[ad_1]

پس از ماه ها و ماه ها اخبار دائماً بد ، همه ما احساس خستگی می کنیم و به دنبال راهی برای غلبه و تمرکز هستیم. آیا به مدیتیشن فکر کرده اید؟ حمام های سالم می تواند به شما در تمرکز در طول مدیتیشن کمک کند – و حتی می توانید آنها را در خانه انجام دهید. این چگونه است.

با پذیرش مدیتیشن اولیه شروع کنید

او می گوید: “مدیتیشن فقط یک تمرین برای معرفی شما و حضور در لحظه است.” تارا اتوود، متخصص حمام و مدیتیشن صوتی مستقر در نیوانگلند. “اغلب در حالی که ذهن ما سرگردان است بسیار مشکل است.”

بیایید واقعی باشیم: همین سخت برای ماندن در لحظه ای که لحظه آنقدر برآورده شده است. از همه گیری گرفته تا گرم شدن زمین گرفته تا سیاست داخلی و جهانی ، به نظر می رسد که در حال حاضر همه چیز آشفته است و ممکن است فکر کردن از این همه ترس دور از ذهن باشد. با این حال ، شما برای رفاه خود به آن نیاز دارید. شما باید شادی و خودشناسی را پیدا کنید. و برای برخی ، مدیتیشن واقعاً کلید است.

اگر حمام های صوتی برای شما جذاب به نظر می رسد ، ابتدا باید مدیتیشن ساده را امتحان کنید. نیازی نیست تمام راه را طی کنید و هر روز در مرکز مراقبه محلی خود ظاهر شوید – YouTube پر از راهنمای ساده و ساده است مراقبه شما می توانید این کار را در هر کجا و هر زمان انجام دهید ، و متخصصانی مانند اتوود نیز موارد خاص خود را دارند در دسترس، هم.

مدیتیشن در ابتدایی ترین سطح خود عبارت است از تمرکز بر توجه ، توجه به هر نفسی که به بدن شما وارد می شود و از آن خارج می شود و توجه به این که ذهن شما در چه حرکتی سرگردان می شود. لازم نیست بترسید – فقط چشمان خود را ببندید و چند دقیقه وقت بگذارید تا بر تنفس خود تمرکز کنید. اتوود به کاهش فشار خون ، کاهش سطح اضطراب و درد مرتبط با تنش و افزایش شادی و خلاقیت به عنوان برخی از مزایای بسیاری از مدیتیشن اشاره می کند.

خوب ، پس حمام صوتی چیست؟

حمام صوتی و صدا درمانی در مدیتیشن برای کمک به تمرکز و حضور مستمر مورد استفاده قرار می گیرد ، اتوود توضیح می دهد: “با هر صدا ، لحن و نت ، به لحظه باز می گردی.”

او می گوید: “صدا درمانی از جنبه های صدا و موسیقی برای بهبود سلامت جسمانی و احساسی و رفاه استفاده می کند.” “تنهای غنی ، قابل شنیدن و فرکانسهای نامرئی شنیده و احساس می شوند و بدن ما به طور طبیعی با فرکانسهای ساطع شده در فضا طنین انداز می شود و فرکانسهای طبیعی ارتعاشی را از قسمتهای ناهماهنگ بدن ، ذهن و روح بازیابی می کند ، در حالی که حالت عمیق آرامش و بهبود را ارتقا می بخشد. فرکانس های صدا و صدا بر تنفس ، جریان خون ، حرکت سلولی ، ریتم های زیستی ، افکار و امواج مغزی تأثیر عمیقی دارد. “

اتوود برای حمام های صوتی خود از کاسه های قدیمی تبتی و کاسه های کریستال کریستالی خالص استفاده می کند ، اما می توانید کمی کوچکتر شروع کنید. او گفت شما حتی می توانید از صدای خود برای زمزمه و ایجاد ارتعاش استفاده کنید.

همچنین به صورت آنلاین به پیشنهادات مراجعه کنید: آمازون کاسه های آواز و همچنین تخصص مستقل می فروشد مغازه هابه برخی از فنجان ها تنها در حدود 35 دلار فروخته می شوند ، بنابراین شما مجبور نیستید بانک را شکست دهید – و باعث ایجاد استرس مالی شوید – در تلاش برای کاهش اضطراب.

پس از برداشتن کاسه یا کاسه آواز ، آن را بمالید یا به آن ضربه بزنید (معمولاً با یک ابزار همراه) تا ارتعاشات مورد نظر ایجاد شود.

آنچه از حمام های صوتی انتظار می رود

ما در یک عصر آشفته و به ندرت آگاهانه زندگی می کنیم ، بنابراین ورود به این منطقه برای شما دشوار است. اگر در ابتدا ذهن شما زیاد تکان خورد نگران نباشید. ادامه دهید و سخت کار کنید تا بر تنفس و بدن خود تمرکز کنید.

اتوود که توصیه می کند با خاموش کردن تلفن پیدا کردن مکانی امن و آرام را انجام دهید ، می گوید: “حمام صوتی (مجازی و شخصی) مستلزم این است که شما در مکانی آرام و ایمن باشید ، که به شما امکان می دهد به طور کامل استراحت کرده و بدون حواس پرتی حضور داشته باشید.” اطمینان حاصل کنید که دمای اتاق متوسط ​​است و روی زمین در موقعیت راحت با بالش دراز بکشید.

او می افزاید: اگر مدیتیشن هدایت شده را انجام دهید ، “ابتدا از شما دعوت می شود تا در فضا حضور داشته باشید و بر تنفس و تنفس خود تمرکز کنید. ممکن است از شما خواسته شود برای ارتباط با بدن فیزیکی خود و انجام تمرکز ذهن خود در اینجا و اکنون ، یک اسکن بدن انجام دهید. “بدن خود را کاملاً آرام کنید و مطمئن شوید که دست ها و پاهایتان به هیچ چیز دست نمی زند.

باز هم ، اگر مایل نیستید از مراجعه به مراکز مراقبه شخصی دریغ نکنید – یا اگر در این دوران همه گیر می ترسید که در اطراف دیگران نفس های عمیق بکشید.

اتوود می گوید: “شرکت در حمام های صوتی مجازی خوب است.” “در واقع ، قبل از همه گیری ، من شخصاً تمرین کردم زیرا نمی توانستم برای خودم زنده بازی کنم ، و در عوض فقط به بلندگو گوش دادم تا یک جلسه از قبل ضبط شده را پخش کند. با تجربه حمام های صوتی روزانه در هند در حین تمرین و اکنون تقریباً در خانه ، دریافتم که این تجربه اساساً یکسان است و نتایج مشابه و قابل مقایسه ای را در پی دارد. “

اگر تصمیم دارید از این مسیر بروید ، فنجان های صوتی خود را ضبط کنید و سپس هنگام مدیتیشن به هدفون خود با هدفون گوش دهید.

در نهایت ، نگران این نباشید که این کار را به هیچ وجه “اشتباه” انجام دهید. هدف اینجاست نه نگران باشید و در عوض کمی آرامش را در آغوش بگیرید. اگر احساس می کنید در حال آرامش هستید و با ذهن و بدن خود در ارتباط هستید ، این کار را به درستی انجام می دهید. پرونده بسته شده است.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir