نه ، حالت شب کمکی نخواهد کرد


مردی که در رختخواب به تلفنش نگاه می کند

عکس: دیما برلین (شاتر استوک)

شاید تاریک شود به تلفن خود توجه کنید صفحه به حالت نارنجی تر تغییر می کند به شما کمک می کند تا برای خواب آماده شوید. بر اساس این تئوری بدن ما انتظار دارد که در طول روز فقط نور آبی ببیند ، بنابراین مسدود کردن نور آبی در شب باید به ما کمک کند تا وقتی زمان خواب است راحت تر باشیم و احساس خستگی بیشتری کنیم.

که است درست است که استفاده از تلفن هنگام خواب احتمالاً در خواب شما تداخل ایجاد می کند ، اما آیا تغییر رنگ واقعاً می تواند این اثر را برعکس کند؟ با توجه به مطالعه جدید این از آنچه متخصصان سالهاست می گویند پشتیبانی می کند.

ما چه هستیماخیراً یاد گرفتم

در مطالعه جدید ، دانش آموزان یکی از سه شرط را به خود اختصاص دادند: دور انداختن آیفون یک ساعت قبل از خواب ، استفاده از آیفون با قابلیت فعال کردن شیفت شب یا استفاده از آیفون بدون شیفت. هیچ تفاوتی بین سه گروه از نظر کیفیت خواب وجود ندارد که با پیگیری اندازه گیری می شود.

“روی هم رفته ، نتایج مطالعه ما ، همراه با ادبیات قبلی ، از فیلترهای نور آبی (مانند Night Shift) به عنوان مداخلات تقویت کننده خواب پشتیبانی نمی کند ، چه با ویژگی های خواب اندازه گیری شود (به عنوان مثال ، مدت خواب ، تأخیر خواب). ، ظاهر ملاتونین یا چند دقیقه) در خواب با حرکات سریع چشم صرف شده ، “محققان می نویسند.

با این حال ، دانش آموزان به کم خوابی مشهور هستند ، بنابراین محققان فکر کردند که آیا ممکن است شرکت کنندگان آنقدر خسته باشند که بدون توجه به کاری که با تلفن خود انجام می دهند ، مشکلی برای خوابیدن ندارند. هنگامی که آنها به افرادی که بیشتر از حد متوسط ​​خواب می خوابند نگاه کردند – به عبارت دیگر ، کسانی که کمتر محروم از خواب هستند – تفاوت بین کیفیت خواب بین افرادی که از تلفن های خود هنگام خواب استفاده می کردند و کسانی که هیچ ، اما یک بار دیگر با استفاده از Night Shift این کار را انجام دادnبه نظر مهم نیست

آنچه از قبل می دانستیم

Night Shift (و معادل های آن در اندروید و رایانه ها) مبتنی بر علمی است که منطقی است اما در دنیای واقعی به سختی آزمایش نشده است حتی وقتی معرفی شد اینجا’sa Lifehacker آهنگ از سال 2016، مثلا وقتی این رژیم ها تازه شروع به تسخیر کرده اند ، کجا we اشاره کرد که در حالی که علم از این ایده حمایت می کند که نور آبی می تواند در خواب اختلال ایجاد کند ، ما نمی دانیم که آیا رنگ آمیزی نمایشگر شما واقعاً مشکل را حل می کند.

امروز ، چراغ آبی شهرت بدتری پیدا کرده است ، اما علم حمایت از آن واقعاً ظاهر نشده است. چشم پزشکان و چشم پزشکان سعی کنید به ما بگویید این که نور آبی از صفحه نمایش ها هیچ تأثیر جدی بر سلامتی ندارد و آنها حالت شب را به عنوان دارویی برای همه تلفن های هوشمند که در خواب ما تداخل دارند توصیه نمی کنند.

به طور خلاصه ، gبرو جلو و از حالت شب برای کمک به اتمام شب استفاده کن ، آکادمی چشم پزشکی آمریکا می گوید، اما هنوز باید تلفن خود را یکی دو ساعت قبل از خواب بگذارید تا خواب او را مختل نکنید.


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>