[ad_1]

پس از برخی آزمایش با تناسب اندام در واقعیت مجازی ، بالاخره به آن رسیدم نتیجه اینکه او در برخی موارد خوب است و در برخی دیگر خوب نیست. در این ویدئو شما او می تواند تماشا کند که من چیزهای خیالی را بریده و مشت می زنم در حالی که من همه چیز را درک می کنم.

در طول آزمایش خود ، من قصد داشتم حداقل چند بار در هفته به مدت 30 دقیقه در واقعیت مجازی ورزش کنم. این کار جای دویدن ، یا شاید پیاده روی یا دمبل را گرفت. واقعیت مجازی جایگزین مناسبی برای انجام دویدن آسان از نظر تناسب اندام بود و من دوست داشتم بتوانم در داخل خانه و در فضای کمی به اندازه دفتر خانه ام تمرین کنم.

در ویدیو چندین فیلم از آن را مشاهده خواهید کرد بازی های مورد علاقه من– تماس بگیرید ماوراء طبیعی و هیجان نبردبه (همچنین جلد سیلیکونی را در بازار پس از فروش خواهید دید ، که آن را اضافه کرده اید تا وقتی پسرم هدفون را قرض می گیرد ، احساس عرق نکنم و ناخالص.)

به هر حال ، تنوع زیادی در برنامه های تناسب اندام VR وجود ندارد. این سیستم فقط می تواند مکان و دست شما را در فضا کنترل کند و شما به یک فضای فیزیکی کوچک محدود شده اید. همچنین در حین بازی نمی توانید محیط فیزیکی خود را ببینید ، بنابراین نمی توانید کاری مانند وزنه برداری انجام دهید.

همه اینها انواع تمرینات موجود را محدود می کند. اغلب شما در یک مکان می ایستید و دستان خود را تکان می دهید. تمرین با وزنه غیرممکن است و دستیابی به تمرینات قلبی با شدت بالا (هر چند هیجان نبرد احتمالاً بهترین شرط شما در آنجا است).

اما اگر چیزی که بدنبال آن هستید یک تمرین قلبی با شدت کم تا متوسط ​​است و ترجیح می دهید این کار را در داخل خانه انجام دهید تا دویدن یا چیزهای دیگر ، تناسب اندام VR شما را تحت پوشش قرار می دهد. و به جای هوای تازه ، می توانید از تمرین خود در یک میدان آینده با نورهای نئون یا منظره مریخ لذت ببرید.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir