در واقع چه زمانی به شیک های پروتئینی نیاز دارید؟


مردی که یک لرزش پروتئین را مخلوط می کند

عکس: محصولات Syda (شاتر استوک)

من عاشق شیکر پروتئین هستم. (در واقع ، من مشهور بودم کوکتل را در آن مخلوط کنید.) این یک عنصر اصلی در زندگی گوشتی من است زیرا به نظر من لرزش پروتئین برای اهداف عضله سازی مفید است. اما لرزش پروتئین در صورت بالا بردن وزنه یک ضرورت اتوماتیک نیست ، بنابراین بیایید درمورد اینکه می دانید آیا به آن احتیاج دارید ، صحبت کنیم.

پروتئین برای همه مهم است

همه به پروتئین نیاز دارند ، اما بیشتر ورزشکاران بی دقت می توانند آن را دریافت کنند به همان اندازه که نیاز دارند از یک رژیم طبیعی و سالم اگر می خواهید عضله سازی کنید ، ممکن است بیش از آنچه می توانید از رژیم خود دریافت کنید به پروتئین نیاز داشته باشید. و اگر وزن کم کنید ، می خواهید پروتئین دریافتی بالایی داشته باشید تا در کنار چربی ، عضله زیادی از دست ندهید.

مقدار پروتئین مورد نیاز شما ، صرف نظر از این که در کدام یک از این دسته ها قرار می گیرید ، از طریق یک رژیم غذایی سالم سالم به دست می آید. گوشت ، تخم مرغ ، فرآورده های لبنی ، توفو ، گوشت های تقلبی و تا حدی غلات و حبوبات منابع عالی پروتئین هستند. بدون لرزش پروتئین یا مکمل مورد نیاز است. آنها فقط غذای مناسبی هستند.

بنابراین در مورد همه این بطری های شیکر در ورزشگاه چه می توان گفت؟

اگر شما نیاز به دریافت مقدار زیادی پروتئین در رژیم خود دارید ، یک لرزش قبل (یا در طول) تمرین یکی از راه های دریافت برخی از آن است. یک مکتب فکری ادعا می کند که باید پروتئین فضایی در طول روز برای بیشتر سنتز پروتئین عضله، بنابراین این لرزش فقط یکی از غذاهای پر پروتئین موجود در سالن ورزشی است برای یک روز آنجا.

هنوز هم ، اگر تازه وارد ورزشگاه می شوید ، مجبور نیستید برای غذا خوردن یا وقت خود را جمع کنید قبل از تمرین یا سایر موارد پودر بنوشید مواد افزودنی خاص ورزش و لرزش یک معامله بسته نیست. شما فقط می توانید انجام دادن تمرین و خوردن وعده های غذایی سالم قبل و بعد چیز دیگری به روال خود اضافه نکنید مگر اینکه دلیل خاصی برای آن داشته باشید.

به پودر پروتئین به عنوان یک غذا فکر کنید ، نه به عنوان یک مکمل

البته ، FDA آن را به عنوان “مکمل” تنظیم می کند ، اما من ترجیح می دهم فکر کنم پودر پروتئین به عنوان غذا اگر می خواهم 30 گرم پروتئین در طول وعده غذایی دریافت کنم ، می توانم با ساندویچ مرغ یا لرزش پروتئین به این مهم دست پیدا کنم. اینکه کدام یک را انتخاب کنیم به این بستگی دارد که چه کسی بهتر می تواند به اهداف خود برسد.

آیا چیز رضایت بخشی می خواهید؟ اگر گرسنه هستید ، ساندویچ انتخاب بهتری است. اما اگر سعی دارید صبح زود قبل از تمرین چیزی به معده خود وارد کنید ، یک لرزش پروتئین و کربوهیدرات می تواند کار را انجام دهد بدون اینکه احساس سیری بیش از حد داشته باشید.

آیا ماکروهای خود را پیگیری می کنید؟ پودر پروتئین حاوی پروتئین با مواد مغذی بسیار کمی دیگر است. اگر کالری حساب کنید یا محدود کنید عناصر مغذی درشت مانند کربوهیدرات ها ، گرد و غبار می تواند راحت باشد زیرا از نظر کالری کم ، در حالی که هنوز یک پروتئین بسیار زیاد دارید.

آیا شما تنبل هستید؟ پودر پروتئین از بسیاری از منابع پروتئین دیگر ارزان تر است و تکان دادن بطری مخلوط کن سریعتر از تهیه یک وعده غذایی خوب است. صادقانه بگویم ، این احتمالاً دلیل اصلی محبوبیت آن در بدنسازان است ، به ویژه کسانی که چهار تا شش وعده در روز می خورند. لرزش یک ظرف ساده است که نیازی به پختن آن ندارید.

چگونه یک شیک پروتئین عالی ایجاد کنیم

خوب ، فرض کنید شما تصمیم گرفته اید که می خواهید یک شیک پروتئین بنوشید. بهترین راه برای انجام آن چیست؟

ابتدا می خواهید در مورد پودر پروتئین تصمیم بگیرید. خرید نکن هر آنچه که می تواند در GNC پاره ترین شخص روی برچسب را داشته باشد. بسیاری از محصولاتی که به عنوان لرزش پروتئین به بازار عرضه می شوند ، در واقع “افزایش انبوه” هستند که یک تن کالری فراهم می کند ، نه فقط پروتئین. اگر می خواهید کالری خود را برای افزایش وزن افزایش دهید ، این یک چیز عالی است ، اما در مورد اینکه آیا ترجیح می دهید خوب فکر کنید به جای فرنی مالتودکسترین غذا بخورید.

سپس ، پس از دریافت پودر پروتئین واقعی –در اینجا ما یک راهنما برای رایج ترین گونه ها داریم– برای مخلوط کردن به چیزی احتیاج دارید. من از یک بطری مخلوط کن استفاده می کنم (بدون وفاداری به مارک ، فقط همان شیشه ای که در فروشگاه مواد غذایی خود برداشتم). هر تکان دهنده ای که درون آن یک توپ همزن باشد کار را انجام می دهد. متأسفانه ، هم زدن با قاشق یا تکان دادن یک کوزه معمولی فقط باعث پودر کافی در مایع نمی شود.

اگر قصد دارید اسموتی های ضخیم تری با میوه و سایر مواد تشکیل دهید ، یک مخلوط کن واقعی می خواهید. اما بیایید سریع و آسان نوع لرزش پروتئین را که می گویم بهترین نوع است ، بررسی کنیم.

من از یک بطری 16 اونسی استفاده می کنم ، که کوچکترین بطری است که توانسته ام پیدا کنم و سپس 8 اونس آب (اگر می خواهم کالری را به حداقل برسانم) یا شیر بادام شیرین (با سعی می کنم عطر و طعم را به حداکثر برسانم). من عاشق شیر زغال اخته و اسطوخودوس و بادام با عطر و طعم بازی از Trader Joe هستم ، اما شکلات یا وانیل نیز خوب است.

سپس یک قاشق چای خوری پودر آب پنیر بی مزه می ریزم. پودر پروتئین طعم های متنوعی دارد ، بنابراین فقط می گویم اگر طعم دهنده ای را انتخاب کردید ، قبل از اینکه متعهد به تهیه یک کوزه کامل شوید ، حتماً آن را دوست دارید. مواد معطر با هر نوشیدنی (یا غذاهای دیگر مانند ماست) ، اما این انتخابی است که من کردم. اگر پودر شما طعم دار است ، ممکن است آب یا شیر یا یک نوشیدنی با طعم خنثی تر را به من بخورید. شیر بادام طعم دار.

در آخر ، خود را درون گلوله همزن قرار داده و درب آن را محکم ببندید. من دوست دارم قبل از شروع به لرزش ، مخلوط را برای چند ثانیه بچرخانم ، زیرا در غیر این صورت متوجه می شوم که مقداری از پودر خشک درون یک جرعه آشامیدنی قرار دارد.

نتیجه 8 اونس (دادن یا گرفتن) یک مایع نازک و پروتئینی است که می توانید قبل از شروع تمرین به سرعت آن را هم بزنید. اگر فکر می کنید طعم آن خشن است ، توصیه می کنم این کار را با مایعات کمتری انجام دهید تا مخلوط کمتری نوشیده شود. یا می توانید کل چیز را به پایین فاضلاب بیندازید و به جای آن یک ساندویچ بخورید. این نیز همیشه یک گزینه است.


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>