با عرض پوزش ، کاردیو به عنوان یک روز پای شما حساب نمی شود


تصویر مقاله ای با عنوان متاسفم ، کاردیو به عنوان یک روز پای شما حساب نمی شود

عکس: lzf (شاتر استوک)

کاردیو از بسیاری جهات برای سلامتی ما مهم است و همه باید برای آن تلاش کنیم حداقل نیاز 75 تا 150 دقیقه در هفته. اگر دویدن ، دوچرخه سواری یا پیاده روی را دوست دارید و بیشتر اوقات ، حتی بهتر این کار را انجام دهید.

اما همه ما به تمرینات قدرتی نیاز داریم. هر دو مهم هستند، بنابراین اگر عمدتا بالابر هستید ، باید چندین بار تمرینات قلبی را چندین بار در هفته انجام دهید. و اگر دویدن انجام می دهید ، باید وزنه ها را بزنید.

اگر زیاد بدوم چطور؟

این معضل پیش می آید: اگر می خواهید بیشتر وقت خود را روی تردمیل ها بگذرانید و زمان کمتری را در سالن بدنسازی بگذرانید ، آیا می توانید از یک برنامه بالابری استفاده کنید که روزها در قسمت بالاتنه و پایین تنه شما فراخوانی می کند و موارد زیر را کاملاً رد کنید؟ به هر حال ، دویدن (یا دوچرخه سواری ، یا پیاده روی) از پاها استفاده می کند.

متاسفانه نه. برای اینکه پاهای خود را قوی تر کنید ، باید به طور مناسب آنها را به چالش بکشید وزنه های سنگین یا سایر تمرینات مناسب تقویت نیرو. دویدن تقریباً برعکس است: شما هزاران قدم بر می دارید ، اما هر یک فقط کار کمی است. برای بدتر کردن شرایط ، هرچه بهتر کار کنید ، کارآیی بالاتری دارید و بنابراین در واقع کار هر یک از این مراحل کمتر است.

چطور دوچرخه سواران آن پاهای بزرگ را می گیرند؟

خوب ، این اغلب موارد است زیرا آنها علاوه بر تمام مایل های خود در دوچرخه ، قدرت را نیز تمرین می کنند. آنها همچنین اغلب با استفاده از دوچرخه های خود به عنوان مقاومت ، تمرینات مخصوص نیرو را انجام می دهند که این احتمال وجود دارد میتوانست تا حدی روز پا را جایگزین کنید. اما من یا شما که چندین تپه را در هنگام پیاده روی لکه می زنیم ، همان نوع آموزش نیستیم.

بنابراین ، بله ، اگر می خواهید یک ورزشکار سالم و سرحال باشید باید یک روز روی پای خود بسازید. اما خبر خوب این است: اختصاص دادن زمان برای تمرین دادن پاها باعث سریعتر ، قدرتمندتر شدن و حتی شاید کمتر در معرض آسیب هنگام دویدن یا سواری قرار می گیرد.

بنابراین به جای تقسیم بالا و پایین ، استفاده از روال کل بدن و انجام آن را دو بار در هفته در نظر بگیرید. یا بقیه موارد را بررسی کنید نکات ما در مورد چگونگی ترکیب دویدن و تمرینات قدرتیکه می توانید با هر نوع کاردیو که دوست دارید سازگار شوید.


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>