[ad_1]

دمبل و پول

عکس: پرایوت (شاتر استوک)

تقریباً هرکسی که به روال تمرینی خود پایبند باشد ، نوع تناسب اندام مورد علاقه خود را پیدا کرده است. این می تواند به معنای کلاس های کراس فیت چندین بار در هفته باشد ، هر روز صبح برای دویدن بروید ، یا یک مربی شخصی استخدام کنید تا آنها را در یک تمرین شخصی هدایت کند. با این حال ، همه چیز ارزش آن را دارد.

بنابراین بیایید در مورد هزینه هایی که می خواهید در سناریوهای مختلف هزینه کنید ، از هزینه هر نوع تناسب اندام ، بهبودهایی که احتمالاً برای آن استفاده می کنید ، تا هزینه مقایسه ای گزینه های دیگر در خانه صحبت کنیم.

عضویت در ورزشگاه

آنچه برای شروع لازم است: قیمت اصلی در اینجا عضویت است. سالن های ورزشی با زنجیره بودجه می توانند ماهیانه به 10 دلار یا 20 دلار برسند و صندلی های کمی زیبا تر در حدود 50 دلار یا بیشتر. مراقب هزینه های اضافی باشید با این حال ، با چاپ کوچک.

برای روز اول خود به کفش های ورزشی ، لباس و کیف تناسب اندام همراه با چیزهای اساسی مانند بطری آب نیاز خواهید داشت. قیمت برای آنها متفاوت است ، اما احتمالاً شما قبلاً این وسایل را در خانه دارید.

ارتقاossible احتمالی: یک مربی شخصی خوب می تواند شما را در یک تمرین راهنمایی کند و عدم اطمینان شما راجع به اینکه دقیقاً چه کاری باید انجام دهید ، برطرف کند. انجام دادن در حالی که مطمئن شویددنبال برنامه ای که شما را به اهداف خود ، هرچه که باشد ، می رساند. درس ها ارزیابی ها یک جلسه یک ساعته با مربی بسته به میزان خارق العاده تناسب اندام شما می تواند بین 35 تا 120 دلار باشد.

اگر با مربی کار نمی کنید ، تنها هستید که می توانید تمرینات خود را برنامه ریزی کنید و به اهداف خود پایبند باشید. برنامه های آموزشی رایگان یا پولی یا مربیان آنلاین می توانند خلا را پر کنند. قیمتها بسیار متفاوت از اینها است.

آن را در خانه درست کنید: راهی برای ایجاد مجدد تجربه در ورزشگاه در خانه وجود ندارد ، زیرا دلیل اصلی رفتن به باشگاه فقط همین است. همه چیز را داشته باشید. اما شما می توانید مجموعه ای از دمبل یا هالتر را با هالتر اداره کنید اگر می توانید یکی را آویزان کنید ، و شاید یک دستگاه قلب یا چند کفش مخصوص دویدن باشد. قیمت این سرمایه گذاری بسته به اینکه چه تجهیزات می خواهید جمع کنید بسیار متفاوت است.

کراس فیت

آنچه برای شروع لازم است: کراس فیت این گودالها (به اصطلاح آنها) از گرانترین سالنهای بدنسازی هستند. عضویت معمول Uاس هزینه 156 دلار در ماه ، با توجه به Rounds for Time، اما این یک عضویت متوسط ​​نامحدود (اغلب حدود 200 دلار) و محدودتر است (مثلاً 100 دلار برای دسترسی یک یا دو بار در هفته). برای شروع کار ، مانند یک سالن ورزشی معمولی ، به لباس ها و تجهیزات ورزشی اساسی نیاز دارید.

ارتقاossible احتمالی: علاقه مندان به کراس فیت اغلب به جمع آوری وسایل خاص مانند انواع مختلف کفش ، جوراب طناب و موارد دیگر می پردازند. از آنجا که ورزش ها ترکیبات وزنه برداری ، ژیمناستیک و کاردیو را با هم ترکیب می کنند ، ممکن است شما به تجهیزات بیشتری نسبت به سالن بدنسازی ، جایی که فقط بعضی از کارهای مشابه را به طور مداوم انجام می دهید ، نیاز داشته باشید. اگر این ورزش را جدی بگیرید ، ممکن است در نهایت هزینه بیشتری برای زمان یا تناسب اندام بپردازید.

آن را در خانه درست کنید: مانند یک سالن ورزشی ، خرید تجهیزات لازم واقعاً گران خواهد شد. اما بسیاری از تمرینات به سبک Crossfit را می توان با تجهیزات کم یا فاقد تجهیزات انجام داد: ترنج و دویدن را در نظر بگیرید. شما می توانید gگوگل ایده های رایگان برای تمرین یا برای یک سرویس آنلاین مانند ثبت نام کنید پارکینگ خیابانکه تمرینات در خانه را با 19 دلار در ماه ارائه می دهد.

دوچرخه سواری داخل سالن

آنچه برای شروع لازم است: کلاس ها در یک استودیوی مجلل معمولاً بین 20-40 دلار است ، بسته ها و عضویت اندکی هزینه را کاهش می دهد. CycleBar محلی من ارائه می دهد یک بسته 10 کلاسه با قیمت 169 دلار یا سفرهای نامحدود با 149 دلار در ماه ؛ در همان منطقه ، SoulCycle تاکسی 280 دلار برای یک بسته 10 کلاسه.

سالنهای ورزشی تجاری و مراکز تناسب اندام عمومی گاهی کلاسهای دوچرخه سواری را بعنوان عضو یا بعنوان یک بسته اضافی برای کمتر از استودیوهای مدرن در بر می گیرند.

ارتقاossible احتمالی: اگر این کار را به اندازه کافی طولانی انجام دهید ، در نهایت کفش های شخصی خود را می خواهید که قیمتی در حدود 100 دلار دارند.

آن را در خانه درست کنید: Peloton در اینجا گزینه کلاسیک است و شرکت های دیگری هستند که یک دوچرخه هوشمند مشابه به شما می فروشند. بسته استاندارد Peloton برای دوچرخه و لوازم جانبی 2000 دلار است و عضویت آن 39 دلار در ماه است.

همچنین می توانید از یک برنامه ارزان تر Peloton (یا برنامه دیگری مانند Apple’s Fitness +) با موتور داخلی که قبلاً مالک آن هستید استفاده کنید ، دوچرخه خود را بر روی یک ماشین ورزش داخلی قرار دهید برای یک تجربه کامل DIY.

در حال دویدن

آنچه برای شروع لازم است: کفش ، برای مبتدیان. اگر کفش های کتانی قدیمی دارید که به پاهای شما آسیب نمی رساند ، خوب خواهید بود ، اما احتمالاً خیلی زود کفش های ورزشی واقعی را با قیمت 100 دلار خریداری خواهید کرد.

و اگر جوانان دارید ، سوتین ورزشی با کیفیت لازم است. بسته به میزان پشتیبانی شما ، به دنبال 20 تا 50 دلار یا بیشتر باشید. (بعد از هر بار دویدن آن را با دست بشویید ، و فقط می توانید با یک یا دو فرار کنید).

ارتقاossible احتمالی: هنگامی که در مورد دویدن جدی شدید ، به احتمال زیاد ساعتی می خواهید که بتواند سرعت و سایر شاخص ها مانند ضربان قلب را کنترل کند. (دونده های جدی Garmins را دوست دارند ؛ Fitbits یا Apple Watches ترفند اکثر ما را بدون زحمت انجام می دهند.)

و سپس مسابقات وجود دارد. هزینه پذیرش برای 5K محلی ممکن است 25 دلار یا بیشتر باشد ، اما یک و نیم ماراتن استو به راحتی 100 دلار به بالا هستند. اگر حتی در این مسابقات شرکت کنید می توانید در ماراتن های بزرگ شرکت کنید 300 دلار باشد و گاهی اوقات دوندگان در اطراف مسابقه ای که آرزو دارند ، تعطیلات را برنامه ریزی می کنند. این است ورزشی که می تواند هر چقدر بخواهید یا هر چقدر بخواهید هزینه داشته باشد.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir