[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان نحوه انجام حرکت کششی با حالت اسکوات

عکس: استودیو فریمن (Shutterstock)

همیشه یک میله کششی مناسب در اطراف وجود ندارد ، به خصوص اگر شما یک باشگاه بدنسازی خانگی دارید و مکان مناسبی برای قرار دادن آن ندارید. من در گاراژ خودم با راه حلی روبرو شدم و می تواند در برخی از موقعیت های تجاری در ورزشگاه کمک کند: Uهالتر را ببینید

مراحل ساده است:

  1. قلاب هایی را که میله را نگه داشته اند به بالاترین موقعیت خود (یا جایی که مناسب است) منتقل کنید.
  2. میله را آنجا بگذارید.
  3. هالتر را بکشید.

همچنین می توانید این کار را در دستگاه اسمیت به جای قفس انجام دهید.

نویسنده در حالت چمباتمه کشش می کند

عکس: بت اسکورسکی

اکنون همه ما به این هک نیاز نداریم. بسیاری از قفسه های اسکوات در حال حاضر دارای یک کش کش داخلی هستند و بسیاری از خانه ها دارای یک درب خوب هستند.مناسب برای کشیدن بند درب

اما بسیاری از ما می توانیم از آن استفاده کنیم. به عنوان مثال ، من نمی توانم یک صندوق عقب را با یک پیستون داخلی بخرم ، زیرا سقف گاراژ من به اندازه کافی بالا نبود. نزدیکترین درب که می تواند از یک بند جمع شونده پشتیبانی کند طبقه بالا در خانه است. برای مدتی ، من از یک جفت حلقه که به مجموعه بازی کودکان وصل کردم ، می کشیدم ، اما این چالش های لجستیکی خاص خود را داشت (از جمله عدم استفاده از مجموعه بازی در زیر باران.) هالتر راه حل مناسب بود.

انجام تمرینات کششی با هالتر در صورتی که قد شما کوتاه باشد و میله های بدنسازی شما خیلی بلند باشد و صندلی راحتی نداشته باشید نیز مناسب است. (هنگام استفاده از تجهیزات مشترک همیشه مراقب دیگران باشید ؛ اگر کسی منتظر انجام اسکوات است ، اگر گزینه های دیگری دارید ، اسکوات را انحصار نکنید.)

هنگام استفاده از کش کش ، باید زانوها را خم کنید تا در هر بار تکرار پاهای شما به زمین برخورد نکند. در صورتی که یک سری تکرارهای کامل را انجام ندهید ، فرصت هایی برای تغییر کشش ها باز می شود: می توانید با قرار دادن پاهای خود روی زمین در پایین حرکت یا قرار دادن پای خود روی نیمکت یا افزایش جعبه پلیو

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir