[ad_1]

زنی که هالتر را بالای سرش گرفته است

عکس: یعقوب لوند (شاتر استوک)

مدتی است که ما یک چالش تناسب اندام را روی یک لیفت خاص متمرکز کردیم ، اما اکنون اینطور است زمان. ماه نوامبر دریافت خواهیم کرد واقعاً آشنا با در بالا فشار دهید ، جایی را بلند کنید هنگام ایستادن ، هالتر را به طول بازوهای خود از بالای سر خود فشار دهید. وقتی درست انجام دهید رضایت بخش است اما از چند جهت باهوش است ، پس بیایید کنار بیاییم.

چه چیزی لازم دارم

برای فشار در نوار بالایی – که معمولاً OHP یا به سادگی “پرس” نامیده می شود – شما به یک میله احتیاج دارید. اگر یکی ندارید ، هنوز هم می توانید این لیفت را با دمبل یا دمبل در هر دست یا همزمان با یک دست انجام دهید.

شما می خواهید پاهای شما ثابت باشد ، بنابراین این کفش های کتانی را شلیک کنید. من معمولاً چانک ها را فشار می دهم زیرا آنها صاف و محکم هستند یا من کفش اسکاتکه خوب هم هستند. بعضی افراد ترجیح می دهند پابرهنه باشند. و این خوب است (قوانین ورزشگاه اجازه می دهد).

وقتی وزن سنگین شد ، می توانید از مزایای a استفاده کنید کمربند و یک جفت پوسته مچ دست ، اما این موارد ترجیحی شخصی است. من اگر هنگام نیمکت نشینی از مچ بند استفاده می کنید ، از آنها در اینجا استفاده کنید. اگر شما ایده ای ندارید که در مورد چه چیزی صحبت می کنم ، خوب هستید. هنگرانش نباش

نحوه فشار دادن

اگر اولین بار است که مطبوعات را روی سر خود یاد می گیرید ، بهتر است یک مربی شخصی پیدا کنید یا فیلم تماشا کنید تا اینکه توضیحات من را در مورد آن بخوانید.. بنابراین من چنین چیزی را توصیه می کنم این ویدئو توسط آلن ترال که به شما ترجمه می کند چگونه تنظیم کنید ، شکل صحیح چیست ، و نحوه اصلاح اشتباهات رایج

اما به طور خلاصه: Y.یا میله را از جای خود بردارید یا آن را از کف “تمیز” کنید. آن را در سطح قفسه سینه نگه دارید ، بازوها را در زیر آن عمودی قرار دهید ، و آن را مانند ستون حمایت کنید. و سپس دستان خود را صاف می کنید تا از بالا آن را فشار دهید.

با فشار دقیق ، پاهای شما همیشه صاف هستند. با فشار دادن ، ابتدا زانوهای خود را خم می کنید ، و به میله لبخند خاصی می دهید تا آن را حرکت دهد. به دلیل این کمک اضافی ، شما قادر خواهید بود بیش از فشار سخت خود فشار وارد کنید. نگذارید این دو حرکت با هم تار شوند! اگر سخت فشار می دهید ، زانوها را صاف نگه دارید. اگر فشار دهید ، روی هدف ضربه بزنید.

چرا پیچیده است

در مورد این آسانسور دو نکته وجود دارد که کار را برای مبتدیان دشوار می کند بالابرهای انگشتی باتجربه را در دست بگیرید.

اول ، سر شما در راه است. در ابتدا ، نوار جلوی شانه های شما است. انتهای آن مستقیماً روی دوش شماست. این بدان معنی است که نوار باید تقریباً از ناحیه پیشانی شما یک مسیر مورب طی کند.

حرکت نوار به دور سر م effectiveثر نیست. شما باید سر خود را از راه میله خارج کنید. و روش انجام این کار این است که تمام تنه خود را کمی خم کنید و همیشه تنش را حفظ کنید. اگر بعد از یک روز فشار سنگین ، شکم و باسن شما آسیب دید ، احتمالاً کارتان را درست انجام داده اید.

مشکل دیگر این است که مطبوعات در مقایسه با چمباتمه ، نیمکت ، و بن بست. او فقط از عضلات کوچکتر استفاده می کند. این بدان معناست که در ابتدا نباید انتظار تعداد زیادی را داشته باشید و پیشرفت شما در طول زمان ممکن است بسیار ناخوشایند به نظر برسد.

هر چند به آن پایبند باشید. برای پیشرفت در OHP ممکن است به حجم بیشتری (کیت های بیشتر در هفته) نسبت به سایر آسانسورها نیاز داشته باشید. همچنین می تواند مناسب باشد از وزنه های کوچک استفاده کنید هر بار که قدرت می گیرید چند پوند اضافه کنید. به همین ترتیب ، اگر هنگام شروع به کار بر روی این بالابر نمی توانید هالتر را به اندازه کامل خود بردارید ، با دمبل شروع کنید و حرکت کنید.

دبلیوچه تازه وارد OHP باشید و چه تصمیم بگیرید که در این ماه تأکید بیشتری بر روی آن کنید ، این آسانسور را امتحان کنید و در مورد نظرات خود به ما بگویید که چگونه برای شما مناسب است (پرسهای پل را برای هر مجموعه از زمین تمیز می کنم و مجموعه ها و تکرارها را کنترل می کنم این برنامه اسکات روسی شناخته شده ، شاید من کمی برتر باشم و این یکی از آسانسورهای مورد علاقه من باشد. شما آن را انجام دهید.)

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir