[ad_1]

مردی که در حال آماده سازی شیب است.  شرط می بندم که او هنوز هم می تواند کارهای بیشتری انجام دهد

عکس: چتربازی اریک (شاتر استوک)

هفته گذشته ما یک آزمایش کوچک انجام دادیم برای دیدن اینکه چه تعداد تکرار می توانید انجام دهید (چه از فشارها یا ورزش های مورد علاقه خود) و چه مدت می توانید چیزی مانند تخته را نگه دارید. در این هفته بیایید نگاهی به این معیار کلاسیک قدرت ، حداکثر یک resp (1RM) بیندازیم.

ایده تعیین است بزرگترین وزنی که می توانید بلند کنید. مسابقات وزنه برداری و وزنه برداری به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان می دهد حداکثر وزنه برداری را نشان دهید ، اما اگر ترجیح می دهید این کار را انجام دهید درست است، واقعی حداکثر تلاش برای سیستم عامل ، خوب است که حداکثر یک روز حداکثر را انجام دهیم. Go برای حداکثر وزنی که می توانید هموار یا وزنی که شما را ترک می کند بلند کنید احساس می کنید یک یا دو نماینده در تانک دارید.

من شخصاً لذت می برم از هر فرصتی که به دست می آورم ، خواه جلسه باشد ، در پایان یک چرخه آموزش چند هفته ای یا تقریباً هر روز در با الهام از بلغارها برنامه من حداکثر آسانسورهایم را درون مینم دفترچه یادداشت آموزشی هر بار که یک شماره جدید می گیرم ، و بسیار شگفت آور است که نگاهی به آسانسورهای امسال در مقایسه با بالابرهایی که سال گذشته انجام دادم ، کاملاً شگفت آور است.

اما یک هشدار: اگر می خواهید مقایسه کنید، شما باید آسانسورهایی را که به صورت متوالی روی آنها کار کرده اید انتخاب کنید. اگر تمام کارهایی که انجام می دهید فشار دادن است ، ممکن است پرس نیمکت شما چندان چشمگیر نباشد. اما اگر شما نیاز به آموزش نیمکت ها دارید ظرف چند هفته قدرت شما به سرعت به قالب جدید تبدیل می شود.

چگونه 1RM خود را آزمایش کنیم

اگر قبلاً حداکثر توان خود را قبلاً آزمایش نکرده اید یا مدتی آن را انجام نداده اید ، نحوه کار با این روش روبرو می شود.

قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که درصورت عدم آسیب به آسانسور ، می توانید این کار را با خیال راحت انجام دهید. اگر یک نیمکت را فشار می دهید ، مطمئن شوید که این کار را کرده اید لکه گیر یا انجامش دهید داخل قفسه با تضمین های مناسب برای اسکوات می توانید از پایه اسکوات با پین هایی که به درستی قرار داده شده استفاده کنید یا می توانید تمرین انداختن میله اگر تجهیزات و فضا به شما اجازه می دهد.

همه چیز آماده است؟ جگرمایش خشک برخی از وزنه های سبک را که می دانید از پس آنها برمی آیید بلند کنید برای چند بار تکرار و سپس کمی وزن اضافه کنید و دوباره برو معمولاً ، وقتی حدود 80٪ از آنچه فکر می کنم حداکثر ممکن است باشد ، بدست می آورم ، به جای تکرارهای متعدد ، تک آهنگ می کنم.

بیش از 85٪ یا تقریباً ، من فقط 5٪ یک بار یا بعضی اوقات کمتر اضافه می کنم. خیلی بهتر است که سری به روابط عمومی بزنیم (رکورد شخصی) کم کم ، از اینکه فکر کنم “خوب ، من فقط 180 پوند گرفتم ، پس بیایید برای 200 بعدی برویم” و شکست بخوریم. به احساسی که هرکسی احساس می کنید توجه کنید – آیا سرعت حرکت سریع بود یا سنگ زنی بود؟ – قبل از تصمیم گیری چقدر پرش بزرگ است بعدی.

شما هنگامی که یا آسانسور را از دست می دهید یا وقتی آسانسوری درست می کنید که آنقدر آسیاب شده باشد که شما را بشناسد آماده هستید نمی توانم یک پوند دیگر اضافه کنم. حداکثر جدید خود را در ژورنال خود بنویسید – چه برای همه زمان روابط عمومی باشد یا نه – و به خودتان تبریک بگویید. سپس، شروع به کار کردن دفعه بعد کتک زدن

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir