[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان نشانه هایی که نشان می دهد فرزند شما به روز سلامت روان نیاز دارد (و چگونه به آنها یک روز بدهیم)

عکس: mooremedia (Shutterstock)

دانش آموزان قبلاً از نظر بهداشت روانی دچار بحران شده اند ویروس کرونا دنیای آنها را زیر و رو کرد. اما وقتی همه گیری همه را مجبور کرد خود را منزوی کنند ، فقط مشکل را عمیق تر کرد.

“اضطراب و علائم افسردگی کودکان افزایش واضح و شدیدی دارد [during the pandemic]، احتمالاً حدود 30 ، “دکتر هلن ایگر ، بنیانگذار ، پزشک ارشد و سرپرست تحقیقات در می گوید سمور کوچکبه “ما همچنین شاهد افزایش برخی از بخش های اورژانس برای کودکان مبتلا به مشکلات روانی بوده ایم.”

نیویورک تایمز اخیراً گزارش شده است نوجوانان معتقدند که مدارس باید سلامت روانی دانش آموزان را در اولویت قرار دهند و روزهای بهداشت روانی را به آنها پیشنهاد دهند تا به آنها کمک کنند تا از حالت فشرده خارج شوند و دوباره شارژ شوند. اما حتی با افزایش آگاهی نوجوانان از اضطراب و افسردگی ، والدین و معلمان اغلب احساس می کنند که کودکان نباید در خانه بمانند – آنها باید “تحمل کنند”.

ایگر گفت: “اگر این چیزی است که 20 درصد از کودکان آن را تجربه می کنند و ما برای آن درمانی داریم ، باید در مورد آن صحبت کرده و آن را شناسایی کنیم.” “ما می دانیم که 75 درصد اختلالات روانی در بزرگسالان قبل از 14 سالگی شروع می شود. این واقعیت که ما در مورد سلامت روان به ویژه در کودکان انگ داریم ، به این معنی است که ما فرصت مداخله و غلبه بر این چالش ها را در اسرع وقت از دست می دهیم. “

از آنجا که مدارس به تدریج روش هایی را برای کمک به رفاه دانش آموزان در نظر می گیرند ، ما با ایگر در مورد اینکه والدین در صورت افسردگی فرزندشان و ممکن است نیاز به گذراندن روز بهداشت روانی داشته باشند ، صحبت می کنند-و او پیشنهاداتی در مورد چگونگی کودکان و والدین ارائه می دهد. بیشترین بهره را از آن ببرید.

نشانه هایی است که کودک در حال تلاش است

از آنجا که اکثر کودکان سال تحصیلی را آغاز کرده اند ، بسیاری از آنها برای چند هفته احساس اضطراب خواهند کرد ، زیرا از سرعت تنبل تابستان به روال منظم تری می روند. آنها با دوستان و معلمان جدیدی ملاقات خواهند کرد و نسبت به آینده خود احساس نگرانی خواهند کرد ، چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت.

کودکان کوچکتر به احتمال زیاد به خانه باز می گردند ، قادر به نگه داشتن یکدیگر نیستند و عصبانی هستند. نوجوانان نیز از نظر احساسی تحت فشار قرار خواهند گرفت. ایگر می گوید این حالت برای چند هفته متداول است و کودکان باید پس از تداوم در روال جدید به حالت عادی خود بازگردند. اما اگر متوجه تغییر قابل توجهی در رفتار شدید ، Egger توصیه می کند که از یک متخصص کمک بگیرید. در اینجا نشانه هایی وجود دارد که او می گوید مراقب باشید:

  • آنها غرق در احساس غم ، ترس و اضطراب هستند.
  • آنها از درد معده ، سردرد و سایر دردها شکایت دارند.
  • آنها در خوابیدن در شب مشکل دارند.
  • آنها تغییرات اشتها را تجربه می کنند.
  • آنها نمی خواهند کارهایی را انجام دهند که معمولاً از آنها لذت می برند.
  • آنها خود را در اتاق خواب خود منزوی می کنند.

نیز وجود دارد ابزارهای رایگان سلامت روان برای خانواده های دارای فرزند بین 2 تا 12 سال که ممکن است والدین برای آنها مفید باشندبه

چگونه یک روز را برای سلامت روان صرف کنیم

درک مفهوم روز سلامت روان برای والدین و مدیران مدرسه دشوار است ، با منطقه ای که آن را صدا می کند عدم وجود “بیماری و رفاه دانشجویی” به منظور اجتناب از هرگونه انگ. ایگر می گوید روش دیگری برای فکر کردن در مورد روز سلامت روان کودک است این است که درک کنیم که چالش های سلامت روانی شبیه بیماری های جسمی است و باید به شیوه ای مشابه درمان شوند.

او می گوید: “اگر فرزند شما با سلامت روانی و اضطراب دست و پنجه نرم می کند ، می تواند دلیلی برای ماندن در خانه باشد.”

ایگر همچنین معتقد است که دو نوع روز سلامت روان وجود دارد. یکی جایی است که کودک یک روز پر از فعالیت هایی دارد که به او کمک می کند تا آرام شود و دوباره شارژ شود. اما اگر واضح است که کودکی با مشکل روانی روبرو است که باعث درگیری خانوادگی می شود یا بر کار مدرسه او تأثیر می گذارد ، باید با درمان درمان شود ، نه به عنوان راهی برای جلوگیری از مشکلات در مدرسه.

“یکی دو روز در خانه جواب نمی دهد [in some cases]، ” اگر می گویدبه “اگر فرزند شما واقعاً در حال مبارزه است ، از این روز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات خود استفاده کنید –و از روز استفاده کنید تا آنها را نزد پزشک بهداشت روان ببرید. “

اگر می توانید یک یا دو روز را در خانه با فرزند خود بگذرانید ، ایگر می گوید به دنبال نشانه های چیزی بزرگتر باشید که ممکن است رخ دهد ، مانند علائم قلدری یا مشکلات با معلم.

او می گوید: “نکته مهم این است که برای صحبت درباره احساسات فرزندتان باز باشید.” “هیچ احساس خوب یا بدی وجود ندارد. آنها همان چیزی هستند که هستند و ما می خواهیم احساس آنها را بفهمیم و در مورد آنها قضاوت نمی کنیم. یکی از کارهایی که ما به عنوان والدین انجام می دهیم این است که وارد عمل شویم و راه حلی برای آنها بیابیم یا آنها را آرام کنیم ، اما وقتی آنها در تلاش هستند ، گوش دادن و ایجاد آن فضا مهم است تا بتوانند احساسات خود را با آنها به اشتراک بگذارند. ”

ایگر همچنین توصیه می کند که از والدین برای بررسی سلامت روانی خود استفاده کنید.

او می گوید: “تأثیر والدین افسرده بر فرزند یا فردی که تحت فشار ، تحت فشار قرار گرفته و تحت فشار قرار گرفته است ، تأثیر زیادی بر احساس آنها خواهد داشت.” “بچه ها نه بیشتر از آنچه ما به آنها می گوییم ، بلکه از آنچه می بینند ما انجام می دهیم ، یاد می گیرند.”

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir