[ad_1]

مردم در سراسر کشور جمع می شوند (یا ، ایده آل نیست) برای شام با گوشت بدون چربی ، مقدار زیادی سبزیجات و مقدار متوسط ​​شیرینی. بعنوان شاهدی برای توانایی ما در تهیه شراب از هیچ ، ما متعجب می شویم که آیا این شام – کل این تعطیلات – “سالم” است؟

پاسخ: البته همینطور است. اول اینکه ، شما می توانید سالم باشید ، حتی اگر مجبور شوید برای شام شکرگذاری دور هم بچرخید و چیزی جز پای کامل نخورید. تفریط اتفاق می افتد ، زندگی ادامه دارد و ادامه دارد یک وعده غذایی تأثیر آنچنانی روی بدن شما ندارد. هرچه بخورید ، هرگونه گناه نسبت به آن نه تنها بسیار زیاد است ، بلکه غیرضروری است.

اما گیج کننده ترین نکته وقتی فکر می کنید آیا شام شکرگذاری “سالم” است این است که کرایه سنتی کتاب درسی برای تغذیه سالم است.

بوقلمون یک پروتئین بدون چربی است

من دوست دارم پروتئین را قلب هر وعده غذایی بدانم ، زیرا بدن ما برای نگهداری و ترمیم به آن نیاز دارد و با سایر مواد مغذی جایگزین نمی شود. شما می توانید کربوهیدرات کم و چربی زیاد یا کم چرب و کربوهیدرات زیاد بخورید اما در جایی باید پروتئین کافی داشته باشید.

بوقلمون و توفورکی نمونه های عالی پروتئین های بدون چربی هستند: بسیاری از این اسیدهای آمینه ضروری ، بدون هیچ چیز دیگری. سینه های بوقلمون به اندازه لاغر هستند: یک وعده کارت کارت حاوی 30 گرم پروتئین است که فقط 161 کالری دارد ، فقط مقدار کمی چربی و کربوهیدرات ندارد.

حتی اگر سراغ گوشت تیره بروید و پوست را روشن بگذارید ، این 27 گرم پروتئین در 232 کالری است. به نظر من ، این یک نمای تغذیه ای عالی است و فضای کافی برای کربوهیدرات ها و سایر غذاهای خوشمزه را باقی می گذارد.

گزینه های گیاهخواری متفاوت است این توفو بو داده در یک وعده 290 کالری ، 34 گرم پروتئین وجود دارد. (بیشتر بقیه کربوهیدرات هستند ، چربی نیستند.) گزینه خوب دیگری که واقعاً نمی توانید آن را ناسالم بنامید.

گیاهخواران بسیار زیادی هستند

به اطراف بگردید – آیا جوانه بروکسل دارید؟ لوبیا سبز؟ نخود فرنگی؟ ذرت؟ سیب زمینی های شیرین؟ تزیینات از سنتی به سنتی دیگر متفاوت است ، اما مطمئناً در سفره شما سبزیجاتی وجود دارد ، درست است؟ حتی قبل از سرو غذا ، فرصتی برای خوردن یک بشقاب سبزیجات و غوطه ور شدن در جایی وجود دارد. یا اگر نه ، به راحتی می تواند باشد.

اگر همه چیز در مارشمالو یا سس خامه غرق شود ، این ممکن است ایده آل نباشد ، اما لوبیا سبز موجود در یک تابه هنوز لوبیای سبز است و همچنان فیبر و ویتامین های هر جای دیگر را دارد. به یاد داشته باشید که تغذیه سالم فقط آنچه شما هستید نیست انجام ندهید بخور همچنین می تواند در مورد دریافت مواد مغذی خوب باشد.

و اما ، اگر شما نمی توانید غذای گیاهی تزئین شده پیدا کنید ، مرد حامل سالاد باشید یا فقط غذای پخته شده سبزیجات را انتخاب کنید. این یک پیروزی آسان است.

می توانید قسمت ها را به دلخواه کنترل کنید

کاملاً به خود شما بستگی دارد. بیشتر از چیزهای سالم بخورید و به همان اندازه که چیزهایی را دوست دارید که امروز با آنچه می خواهید بخورید مطابقت ندارند.

چند وقت یک بار می توانید نصف برش پای بخورید و نگران نحوه دفع مواد باقی مانده نباشید؟ خوراکی های شما معمولاً می تواند در اندازه های سرو از قبل تعیین شده ارائه شود ، اما چاقو درست تا روز شکرگذاری وجود دارد و می توانید به اندازه دلخواه یا کمتری داشته باشید و بقیه فقط از بین می روند.

از طرف دیگر آیا بیشتر می خواهید؟ آیا از دسر لذت می برید؟ دسر را بردارید. با این حال ، گاهی اوقات آرام شدن از نظر ذهنی سالم است. بدن یا رژیم خود را خراب نمی کنید ، فقط می خورید و حتی اگر یک وعده غذایی بزرگ باشد ، با این تصویر بزرگ خوب خواهید بود.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir