[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان Go Ahead، Do Some Ego Lifting

عکس: آرسنی پالیودا (Shutterstock)

من از خودخواهی به عنوان توهین استفاده کردم. بعضی از بچه ها همه صفحات را روی یک ریل بارگذاری می کنند و ددلیفت را با پشت گرد می کنند؟ پیچ خوردن و قرار دادن باسن در آن؟ او بدیهی است که این کار را اشتباه انجام می دهد ، او این کار را انجام می دهد من فوق العاده ، حتی اگر نتوانم نیمی از مرگ مرده اش را از زمین بیرون بیاورم.

اما در حال حاضر توده ها تغییر کرده اند و من بی تردید برآورنده نفس هستم. من دوست دارم برای یک گرم کارهای سخت انجام دهم. خوشحالم که چیزهای جالبی را نشان می دهم که نشان دهنده نحوه تمرین من در بیشتر مواقع نیست. و هرچه بیشتر اصطلاح “افزایش نفس” را می بینم ، بیشتر فکر می کنم: خوب،، و چه اشکالی دارد؟

بالا بردن نفس چیست؟

در گفتگو ، بالا بردن نفس است هنگام تلاش برای حضور در ورزشگاهبه این عبارتی است که مردم برای توصیف بلند کردن شما از آن استفاده می کنند اگر فکر می کنند شما سعی می کنید آنها را تحت تاثیر قرار دهید ، اما آنها تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

به گفته منتقدان ، مضرات بالا بردن نفس ، این است که شما از وزن “بیش از حد” استفاده می کنید ، می توانید به خود آسیب برسانید و فرم شما کامل نیست. آنها می توانند انتقاد کنند که اگر از تمرینات دیگر یا شکل بهتر استفاده کنید ، ماهیچه بیشتری خواهید ساخت ، بنابراین باعث می شوید نفس شما ترکیبی از موارد بی فایده ، بی اثر و خطرناک را از بین ببرد.

اما بدبینانه تر من قضیه را متفاوت می بیند. البته افرادی هستند که در ورزشگاه کارهای نامعقول انجام می دهند. اما افرادی هم هستند که به یک آسانسور بزرگ نگاه می کنند و سعی می کنند آسانسور را زمین بزنند زیرا احساس ناامنی یا حسادت می کنند. این امر به آنها کمک می کند در صورتی که شخصی قوی تر از آنها این کار را اشتباه انجام دهد یا کسی که خودنمایی می کند سزاوار توجه نباشد ، نسبت به جایگاه خود در جهان بهتر احساس کنند.

هر یک از این افراد می توانند معایب را به شما بگویند ، بنابراین اجازه دهید جنبه های خوب افزایش نفس را بررسی کنیم. شاید ایده هایی برای تمرین بعدی خود داشته باشید.

خوب است خیلی تلاش کنیم

رعایت همان تمریناتی که همیشه انجام داده اید ، با وزنه های یکسان ، ایمن و آرامش بخش است. اما وقتی از منطقه راحتی خود خارج می شوید ، چیزی در مورد خودتان یاد می گیرید.

اگر تا به حال اسکوات را در ست های پنج تایی انجام می دهید ، گاهی کمی بیشتر وزنه بزنید و ببینید تا چه اندازه می توانید واقعا اگر مجبور نیستید بعد از آن چهار تکرار دیگر انجام دهید اسکوات کنید. اگر دیدید فردی در حال انجام یک آسانسور عجیب و غریب است ، آن را امتحان کنید. شاید تو من میتوانم کاری را انجام دهید که فکر می کنید غیرممکن است

یا شاید شما نمی توانید. این خوبه. اما وقتی تلاش می کنید ، چیزی در مورد خودتان یاد می گیرید. اولین باری که من ددلیفت 135 را بلند کردم به این دلیل بود که شوهرم از من خواست که امتحان کنم. من گفتم: “نه ، من نمی توانم ،” و او گفت: “ثابت کن” و من نوار را گرفتم و مانند دیگران شوکه شدم. کشیدم و ظاهر شدمبه من دیگر از چالش ها فرار نمی کنم ؛ من از آن زمان ده ها ، شاید صدها بار ، شگفت زده شدم.

بسیاری از ما می توانیم بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنیم بلند کنیم مقداری وزن روی میله بگذار و ببینید چه اتفاقی می افتد

انجام کارهایی که به آنها افتخار می کنید خوب است

لاف زدن اشکالی ندارد. هر مسابقه ای دعوت از مردم برای مباهات است و منظور من فقط وزنه برداری یا پاورلیفتینگ نیست. بسکتبالیست های حرفه ای به جای بازی در پارک محلی ، جلوی مردم بازی می کنند. ما به تازگی یک المپیک دیوانه وار را پشت سر گذاشته ایم که در آن مردم کارهای خارق العاده ای را که می توانند انجام دهند نشان داده اند و ما پشت آنها جمع شده ایم و برای آن جشن گرفته ایم.

همچنین می توانید کارهایی را انجام دهید که به آنها افتخار می کنید. اگر در حال برگزاری مسابقه هستید ، لطفاً عکس خود را در حال لبخند زدن در فینال ارسال کنید. اگر در ورزشگاه قدرت گرفته اید ، بروید و به ما نشان دهید که این قدرت برای چه چیزی مفید است. اگر مهارت هایی را تمرین کرده اید ، به ما نشان دهید که سختی کار شما چگونه نتیجه داده است. من عاشق این چیزها هستم. (جدی میگم ، منو در اینستا تگ کنید، من می خواهم ببینمش!)

من به مردم گفته ام که به من بگویند پست های وزنه برداری من در شبکه های اجتماعی به آنها انگیزه داده است تا وزنه برداری را امتحان کنند یا وارد یک جنبه تناسب اندام شوند که فکر می کنند دوست دارند ، یا به من گفته اند که شوخی های من آنها را روشن کرده است. روز من احساس مشابهی با دستاوردهایی دارم که از دوستان و آشنایانم و از ورزشکارانی که هرگز ندیده ام دیده ام.

انجام کارهایی که به آنها افتخار می کنید خوب است. خوب است برای انجام کارهایی که انجام می دهید کار کنید می خواهم مفتخر بودن. این ماهیت آموزش است. دنبال هدفی هستید. و این به شما بستگی دارد که آیا هدف شما یک رقابت رسمی است یا تلاش برای 1RM در حضور دوستان خود در ورزشگاه یا چیزی دشوار اما احمقانه ، مانند. تور ترکیه را با کایاک انجام می دهدبه

نحوه استفاده از بلند کردن نفس برای همیشه

بنابراین چگونه می توان این مزایا را با انتقادات افزایش خودخواهی مقایسه کرد؟ ساده: ما توجه می کنیم که آیا با خود ملاقات می کنیم یا خیر مالک قبل از اینکه در مورد چگونگی انتقال دستاوردهای خود به دیگران فکر کنیم.

روزهای تمرین را با روزهای آزمون اشتباه نگیرید

برآوردن رضایت نفس ، کاری است که شما برای نشان دادن قدرت ایجاد شده انجام می دهید ، اما در وهله اول جایگزینی برای ایجاد این قدرت نیست. اگر هر هفته نیمکت خود را به حداکثر برسانید ، برنده های شما به زودی به یک فلات تبدیل می شوند.

بلند مدت را بر کوتاه مدت اولویت بندی کنید. اکثر روزها ، فقط باید با چیزهای خسته کننده ای که شما را قوی تر می کند کنار بیایید. و گاهی اوقات می توانید به عنوان یک لذت کمی از نفس کشیدن لذت ببرید.

کاری را که برای آن آموزش دیده اید انجام دهید

مردم دوست دارند از هرکسی که برای یک بار تکرار تلاش می کند و شکل کاملی ندارد ، انتقاد کنند. اما همانطور که می دانید ، اگر تا به حال یکی را امتحان کرده اید ، حداکثر یکبار کامل نخواهد بود ، و این خوب است. صدمه زدن به ورزشگاه انجام آن بسیار سخت تر است مربیان صندلی دوست دارند تظاهر کنند که هستند.

اما اگر کاری را انجام دهید که به شدت با آنچه برای آن تمرین کرده اید متفاوت باشد ، تمام شرط بندی ها خالی است. اگر در زندگی خود هرگز چمباتمه نزده اید ، حداکثر فشار را به هالتر خود وارد نکنید و انتظار داشته باشید که بتوانید راه بروید و چمباتمه بزنید. چیزهای جدید را حتما امتحان کنید ، اما در مورد نحوه برخورد با آنها هوشمند باشید.

با خودتان صادق باشید

اگر به یک اسکوات بزرگ می روید ، اما آنقدر از شکست می ترسید که حتی سعی نمی کنید موازی را بشکنید ، این واقعا یک اسکوات چشمگیر نیست ، اینطور است؟ در نظر بگیرید که آیا شما قبل از تصمیم گیری در مورد شایستگی جشن گرفتن با دیگران ، به موفقیت های خود افتخار کنید.

واقعاً به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید به چه چیزی افتخار کنید. اگر با عمق اسکوات خود مبارزه کرده اید ، یک اسکوات سنگین که کمی بالاتر است ممکن است همچنان چیزی باشد که می خواهید به جهان نشان دهید. فقط مطمئن شوید که اهداف خود را در اولویت قرار می دهید خودم بیش از آنچه می خواهید دیگران در مورد شما فکر کنند.

حسادت را در خود بشناسید و از آن به نحو احسن استفاده کنید

خنده دار است که چگونه افزایش نفس به عنوان رفتار جلب توجه تلقی می شود ، و با این وجود ما از آن برای درون نگری دقیق استفاده می کنیم. اما من فکر می کنم این کاملا منطقی است. بالا بردن نفس در نهایت برای خود شماست و این مهم است که در نظر بگیرید که برای چه دستاوردهایی ارزش قائل هستید و چرا.

اگر خودتان را در حال رقابت با شخص دیگری می بینید – شاید آنها کمی بیشتر از شما در حالت کشنده قرار گرفته اند – اگر دیگران شما را مجبور به تمرین بیشتر و رویای بزرگتر کنند ، می تواند عالی باشد. این است نه عالی است اگر فقط فردی را ببینید که کاری را که دوست دارید انجام دهد انجام دهید ، و سپس حسادت را خفه کنید.

این به شما بستگی دارد که کجا شما نفس خود را متصل می کنیدبه اگر خود را وسواس دستاوردهای دیگران به ضرر یادگیری خود می دانید ، وقت آن است که راهی جدید برای تمرکز بر کار و اهداف خود بیابید. اما اگر تسخیر خود با آسانسورهای بزرگ راهی برای به چالش کشیدن خود و ارتباط با جامعه ای از دوستان و هم تیمی ها و ایجاد روابط سالم با رقبا است ، پس من می گویم انجام دهید.



[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir