[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان تفاوت بین تنهایی و انزوا (و دلیل اهمیت آن)

عکس: قتل عام (Shutterstock)

ما اغلب از کلمات استفاده می کنیمتنهایی “ و “عایق “ قابل تعویض و iطی سال گذشته، بسیاری از ما همه شده ایم هم با هر دو آشنا استبه با این حال اینطور است ممکن است منزوی باشید ، اما نه تنها ، یا تنها اما منزوی نیست و بو دیگران تأثیر قابل توجهی بر سلامت جسمی و روحی ما دارند.

انزوای اجتماعی فقدان ارتباطات اجتماعی است این می تواند به دلیل قرنطینه ، زندگی در منطقه ای دور افتاده ، زندگی در تنهایی یا تعدادی عوامل دیگر باشد که می تواند از داشتن شبکه ای از افراد برای اعتماد و اعتماد به افراد جلوگیری کند.

تنهایی، از سوی دیگر ، است احساس انزوای اجتماعی ، که لزوماً یکسان نیست. فرد می تواند ارتباطات اجتماعی زیادی با دیگران داشته باشد و هنوز احساس تنهایی می کند ، در حالی که یک فرد منزوی اجتماعی ممکن است تنها چند ارتباط اجتماعی نزدیک داشته باشد اما احساس تنهایی نکند.

تنهایی و انزوای اجتماعی حتی قبل از همه گیری مسائل مهمی بود

حتی قبل از همه گیری ، تنهایی و انزوای اجتماعی وجود داشت مشکلات قابل توجهبه که در گزارش طبق نظر دانشگاهیان ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ، یک چهارم آمریکاییهای بالای 65 سال از نظر اجتماعی منزوی شده اند ، در حالی که تعداد قابل توجهی از بزرگسالان بالای 45 سال احساس تنهایی کرده اند و این نسبت با افزایش سن افزایش می یابد.

این گزارش در فوریه 2020 ، درست قبل از وارونه شدن جهان ، منتشر شد و ما را مجبور به قرنطینه کرد حفظ فاصله فیزیکی بین مابه پسندیدن کارلا پریسنوتو،، یکی از نویسندگان گزارش و استاد طب سالمندی در دانشگاه کالیفرنیا ، سان فرانسیسکو به کمیته ویژه سن در سن گفت“واقعیت این است که ما تا حدی در منطقه ای بدون داده هستیم. ما نمی دانیم چقدر باید تنها یا منزوی باشیم ، یا اینکه چقدر باید یک منفی پایدار داشته باشیم عواقب. “

استراتژی های ما برای کاهش تنهایی باید تغییر کند

در مورد اینکه با انزوای اجتماعی و تنهایی چه کنیم ، مادر قلمرو جدید ما چی انجام دادن من هر دو را می شناسم انزوای اجتماعی و تنهایی برای سلامتی ما مضر استبه انزوای اجتماعی منجر به افزایش خطر مرگ زودرس و همچنین خطر زوال عقل می شود. انزوای اجتماعی و تنهایی هم خطر حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهند ، در حالی که تنهایی اغلب باعث سطوح بالاتری از اضطراب و افسردگی می شود.

با ادامه همه گیری همه گیر ، توانایی ما برای کاهش انزوای اجتماعی هنوز با اقدامات احتیاطی برای COVID-19 محدود است. همه ما همچنین با خستگی زوم مقابله می کنیم ، در حالی که رسانه های اجتماعی و سایر اشکال ارتباطات دیجیتالی فقط می توانند به این حد برسند.

از نظر اینکه تماس دیجیتالی چقدر می تواند از تنهایی جلوگیری کند ، مطالعات نتایج متفاوتی را نشان می دهد یک مطالعه علیرغم افزایش ارتباطات دیجیتالی در حالی که افزایش می یابد ، تنهایی افزایش می یابد مطالعه دیگری نشان می دهد که اگرچه بزرگسالان بالای 50 سال انزوای اجتماعی بیشتری را تجربه کرده اند ، اما میزان تنهایی ثابت می ماند.

به این فکر کنید که به چه چیزی نیاز دارید تا کمتر احساس تنهایی کنید

با این حال ، وقتی صحبت از انزوای اجتماعی و تنهایی می شود ، می توانیم به این فکر کنیم که چیست ما شما باید کمتر احساس تنهایی کنید در مورد ارتباط اجتماعی معنادار ، برای همه افراد متفاوت به نظر می رسند ، به این معنی که آنچه برای یک فرد مفید است ممکن است برای دیگری کار نکند. همانطور که پریسینو گفت نیویورک تایمز، آنچه ما می توانیم انجام دهیم این است که در مورد انواع اتصالات مورد نیاز و نحوه دستیابی به آنها فکر کنیم.

هر چیزی که می تواند به شما کمک کند کمی کمتر احساس تنهایی کنید، مهم است که به دنبال این باشید و برای این کار وقت بگذارید. سلامتی و تندرستی شما قدردان شما خواهد بودبه

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir