[ad_1]

اگر اپل واچ دارید ، Apple Fitness + امروز راه اندازی می شود سری 3 یا بالاتر ، می توانید آن را امتحان کنید. هزینه خدمات 9.99 دلار در ماه (یا 79.99 دلار در سال) خواهد بود ، اما هنگام خرید ساعت (یا خود را ارتقا دهید)، دسترسی ماهانه رایگان دریافت می کنید.

ایده پشت آن Fitness + این است که می توانید فیلم های تمرینی را روی صفحه تماشا کنید – تلفن ، iPad یا Apple TV – در حالی که سیستم نیز ضبط می کند ضربان قلب و سایر شاخص های ساعت شما. شما هم می توانید تمرینات روی iP خود را انجام دهیدسنباده زدن یا iPad ، بدون ساعت

نحوه شروع استفاده از Fitness +

تناسب اندام + لازم است iOS 14.3 که بود تازه منتشر شدهو WatchOS 7.2 ، صقبل از شروع ، برای به روزرسانی در ساعت و تلفن یا iPad بررسی کنید.

آن را باز کنید برنامه تناسب اندام در تلفن شما ، که قبلاً فعالیت نامیده می شد. (این برنامه “بسته شدن حلقه” است که قبلاً دریافت کرده اید بطور خودکار در هنگام راه اندازی Apple Watch.) در پایین بخش “Fitness +” را مشاهده می کنید که به شما امکان می دهد در این سرویس ثبت نام کنید.

شما باید برنامه Fitness را از فروشگاه برنامه در iPad خود نصب کنید.

با Fitness + چه کاری می توانید انجام دهید؟

صفحه باز به شما گزینه های متنوعی از جمله HIIT ، یوگا ، تمرینات قدرتی ، هسته ، تردمیل ، دوچرخه سواری ، رقص ، و آموزش “انتظار آگاهانه”. تمرینات جدید خواهد بود اپل می گوید هر هفته اضافه می شود. صفحه اصلی برخی از تمرینات را برای کاوش ارائه می دهد (“محبوب” ، “مبتدی ،“و” ساده و سریع “روی صفحه من بود). هنگامی که مربی مورد علاقه خود را پیدا کردید ، می توانید تمرینات دیگری را از آن شخص پیدا کنید.

هر تمرین توصیفی از نوع موسیقی همراه آن دارد: برخی از نمونه ها “سرودهای خوش بینانه” ، “هیپ هاپ / R&B” و “ارتعاشات سرد” هستند.

بعضی از تمرینات از تجهیزات استفاده می کنند. علاوه بر آموزش تردمیل و دوچرخه سواری داخل سالن ، کسانی هستند که از دستگاه قایقرانی استفاده می کنند و یا از شما می خواهند چند دمبل سبک و سنگین استفاده کنید. تعداد زیادی 10-، 20-، و تمرینات 30 دقیقه ای. طولانی ترین چیزی که من پیدا کردم چند تمرین 45 دقیقه ای با دوچرخه سواری و یوگا بود و کوتاه ترین زمان 5 دقیقه انتظار بود.

اگر تمرین را دوست دارید ، می توانید روی “افزودن” کلیک کنید و در قسمت “تمرینات من” در پایین صفحه ظاهر می شود. برخی از تمرینات 10 دقیقه ای را امتحان کردم.

تمرینات چیست

به محض این که روی «بیایید برویم» روی صفحه ضربه بزنید ، ساعت به شما دکمه شروع را می دهد. رابط کاربری ساعت همان زمانی است که با برنامه Activity (اکنون Fitness) روی ساعت ، هر تمرین دیگر را ردیابی می کنید.

تمرین Absolute Beginner HIIT قسمت اول نام خود را برآورده کرد ، یک سری آرام 30 ثانیه ای از تمرینات که خوشحالم می خواهم آن را به هر کسی که کاملاً تازه کار است توصیه کنم. (بیشتر تمرینات “HIIT” که بصورت آنلاین مشاهده خواهید کرد در واقع فواصل با شدت بالا نیستند و این مورد نیز نیست..)

من چند دقیقه اول تمرین رقص Reggaeton را نیز انجام دادم که پیگیری آن بسیار آسان بود و شدت آن نیز متوسط ​​بود.

“نوار سوزان” نشان می دهد که چگونه تلاش شما در مقایسه با سایر افرادی که همین تمرین را انجام داده اند ، مقایسه می شود. (اگر موافق باشید ، برنامه سطح تلاش شما را ارسال می کند تا با آن خلاصه شود داده هایی که کاربران آینده با آنها مقایسه می شوند.) در پایان تمرین ، زمان سپری شده ، کالری سوخته شده را مشاهده می کنید ، و ضربان قلب ، و خواهی کرد شما این گزینه را دارید که از برنامه خارج شوید یا یکی از “خنک سازی دقیق” برنامه را انجام دهید.

بزرگترین چیزی که برنامه فاقد آن است ، توانایی مشاهده تمرینات بر اساس سطح شدت آن است ، اگرچه هر تمرین دارای یک “پیش نمایش” است که کمی از آنچه انجام می دهید به شما نشان می دهد. به طور کلی ، کاملاً محکم به نظر می رسد ، البته یک برنامه آموزشی ساده.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir