[ad_1]

مردی در حالی که آستین از زانو و آرنج پوشیده است ، چمباتمه می زند

عکس: UfaBizPhoto (شاتر استوک)

آستین های زانو توسط بسیاری دوست دارند وزنه برداران، موتورهای قدرت و سایر افراد قدرتمند. اما آنها واقعاً چه هستند برای؟ پاسخ این س Thisال به طرز شگفت انگیزی دشوار است و هنگامی که خودم را نسبت به خریدن یک جفت گیج کردم ، معنا پیدا کرد.

آستین زانو چیست؟

ابتدا بیایید از آستین های زانو آگاه شویم. آنها معمولاً از نئوپرن ساخته می شوند ، هفت میلی متر ضخامت دارد (اگرچه ضخامت های نازک تری نیز وجود دارد) و مانند آستین به زانوی شما بلغزانند. شما آنها را از شرکت های تخصصی تامین نیرو ، مانند SBD یا Rehband خریداری می کنید. آنها همانند براکتهایی نیستند که در جلو سوراخی دارند و می توانید از داروخانه خریداری کنیدو آنها آستینهای فشاری نازک و شبیه جوراب نیستند.

آستین زانو احتمالاً از آسیب جلوگیری نمی کند

گاهی اوقات افراد ادعا می کنند که آستین زانو از آسیب دیدگی جلوگیری می کند ، اما هیچ مدرک مستدل برای اثبات این ادعا وجود ندارد –هیچ مطالعه ای پیدا نکردم مقایسه شده سطح آسیب در طول زمان بین افرادی که در حالی که آستین زانو می پوشند به شدت اسکوات می کنند و افرادی که بدون آنها به شدت چمباتمه می زنند. مطالعاتی در مورد بیومکانیک وجود دارد که نشان می دهد زانوها با آستین بدون روشی کار می کنند و مطالعاتی نیز نشان می دهد که افراد اغلب می گویند زانوهایشان هنگام استفاده از آستین احساس بهتری دارند اما اطلاعات مربوط به آسیب دیدگی آنها فقط این نیست به نظر می رسد آنجاست

به هر حال معنی چندانی نخواهد داشت: هفت چیست میلی متر نئوپرن که اگر به زانوی خود فشار وارد کنید تا به آن آسیب برساند ، می توانید آن را انجام دهید؟ مردم در مورد “فشرده سازی” و “پشتیبانی” صحبت می کنند ، اما اگر صدها پوند نیرو در جهت اشتباه برود ، کمی آغوش نئوپرن زانوی شما را “حمایت” نمی کند. (تیم های فوتبال شروع به یادگیری این موضوع می کنند به نظر نمی رسد حتی زانوبندهای سنگین آنها نیز بر سطح آسیب تأثیر بگذارد؛ تصور اینکه آستین زانو می تواند آنچه را که بریس نمی تواند انجام دهد دشوار است.)

آستین زانو خیلی به اسکوات خود کمک نکنید

یک دقیقه بایستید و آستین های زانو را با زانو مقایسه کنید پوسته هاکه متفاوت هستند. پوسته ها مانند بانداژهای الاستیک بلند و لاغر به نظر می رسند و از آنها در برخی ورزش های قدرتی استفاده می شود تا وزن شما را در حرکات چمباتمه یا حرکت چمباتمه مانند افزایش دهد. شما آنها را محکم بپیچید – یا در حالت ایده آل ، یک هم تیمی یا مربی آنها را محکم بپیچد – درست قبل از اینکه خود را روی سکو بپیچید. آنها در برابر حرکت زانوها مقاومت می کنند ، به این معنی که وقتی شما در حالت اسکات می نشینید ، خاصیت ارتجاعی پوسته به ایستادن زانوها کمک می کند. بسته های زانو قطعاً در صورت استفاده صحیح به شما کمک می کنند تا با وزن بیشتری چمباتمه بزنید.

آستین زانوها خیلی تنگ نیست. آنها معمولاً به اندازه کافی راحت هستند که می توانید آنها را برای یک تمرین کامل بپوشید ، اگرچه برخی از ورزشکاران می گویند اگر یک یا دو سایز آنها را خیلی کوچک بخرید و به آنها فشار دهید ، در ایستادن کمی تقویت می کنند.

اما همه از آستین های بسیار تنگ برای زانو استفاده نمی کنند و این که آستین ها واقعاً کمک زیادی می کنند قابل بحث است. یک مطالعه اخیر دریافت که افراد می توانند در حالی که آستین می پوشند با کمی وزن چمباتمه می زنند اما آستین های تنگ برتری نسبت به آنهایی که به طور معمول نصب می شوند ندارند. محققان نتیجه گرفتند که “مزایای آستین زانو نئوپرن ممکن است به دلیل بهبود واسطه فشرده در راحتی ، ثبات یا حفظ گرما در مفصل زانو باشد.”

آستین زانو من فقط احساس خوبی دارم

اکنون می توانیم به قسمت مهمی برسیم ، چیزی که شوخی ها و واقعیت ها با هم توافق دارند: آستین های زانو باعث می شود زانوهای شما احساس خوبی داشته باشند.

ماهها از همکاران بالابر خود می پرسیدم که چرا آستین های تا زانو دارند؟ و فراتر از آن هرگز پاسخهای بسیار خوبی دریافت نکردم. در پایان ، من تصمیم گرفتم که فقط نیاز به خرید یک جفت داشته باشم ، بنابراین زانوهایم را اندازه گرفتم و اندازه پیشنهادی را از Norman Fitness با 7 میلی متر خریداری کردم.

من متوجه تفاوت در اولین تمرین خود شدم: زانوهایم هرگز احساس بدی نداشتند ، اما آستین ها فقط احساس می شدند بهتر. اگر تمرین با اسکات بسیار عمیق (الاغ تا چمن) را انجام دهم ، هر از گاهی احساس کمی سفتی یا ناراحتی جزئی می کنم. با آستین هایی که کاملاً متوقف شده اند. من نمی توانستم بیشتر بلند کنم ، فقط احساس بهتر کردم که آن را انجام دهم.

یک فرضیه این است که آستین ، مفاصل شما را گرم نگه می دارد و قسمت های گرم بدن نسبت به قسمت های سرد که بخشی از نقطه “گرم شدن” است ، م effectiveثرتر هستند. من این توضیح را به خصوص قانع کننده نمی دانم. آستین های زانو در هوای گرم و سرد برای من به همان اندازه خوب است و بلافاصله اثرات آن را احساس کردم به جای اینکه منتظر گرم نگه داشتن من باشم. اما من نمی توانم آن را به هر صورت ثابت کنم.

نکته دیگر اینکه فشرده سازی برای تاندون ها یا عضلات مفید است. اگرچه برخی تحقیقات برای حمایت از این ایده وجود دارد که فشرده سازی به ریکاوری عضلات کمک می کند ، اما این مطالعه معمولاً افرادی را که ساعتها بعد از تمرین تجهیزات فشرده سازی خود را می پوشند ، درگیر می کند. آیا ممکن است فشرده سازی در اینجا عاملی باشد ، شاید فقط احساس بهتر شود؟ شاید!

Greg Nukols یک فرضیه دارد که نحوه جمع شدن نئوپرن در پشت زانوی شما تا حدی از فشار زانوی شما به استخوان ران شما می کاهد این برای من منطقی تر از بسیاری از نظریه های دیگری است که شنیده ام ، اما هیچ کس به طور قطعی نمی داند.

به هر دلیلی که باشد ، کوتوله ها فقط با آستین های زانو احساس بهتری نسبت به خارج دارند. اگر هرگز آنها را امتحان نکرده اید ، ممکن است احساس آنها را دوست داشته باشید ، اما انتظار نداشته باشید که از آسیب دیدگی جلوگیری کرده یا وزن قابل توجهی به اسکوات شما اضافه کنند.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir