[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان آنچه باید در مربی تناسب اندام قبل از زایمان و پس از زایمان جستجو شود

عکس: لوپولو (Shutterstock)

حفظ تناسب اندام در دوران بارداری و پس از آن ، بخش مهمی از این “تولد” است. ورزش منظم در دوران بارداری می تواند به کاهش خطر ابتلا به دیابت بارداری و همچنین احتمال نیاز به سزارین کمک کند ، در حالی که برخی از جنبه های ناراحت کننده تربیت مرد کوچک مانند کمردرد و یبوست را کاهش می دهد.

در بیشتر موارد ، تمرینات کم فشار ، مانند پیاده روی و شنا ، تقریباً برای همه در دوران بارداری بی خطر تلقی می شود ، حتی برای افرادی که قبلاً فعالیت نداشته اند. همچنین عموماً برای افراد ایمن تلقی می شود که هر برنامه تمرینی را که قبل از بارداری انجام داده اند ، ادامه دهند ، به شرطی که احساس راحتی کنند و از شدت متوسط ​​بیشتر نباشند.

با این حال ، برخی از انواع ورزش ها ، مانند تمرینات قدرتی ، باید با عوامل محدودیت های دائمی در دوران بارداری سازگار شوند ، اما این می تواند گیج کننده باشد. یکی از گزینه هایی که به شما کمک می کند تا برنامه های ایمن ، م preثر قبل و بعد از زایمان را برنامه ریزی کنید ، یافتن یک مربی شخصی است که برای کار با مشتریان باردار آموزش دیده باشد.

اگر قصد دارید این مسیر را طی کنید ، در اینجا چند دستورالعمل برای پیدا کردن و انتخاب مربی آورده شده است.

ابتدا ، اشتراک پزشک خود را لغو کنید

اول از همه ، شما باید با پزشک خود صحبت کنید برای هر برنامه ورزشی بالقوه ای که امیدوارید در دوران بارداری انجام دهید. برخی شرایط ، مانند انواع خاصی از مشکلات قلبی و ریوی ، و همچنین حاملگی با دوقلوها یا سه قلوها با عوامل خطر زایمان زودرس ، به این معنی است که برخی از تمرینات ایمن نخواهند بود.

برای اکثر بیماران ، بسیاری از برنامه های ورزشی بی خطر تلقی می شوند ، اگرچه پزشک ممکن است توصیه ها و / یا محدودیت های خاصی را بر اساس سابقه پزشکی شما داشته باشد. و اگر هنوز محدودیت های خاصی دارید ، باید آنها را با مربی تناسب اندام خود در میان بگذارید تا مطمئن شوید که آنها دارای مهارت و پایگاه دانش برای کار با وضعیت شما هستند.

برخی از برنامه های ورزشی به گونه ای طراحی شده اند که شما را برای زایمان و والدین اولیه آماده می کند

تعدادی از برنامه های تناسب اندام قبل و بعد از زایمان بر اساس مفهوم آماده سازی بدن شما برای مقابله با استرس بارداری ، زایمان و والدین اولیه است.

یکی از برنامه ها به نام BirthFit، با استفاده از مفهوم “قبل از بارداری” یک مشتری باردار ، با هدف تقویت آنها برای آمادگی بهتر برای زایمان. بیدر همین حال ، برنامه تناسب اندام پس از زایمان rthFit بر کمک به شما در مقابله با مشکلات جسمی فرزندپروری پس از زایمان متمرکز است.

برنامه دیگری به نام پیش از تولد، از آنچه آنها می نامند استفاده می کند آموزش تناوبی برای شدت کار، که هدف آن تقلید از چرخه های کار فعال است ، به طور خلاصه یک دوره کار شدید ، و به دنبال آن یک فاصله کوتاه استراحت فعال ، از جمله تمرینات تنفسی.

تعدادی گواهینامه دیگر برای آموزش قبل و بعد از زایمان وجود دارد. برخی از آنها سختگیرانه تر از دیگران هستند. بهتر است از یک مربی بالقوه بپرسید که چگونه با تمرینات تناسب اندام قبل از زایمان و پس از زایمان روبرو می شود و در مورد سطح تجربه خود با مشتریان باردار سوال کنید.

با توجه به این که این حوزه تخصصی تر است ، از آنها بپرسید که چگونه توصیه های خود را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مراجعان باردار قبلی تطبیق داده اند. بسته به نیازها و ترجیحات خاص خود ، می توانید جلسات آموزشی مجازی را نیز انتخاب کنید ، که اگر در منطقه ای بدون مربی تخصصی مورد نیاز زندگی می کنید ، می تواند مفید باشد.

کسی را پیدا کنید که با او خوب کار کنید

هنگام جستجوی مربی در این لحظه حساس زندگی خود ، راحتی شخصی خود را رد نکنید. در دوران بارداری خودم ، تصمیم گرفتم که با مربی فعلی خود کار کنم. اگرچه تجربه او در کار با مراجعین باردار بسیار محدود بود ، در آن زمان او به مدت 4 سال مرا آموزش می داد ، اما از آمادگی من احساس خوبی داشت و ما قبلاً رابطه خوبی داشتیم.

هدف این است که همیشه مربی ای داشته باشید که با او احساس راحتی کنید. این امر در دوران بارداری و دوران پس از زایمان ، با توجه به سرعت تغییر بدن شما ، دوچندان صادق است. روزهایی خواهد بود که انرژی دارید ، و روزهایی که انرژی ندارید ، و بدون شک سطح راحتی برای برخی فعالیتها در طول زمان تغییر خواهد کرد. مقابله با همه این تغییرات سریع نیاز به یک مربی تناسب اندام دارد که سازگار و ارتباطی باشد.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir