[ad_1]

بستن یک بند به دور یک ددلیفت

عکس: ماریداو (Shutterstock)

اگر به طور جدی حرکات کششی یا کششی انجام می دهید ، بندهای بلند یک عنصر اساسی کیف تناسب اندام هستند. (و نه، تسمه ها تقلب نمی کنند اگر می دانید چه موقع از آنها استفاده کنید.) اما چندین نوع مختلف وجود دارد و مهم است که بندهای خود را با نوع بالابری که انجام می دهید مطابقت دهید.

هر سه نوع یک کار را انجام می دهند: آنها دور مچ دست و دور هالتر می پیچند تا بتوانید بدون خستگی دست خود را بلند کنید. (مهم: آنها نامیده می شوند تسمه ها و نه روکش مچ دستبه پیچاندن مچ دست چیز کاملاً متفاوتی است. سعی کنید آنها را “مچ بند” ننامید ، اگرچه از نظر فنی آنها در اطراف مچ دست شما هستند. شما فقط سردرگمی را اضافه خواهید کرد.)

نوارهای Lasso نوارهای اصلی هستند که برای اکثر مردم کار می کنند

بندهای به سبک لاسو ارزان ترین ، ساده ترین و به احتمال زیاد یافت می شوند اگر وارد فروشگاه لوازم ورزشی شوید و تسمه بخواهید. در اینجا یک مدل معمولی استو می توانید ببینید چرا به آنها سبک لاسو گفته می شود. آنها یک حلقه دارند و شما انتهای دیگر بند را از حلقه عبور می دهید.

مچ دست خود را از طریق لیسوس قرار می دهید و سپس بقیه را دور روبان می پیچید. نکته مهم این است که می خواهید قسمت رایگان بند از بین برود زیر نوار و بسته بندی به انگشتانت. به این ترتیب ، آنها فقط آنچه را که انگشتان شما قبلاً انجام می دهند تکرار نمی کنند.

این بندها به شما کمک می کنند تا تقریباً برای همه چیزهای معمولی در ورزشگاه ، هالتر را نگه دارید: ددلیفت ، ردیف ، حتی وزنه ، اگر چسبندگی شما بعد از یک میلیون تکرار خسته شود. تنها عیب آنها این است که ممکن است برای بلند کردن های بسیار سنگین مناسب نباشند و در این مرحله شما باید یک جفت شکل 8 بگیرید.

شکل 8 در مورد آن هنگامی که تبدیل به گند می شود واقعی سنگین

اگر شما در یک مرد قوی رقابت می کنید ، مجموعه ای از شکل ها را می خواهید. این بندها دقیقاً همان چیزی است که از نامش مشخص است: یک تکه از مواد به شکل 8. مچ دست خود را از یک نیمه عبور دهید ، بند را از زیر هالتر عبور دهید. و سپس مچ دست خود (همان مچ) را در نیمه دیگر قرار دهید. هنگامی که انگشت شست شما در موقعیت خود قرار گرفت ، انگشتان شما اساساً می توانند به استراحت بروند. (سربروس ، سازنده من ، یک ویدیو دارد صفحه محصولات آنها جایی که بندیکت مگنوسون ، قدرتمند و قوی ، نحوه استفاده از آنها را به شما نشان می دهد.)

اگر تسمه ها را با لاسو بلند کنید و روی شما شروع به رشد کنند ، به شکل 8 نیاز دارید. این اتفاق زمانی رخ داد که بهترین ددلیفت من در حدود 250 پوند بود و من با یک صندوق عقب بلند با 315 می کشیدم. بندهای چوبی من نمی توانند آن را تحمل کنند. من شکل 8 را خریدم و در نهایت 395 پوند عظیم را با آنها به مسابقه کشاندم. (این یک قزل آلای تنگ 18 اینچی بود ؛ پاورلیفتینگ به بندها برای جلسات اجازه نمی دهد ، اما پاورلیفتینگ گاهی اوقات اجازه می دهد.)

گزینه مینیمالیستی برای بندهای وزنه

یک نوع رایج دیگر نیز وجود دارد: بندهای وزنه برداری المپیک. آنها کوتاهتر از بندهای لاسو هستند و فقط یک تکه روبان هستند که در یک طرف به هم دوخته شده اند. مچ دست خود را در یک حلقه قرار می دهید و بقیه را مانند یک بند لاسو دور نوار می پیچید.

مزیت اینجا این است که می توانید آنها را به سرعت آزاد کنید. وزنه برداران المپیکی که دوست دارند اغلب وزنه بردارند باید برای رهاسازی ناگهانی میله ها ، از آنها برای بلند کردن و کشیدن دد و گاهی برای سرقت استفاده می شود. (این است استفاده از آنها برای نظافت بی خطر نیستزیرا ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که نتوانید آنها را آزاد کنید.)

اگر در وزنه برداری المپیک مشارکت دارید ، این امر ضروری است. اگر شما یک فرد قوی هستید یا فقط می خواهید ایمن ترین حالت ممکن را داشته باشید ، باید عدد 8 را بدست آورید. و اگر همه اینها شما را گیج کرد ، فقط یک جفت بند به سبک لاسو بردارید و خوب خواهید شد.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir