[ad_1]

یک مرد بعد از تمرین عرق می کند

عکس: تصویر فلامینگو (شاتر استوک)

بگذارید دوست خوبتان ، پات را به شما معرفی کنم. لحظه ای احساس خشن و بالقوه BO را نادیده بگیرید و به کاری که برای شما انجام می دهد فکر کنید: هنگامی که بدن شما بیش از حد گرم می شود ، تهدید می کنید که درجه حرارت هسته خود را بالاتر از حد سالم قرار دهید ، غدد کوچک پوست شما قطرات رطوبت را به سطح خود فشار می دهند . به محض برخورد نسیم به این قطرات ، آنها تبخیر می شوند و مقداری از حرارت بدن را با خود می برند.

خیلی باحاله ، ها؟ بنابراین بیایید ببینیم تعریق در هنگام ورزش به چه معناست؟

  • تو جذاب هستی
  • بدن شما می خواهد شما را خنک کند
  • این است سپس. قول میدهم.

خیلی ساده به نظر می رسد؟ بیایید سناریوهایی را که در آنها عرق می کنید بررسی کنیم. در یک روز گرم دراز کشیده؟ بررسی. داخل منزل در تهویه هوا وقتی تمرین می کنید؟ همچنین بررسی کنید. ورزش دمای بدن شما را افزایش می دهد (ماهیچه ها در حین تمرین گرما تولید می کنند) ، بنابراین احساس گرما می کنید و شروع به تعریق می کنید. این خود ورزش نیست که باعث تعریق شما می شود ، بلکه گرما است.

حتی اگر زیاد عرق نکنید می توانید یک تمرین عالی داشته باشید

در همان دمای محیط ، تمرینات سنگین تر می تواند ، شاید منجر به گرمای بیشتر بدن می شود ، بنابراین ما بین تعریق و کار سخت پیوند برقرار کردیم. هنوز فریبنده است.

اگر 10 مایل در گرما بدوید ، سطل های عرق می کنید. ده مایل روی تردمیل در دمای اتاق و ممکن است به همان اندازه عرق نکنید ، اما هنوز هم می ریزید. بروید و 10 مایل در زمستان بدوید و به سختی خیس می شوید. این به این دلیل است که بدن شما نگران خنک شدن نیست.

چرا بعضی از افراد بیش از دیگران عرق می کنند؟

یکی از بزرگترین تفاوت ها بین افرادی که زیاد عرق می کنند و کسانی که کمتر عرق می کنند اندازه بدن است. فرقی نمی کند چاق ، عضلانی ، قد بلند یا ترکیبی از آنها باشید. هرچه تعداد شما بیشتر باشد ، پوست شما برای خنک شدن سخت تر می شود و بنابراین بیشتر عرق می کنید. در مقایسه با بزرگسالان متوسط ​​یا مسن تر ، کودکان و افراد کوچک در مقایسه با مقدار وزن بدن که نیاز به خنک شدن دارند ، سطح (پوست) بیشتری دارند.. به عبارت دیگر ، آنها بالاتر هستند نسبت سطح / حجمتا بتواند با عرق کمتری خنک شود. این فقط فیزیک است.

در صورت کاهش وزن زیاد می توانید (کمی) کمتر عرق کنید به همین دلیل. از طرف دیگر هرچه تناسب اندام بیشتری داشته باشید بیشتر همچنین می توانید عرق کنید تحقیقات نشان می دهد بدن دوندگان زودتر از افراد کم تحرک غدد عرق را شامل می شود و در همان تمرین بیشتر عرق می کنند.

سرانجام ، اگر احساس می کنید بزرگترین ژاکت در گروه دوستان خود هستید ، ببینید آیا واقعاً مقایسه های مناسبی انجام می دهید. اگر هنگام ظهر زیر آفتاب می دوید و می بینید که دوست شما در حال ارسال سلفی از سالن بدنسازی مطبوع است ، نباید انتظار داشته باشید که هر دو به طور مساوی عرق کنند.

چه ارتباطی بین تعریق و کاهش وزن وجود دارد؟

تعریق زیاد در حین تمرین به معنای از دست دادن چربی نیست ، بنابراین بیایید این افسانه را همان جا بشکنیم. تعریق زیاد من میتوانم برای کاهش وزن با آب ، اما این فقط موقتی است.

بدن ما مقدار مشخصی آب در خون و سلولها و محفظه های مختلف ساخته شده از ما دارد. می توانیم مقداری از آن را از دست بدهیم ، کمی کم آب شویم و به سختی متوجه شویم. یا می توانیم یک تن آب بنوشیم و بسیار هیدراته شویم و مجبور باشیم مقدار زیادی ادرار کنیم تا به حالت طبیعی برگردیم. در موارد شدید ، می توانیم به اندازه کافی کم آب شده و سلامت خود را به خطر بیندازیم ، اما این در فعالیت های عادی نادر است.

وقتی عرق می کنید و این عرق تبخیر یا پاک می شود (مثلاً پیشانی خود را با حوله پاک کنید) ، این آب است که از بدن شما خارج می شود. در واقع شما می توانید قبل و بعد از تمرین خود را وزن کنید و در صورت تعریق کافی تغییر وزن را مشاهده کنید. هر پوند کاهش وزن دو لیوان (16 اونس) آبی است که از بدن شما خارج شده است. بنابراین از نظر فنی “وزن کم کردید” ، اما چاق نبود. شما فقط باید دو لیوان آب بنوشید و سپس دوباره هیدراته می شوید و خوشحال می شوید.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir