیرید و اینها همان افراد هستند یا این به احساس شما بستگی دارد؟ اگر همسر یا هم اتاقی های شما در مورد انتخابات احساس یکسانی ندارند ، ممکن است بخواهید قصد داشته باشید که با شخص دیگری باشید ، چه حضوری و چه عملی. اگر در شبکه های اجتماعی پشتیبانی پیدا کردید ، به جای اینکه کل شب را برای چرخاندن موضوع اصلی صرف کنید ، مستقیماً به دوستان خود پیام ارسال کنید.

مراقب خود باشید ، هرچه این برای شما معنی دارد ، اما در مورد آن هوشمند باشید: اگر فکر می کنید عصر ممکن است با یک یا دو نوشیدنی بهتر شود ، یا اگر چمن راه مقابله با استرس است ، یک تصمیم مسئولانه اتخاذ کنید اگر هنوز فعالیتی برای شبهای با فشار روانی بالقوه ندارید ، می توانم پیشنهاد کنم که خود را تنظیم کنید و سپس اقدام کنید. حمام کاملاً بهینه شده؟

تختخواب جهنمی به خود بدهید

صبح چهارشنبه که از خواب بیدار می شوید ، آنچه را که صبح باید به همراه داشته باشد تجربه خواهید کرد. شاید کسی شب سخنرانی امتیاز دهد. یا شاید میلیون ها رای شمرده شود ، نمی توان انتخابات را فرا خواند. همچنین یک احتمال: یک برنده احتمالی وجود دارد ، اما نامزدها و ایالات خود را برای نبردهای قانونی حماسی برای مشروعیت برخی از آرا آماده می کنند.

این وضعیت ، هر چه که باشد ، صبح انتظار شما را می کشد ، مهم نیست که سه شنبه شب بیدار باشید. خودتان تصمیم بگیرید که چقدر مزخرفات را تحمل کنید و روی آن یک عدد بگذارید.

شاید شما بخواهید هرج و مرج شب انتخابات را تجربه کنید زیرا درام ها و بلایای پر رونق بیداد می کند و می خواهید ببینید مردم در شبکه های اجتماعی چه عکس العملی نشان می دهند. اگر تا نیمه شب وقت دارید ، آیا این بازهم خواب معقولی را برای شما فراهم می کند؟ اگر تا ساعت 2 بامداد بیدار باشید و خبرها بد باشد ، آیا احساس می کنید که روزهای خوبی را سپری کرده اید؟ اکنون تصمیم بگیرید که چیست آخر به خودتان اجازه می دهید بیدار بمانید. برای تصمیم گیری در این مورد مهم است که به مغز غیرمعمول و بیش از حد خود اعتماد کنید ، زیرا مغز شما از ساعت 2 صبح قادر به دانستن زمان ترک نیست.

یا شاید شما خودتان را دوست دارید و می خواهید در این شرایط تا حد ممکن خوشبخت باشید. ساعت 22:00 روشن می شود. همه وحشت های جدید صبح و به همین ترتیب در دسترس شما خواهد بود.

درست قبل از خواب این کار را انجام دهید

حداقل باید اعلان های خود را خاموش کنید. اگر همه توصیه های من را نادیده بگیرید ، حداقل کاری که باید انجام دهید این است که تلفن خود را تنظیم کنید تا در هر ساعت غیر خداحافظی برای روشن شدن اذیتم نکند.

اما وقت دارید که برنامه ریزی کنید. اگر برنامه ای به شما امکان می دهد اعلان ها را در زمان های خاص مانند Slack خاموش کنید ، مطمئن شوید که آنها را به طور مناسب تنظیم کرده اید. (اگر از Slack برای کار استفاده می کنید ، احتمالاً باید اعلان های خود را داشته باشید به هر حال خارج از ساعات کاری خفه شده است.) به همین ترتیب ، می توانید تلفن خود را طوری تنظیم کنید که هر شب وارد حالت «مزاحم نشوید» شود ، در صورت شرایط اضطراری نزدیک ترین دوستان و اعضای خانواده تان در لیست سفید قرار بگیرند. اکنون دوباره به تنظیمات خود مراجعه کنید.

به ویژه ، به این فکر کنید که تلفن شما هنگام بیدار شدن ممکن است چه شکلی باشد. آیا می خواهید همه هشدارهای اخبار شبانه را ببینید یا ترجیح می دهید آنها را خاموش کنید؟ یا شاید می خواهید همه چیز را خاموش کنید جز هشدارهای خبری در یک یا دو فروشگاه. اگر از بدترین حالت می ترسید ، حتی می توانید برای یک برنامه آرام صبحگاهی آرام ، از جمله صبحانه آماده شوید ، قبل از اینکه تلفن خود را تحویل بگیرید و پیدا کردن شما نمی توانید آنچه را که در شب انتخابات اتفاق می افتد کنترل کنید ، اما می توانید تصمیم بگیرید که چه مدت زمان مجاز دارید.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir