تفاوت فشار دقیق و فشار چیست؟


تصویر مقاله ای با عنوان تفاوت فشار دقیق و فشار چیست؟

عکس: اندی ژن (شاتر استوک)

همانطور که ادامه می دهیم ماه آموزش مطبوعات برتر ما، زمان آن فرا رسیده است که بسته به نوع نگاه کردن به شیوه تقلب – یا نه – روی بیاورید. مطبوعات در واقع دو آسانسور مختلف هستند و این بستگی به این دارد که شما برای این کار زانوهای خود را خم کرده اید.

من قضاوت نمی کنم که “بهتر” است ، زیرا فکر می کنم هر دو آسانسور عالی برای آموزش هستند و هر کدام هدف خاص خود را دارند. بنابراین بیایید در مورد تفاوت صحبت کنیم.

فشار دقیق

پرس دقیق همان فشار است که شما در آن زانوها را خم نمی کنید. وقتی می توانید بند را از سطح قفسه سینه / شانه به سمت بالا فشار دهید ، می توانید با کج شدن تنه و فشار دادن باسن به سمت جلو ، کمی لبخند بزنید ، اما با این کار زانوهای خود را صاف نگه دارید..

مطبوعات سخت رقابت معمول نیستند ، اگرچه چند مورد استثنا نیز وجود دارد. دو و میدانی قدرت شبیه به یک سازمان پاورلیفتینگ است که در جلسات خود یک فشار دقیق روی سر خود را جای نیمکت قرار داده است. از نظر تاریخی تمیز و مطبوعات قبلاً یک بالابر المپیکی بود، اما سرانجام او از کار منصرف شد زیرا قضات نظرات مختلفی درباره آنچه مطبوعات کاملاً سختگیرانه تلقی می شد داشتند. (بقیه آسانسورها ، گرفتن و پاکسازی کمتر قابل بحث است).

به عنوان یک قانون کلی در هنگام تمرین ، پاها باید روی زمین کاشته شده و زانوهای شما به هیچ وجه خم نشوند.

پرس سخت یک بالابر عالی برای ایجاد عضله سه سر و قدرت شانه است و اگر نوع دیگری از پرس را آموزش می دهید ، احتمالاً باید فشارهای سخت را نیز انجام دهید. همچنین می توانید با انجام پرسهای خود روی نیمکت یا زمین ، احتمال تقلب با پاها را از بین ببرید.

مطبوعات را فشار دهید

در اینجا دیدگاه دیگری در مورد استفاده از پاهای شما در مطبوعات وجود دارد: Iحرکت کوچک پا می تواند به شما کمک کند تا بیشتر بلند شوید ، چرا جهنم نیست؟

این ایده فشار دادن مطبوعات است. شما در همان وضعیت پرس شروع می کنید ، اما درست قبل از شروع فشار دادن وزن ، زانوهای خود را تقریباً به یک چهارم چمباتمه خم می کنید. سپس به صورت انفجاری از جای خود می ایستید و در حالی که آن را با دست فشار می دهید ، وزن را با نیروی پا فشار می دهید. قطعاً می توانید آهن بیشتری را از این طریق جابجا کنید. برای مقایسه ، من اخیراً فشار محکم خود را با وزن 95 پوند و فشار خود را با 118 تست کردم.

پرس پرس بخش عمده ای از مسابقات مردان قدرتمند و زنان قوی است ، جایی که “فشار دادن” اغلب به این معنی است که شما می توانید وزن خود را بر اساس خواسته خود بالاتر ببرید. پرس سخت لازم نیست ، so ورزشکارانی را مشاهده می کنید که به فشارهای مختلف ، میله ها ، دمبل ها فشار می آورند ، و گاهی اوقات اشیا strange عجیب و غریب مانند کیسه های شن یا سنگ.

اگر پرس پیستون را آموزش می دهید ، آن را عمداً آموزش دهید. در برنامه آموزشی خود بنویسید که سه شنبه یک مطبوعات سخت و پنج شنبه یک مطبوعات فشار می دهید ، مثلا. اجازه ندهید فقط به این دلیل اتفاق بیفتد که توجه نمی کنید. عمدی باش

سطح جایزه

آنجاs روش دیگری برای قرار دادن وزنه است که از نظر مکانیکی حتی از مزیت بیشتری برخوردار است: با پا فشار می آورید ، گویی که فشار می دهید اما به محض اینکه وزن شروع به افزایش می کند ، پاها را خم می کنید. از نو بنابراین می توانید زیر وزنه قرار بگیرید و با دستان راست آن را بگیرید ، حتی اگر خیلی بالا نرفته باشد.

به این جینگلینگ می گویند. اگر این کار را با پاها تقریباً در همان جایی که شروع کرده اند انجام دهید و فقط پاهای خود را کمی خم کنید ، این یک مزخرف قوی است. (این اغلب در مسابقات قوی یک گزینه است.) بالابرهای المپیک معمولاً ریتم تقسیم را انجام می دهند که در آن یک پا به جلو می رود و پای دیگر به عقب برمی گردد. در مقایسه با فشار دقیق 95 پوندی و فشار دادن 118 ، بهترین ضربه من 143 است. بهترین کشش من جایی در بین دو آخرین است.

هر نوع احمقی موافقان و مخالفانی دارد که از حوصله این مقاله خارج است Catalyst در اینجا مقاله خوبی درباره آنها دارد اگر کنجکاو هستید


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>