نحوه استفاده از غلتک فوم قبل و بعد از تمرین


مردی با شلوار چسبان کف فوم آبی گوساله خود را می چرخاند

عکس: سهام سنگ (شاتر استوک)

غلتک های فومی جادویی نیستند ، اما برای حرکات خاص قبل و بعد از تمرین می توانند راحت باشند. در اینجا دو روش اصلی برای استفاده از شما وجود دارد.

قبل از آموزش ، در محل کشش

اگر با نوعی کشش آشنا باشید که در آن حدود 30 ثانیه حالت حفظ کنید ، بیشتر و بیشتر فرو بروید تا جایی که کمی احساس ناراحتی کند ، این کشش ایستا است. این لازم نیست (اگرچه برای بسیاری از ورزشکاران سنتی است) و دارای اشکالات مختلفی است. اگر بیش از حد کشش داشته باشید ، می توانید عضله ای را خسته کنید و شواهدی وجود دارد که نشان می دهد کشش درست قبل از تمرین می تواند توانایی عضلات شما را در تولید حداکثر قدرت کاهش دهد.

به عنوان یک جایگزین ، بسیاری از افراد اکنون کشش پویا را ترجیح می دهند ، در این حالت شما بدن خود را از طریق دامنه حرکت دلخواه حرکت می دهید. برای مثال دویدن درجا و در حالی که لگد خود را لگد می زنید ، یک نسخه پویا از کشش چهار گوش استاتیک سنتی است.

اما گزینه سوم بله است کف بدن بخشی از بدن را جمع می کند که در غیر این صورت کشیده می شویدبه جای کشش واقعی آن این هدف مشابه کشش دینامیک است زیرا عضلات شما فرصتی برای حرکت دارند. مطالعات نشان می دهد که می تواند دامنه حرکتی شما را بهبود بخشد وقتی قبل از تمرین تموم شد بنابراین اگر هنگام تمرین تمایل به احساس سفتی دارید ، می توانید قبل از شروع آن قسمت از بدن خود را کف کنید

بعد یا بعد از تمرین ، به جای ماساژ

ورز دادن عضلات یک غلتک کف نوعی ماساژ با خود است که بسیاری از افراد پس از تمرین یا راهی برای حرکت بدون ورزش از آن لذت می برند. خود را بیش از حد یک روز برای استراحت.

این هنوز هم یک علم است که آیا و چگونه ماساژ برای “بازیابی” یا تسکین عضلات ملتهب عمل می کند. ماساژ “اسید لاکتیک” یا سایر سموم را نشویید، اما برخی تحقیقات از این ایده حمایت می کنند که عضلات آسیب دیده با ماساژ می توانند کمی سریعتر بهبود یابند.

از همه مهمتر ، او احساس خوبی دارد. اگر احساس می کنید که در ماهیچه هایتان گره یا محرک دارید یا فقط بعد از جلسه نورد کف همیشه احساس بهتری دارید ، این دلیل کاملا خوبی است که برای غلتیدن کمی وقت بگذارید.

نحوه استفاده از غلتک فوم برای ماساژ دادن عضلات

با قرار دادن غلتک بر روی زمین ، سپس بخشی از بدن خود را در بالای غلتک قرار دهید. (مثلاً اگر می خواهید گلوتان را کف کنید روی آن بنشینید.)

از آنجا ، به هر حال دست و پایتان را روی زمین یا بیشتر آنها قرار می دهید و به عقب و جلو حرکت می کنید و روی سیلندر کف می غلتید.

از آنجا که جاذبه فشار وارد می کند ، می توانید با نگه داشتن بیشتر وزن خود روی دست و پاها ، ماساژ را ملایم تر کنید شدیدتر ، به رول کف اجازه می دهد تا وزن بیشتری از آن گرفته شود. غلتک بزرگتر و نرمتر احساس نرمی می کند و غلتک کوچکتر ، سخت تر یا دارای بافت بیشتر از آنچه “خیلی خوب صدمه می زند” به شما می دهد.

تمام آنچه گفته شد ، تحرک قبل از تمرین و ماساژ بعد از تمرین مواردی است که به نظر بسیاری از ما لذت بخش است ، اما ضروری نیست. اگر حالتان بهتر است انجام ندهید رول فوم ، گوش بدن خود را.


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>