من فکر می کنم من در واقع دویدن را یاد گرفتم ، بنابراین شاید شما هم بتوانید


تصویری برای مقاله ای تحت عنوان

عکس: کفگیر (شاتر استوک)

همانطور که هفته سوم را تمام می کنم سعی می کنم یاد بگیرم مانند در حال اجرا – چیزی که من بیشتر زندگی را از آن متنفرم – در تمام ماهچالش تناسب اندام Lifehacker، “من باید چند وقفه و یک موفقیت خارق العاده و عملاً باورنکردنی را اعلام کنم.

اول ، سکسکه ، که چندین تا داشت. دقیقاً دویدم یک بار در هفته گذشته ، گرچه خودم را دادم هفته گذشته سه آهنگ را به ثمر رسانده است:

اهداف من برای هفته آینده شامل سه آهنگ است ، حداقل یکی از آنها در یک مسیر دیدنی است. طولانی ترین دویدن / پیاده روی من در این هفته بیش از 20 دقیقه بود ، بنابراین اگر می توانستم به 25 دقیقه برسم ، احساس پیشرفت می کنم. و من امیدوارم که حداقل یک دویدن روی یا نزدیک “دو” در جدول روحیه سقوط کند.

دلایل خوبی برای این امر وجود دارد ، یعنی اینکه پدر و مادر و پدربزرگ من آخر هفته گذشته برای دیدار به شهر آمده بودند. این اولین بار بود که آنها را شخصاً طی یک سال می دیدم ، بنابراین بیرون رفتن با آنها در لیست اولویت های من جلوتر از “تمریناتی به روشی که حتی دوست ندارم” بود. و بعد ، چون به خودم گفتم که اجازه دارم به روشهایی آموزش ببینم انجام دادن لذت ببرید ، من بیضوی خود را در روز دوشنبه انتخاب کردم.

در روز سه شنبه ، با جردن کالهون ، سردبیر Lifehacker ، مصاحبه کردیم جیسون فیتزجرالد از Power Run برای پادکست Lifehacker ، ارتقا. . – و جیسون حتی بعد از اینکه جوردن به او گفت چگونه بسیار مهربان و دلگرم کننده بود مچ پای من به درستی خم نمی شود.

برخی ادعاهای شخصی مهم از این گفتگو برای من وجود داشت. اول ، برای شروع به دویدن دویدن ، باید 30 روز به آن فرصت دهید. (به زمان مناسب برخوردم!) دوم ، احتمالاً در دو هفته اول از او متنفر خواهید شد – شاید سه هفته. (من فقط آنقدر طولانی بودم و هنوز طرفدار نداشتم!) و سپس یک نقطه عطف وجود دارد بدن من شروع به احساس متفاوت می کند. پاهای من احساس قویتر می شود و همه چیز کمی طبیعی تر می آید و من در شرف لذت بردن از آن خواهم بود. فهمیدم که او واقعاً به آن اعتقاد داشت ، دیدم که او این کار را برای من می خواهد و به خودم اجازه دادم که فکر کنم ممکن است واقعاً ممکن باشد. به هر حال ، او متخصص است.

با انگیزه تازه ، جلسه زوم را ترک کردم ، کفش های ورزشی ام را بستم و برای دویدن رفتم. من نیاز به تغییر مناظر داشتم ، بنابراین به سمت محله کنار من رفتم – محله ای که به زیبایی با افرا غول پیکر پوشیده شده و کمی تپه ای است ، اما مانند من تپه ای نیست. چند دقیقه راه افتادم و سپس شروع به دویدن کردم. من با مچ پا باریک تکرار کردم و احساس کردم “اوه چه بد دوباره شروع می شود، “اما بعد آنها شل شدند و من رفتم.

بعد از چند دقیقه ، به این فکر کردم که پیاده روی را به تعویق بیندازم ، چون بدن من معمولاً بعد از چند دقیقه اصرار به انجام آن داشت. هنوز احساس خوبی داشتم. تنگی نفس و ناراحتی خاصی نداشتم ، بنابراین فقط می دویدم. من خوب نشدم ، اما بهترین ارزیابی من این است که 12-13 دقیقه بدون توقف مستقیم دویدم. و اگر برای صعود مجبور نبودم در آن نقطه برگردم ، فکر می کنم می توانم حتی بیشتر از این هم بروم. در آغاز چند دقیقه پیاده روی در پایان و در پایان دقیقاً 20 دقیقه به من ضربه زد و من به خانه رفتم و از خودم احساس خوشبختی کردم.

حق با جیسون بود. بدنم احساس دیگری داشت. پاهایم احساس قویتری می کرد. کمتر احساس می کردم وانمود کردن دویدن و بیشتر مثل من در حقیقت در حال دویدن و به نوعی … من این احساس را دوست داشتم.

من با حال و هوای 1-5 در مقیاس دویدن به خودم “دو” دادم. (در صورتی که به یاد نمی آورید: پنج عبارت است از: “این مزخرفات را لعنت کن ، لعنت بر آن” و یکی این است که “آه! دویدن بهترین است!”) دو هدف دیگر من برای این هفته بود ، یکی که من انجام دادم نه فکر می کنم به موفقیت می رسیدم.

حالا ، به سکسکه برگردید. همانطور که گفتم ، این تنها دوشی بود که در این هفته انجام دادم – صادقانه بگویم ، نوشتن این پنجشنبه نیست. دلیل اصلی دیروز یا امروز دویدن من این است که دیروز که بیدار شدم ، مچ پای راستم کمی درد گرفت. این مانند زخمی نیست که کاملاً آسیب دیده باشد ، اما به اندازه کافی محکم است که مرا عصبی می کند تا بر روی آن بدوم. تقصیر من است؛ من به اندازه کافی گرم نشدم ، حتی اگر گرم شدم دانستن مچ پای من خم نشده است. جیسون همچنین تاکید کرد که مردم سعی می کنند خیلی زود کار کنند ، و می توانند صدمات را بدتر کنند ، بنابراین قبل از اینکه بخواهم بدوم یک یا دو روز دیگر به آن فرصت می دهم.

مچ پا آسینین یا نه ، من این هفته را یک پیروزی می نامم.


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>