[ad_1]

پا با کفش های ورزشی در ساحل یا موارد دیگر

عکس: WAYHOME استودیو (شاتر استوک)

در حالی که دیروز شورشیان کنگره ما را تصرف کردند ، من قدم زدم. چند ساعت بعد ، بعد از بعد از اینکه به توییتر چسبیدم ، سعی کردم معنای آن را برای مدت طولانی بیش از آنچه می خواهم اعتراف کنم ، برای دویدن دنبال کردم. آن کمک کرد.

من هرگز بحث نخواهم کرد که ورزش برای یک جلسه کافی است همه به بهداشت روانی نیاز دارند ، اما بسیاری دیگر از مکانیسم های مقابله ای مانند نوشیدن و هلاکت و گریه زیر دوش را شکست می دهد. (سایت طنز Reduceress احتمالاً بهترین حرف را زده است: “زنی که می گوید ورزش مانند درمان است باید آسیب تقریباً جزئی داشته باشد. “)

اگر واقعاً کار می کنید در حال حاضر مسائل دشوار است ، از مشاور هم نویسنده من سام بلوم استفاده کنید و یک درمانگر بگیرید. شما دارید از جلسات شخصی ، به ویزیت های سلامتی ، به سیستم عامل متن. ما همچنین داریم فرسودگی راه های آرام کردن شما وحشت و اضطراب، از جمله ویدئویی که می توانید هنگام حمله وحشت مشاهده کنید.

چرا ورزش کمک می کند

هنگامی که افکار شما از کنترل خارج می شوند ، دو دلیل برای ورزش وجود دارد. یکی درباره فوایدی که می تواند برای بقیه روز و سلامتی طولانی مدت شما به همراه داشته باشد. ورزش تمایل به صرف انرژی اعصاب ، آرامش مغز و خواب بهتر دارد. انجمن آمریکایی اضطراب و افسردگی این را یادداشت می کند افرادی که ورزش می کنند کمتر دچار اضطراب و افسردگی می شوند ، احتمالاً به این دلیل که ورزش به ما کمک می کند تا بهتر با استرس کنار بیاییم.

ورزش برای همه افراد درمانی نیست و برخی افراد زیاد از آن استفاده نمی کنند از آن به سلامت روان بهره مند شوید. اما ورزش همچنین راهی برای مراقبت از بدن جسمی است و به سلامت عمومی شما کمک می کند –حتی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تأثیر مستقیمی بر سلامت روان شما نمی بینند.

اما دلیل مهم دیگر این است که فکر می کنم چیزی به شما می دهد انجام دادن. وقتی دویدم ، نمی توانم تلفنم را چک کنم. من می پذیرم که برای این ساعت ، این دقیقه که هستم قرار دادن یک پا در مقابل پای دیگر.

بهترین قسمت از روز شما

من این پاییز را خواندم مقاله ای در مورد لذت ها و فواید سلامت روان هنگام راه رفتن. من در آن زمان بررسی کردم ، اما دو خط او با من ماند و من به یاد آوردم هر وقت سر می زدم بیرون برای پیاده روی یا دویدن ، یا رکیا در حالی که دنیای اطرافم از هم پاشیده بود در گاراژم وزنه برداری می کرد. نویسنده، سارا میلر ، این را در مورد استفاده از آن گفت بیضوی برای مقابله با افسردگی:

واقعاً باعث شد که در حین انجام کار افسردگی کمتری پیدا کنم اما بعد از فارغ التحصیلی دوباره دوباره افسرده شدم. این را به دوستم گفتم … او فقط شانه بالا انداخت و گفت: “به هر حال فقط این کار را بکن. این یک ساعت کامل است که در آن افسرده نیستید. “

به نظر می رسید معامله خوبی است. در حالی که مشتاقم یک ساعت را بدون نگرانی سپری کنم چقدر می توانم پرداخت کنم؟ یا حتی بودن کم کم مضطرب ، بی قرار؟ پیاده روی همیشه به نظر اتلاف وقت می رسید ، حتی وقتی می دانستم مفید است ، اما اکنون آن را با نگاه دیگری دیدم.

من این مقاله را در بررسی کردم سپتامبر. طبق گفته اپل هلث ، که هر زمان که تلفنم در جیب من باشد ، قدم های مرا دنبال می کند ، در این ماه میانگین قدم های روزانه خود را دو برابر کرده ام و از میانگین تابستان از حدود 3000 تا تقریبا 7000 حرکت می کنم. ماه بعد من حتی بیشتر راه می رفتم.

در ابتدای ماه نوامبر ، در حالی که منتظر انتخابات بودیم و سپس نتایج انتخابات ، من کاملاً به سازوکار جدید مقابله ای خود متمایل شدم. از ماه نوامبر 313، هر روز بیش از 11000 قدم بود.

بعضی اوقات بسته به احساس خودم روزی دو پیاده روی می کنم و با گذشت زمان طولانی تر می شوند. این من را به چیز دیگری می رساند که از مقاله میلر برداشتم ، بینشی که او به آن رسیده است او ادامه داد پیاده روی خودش:

این دو پیاده روی با هم همپوشانی دارند – شهر بزرگی نیست – و یک روز هنگام اولین پیاده روی به ذهنم خطور کرد که می توانم دومی را اضافه کنم و طولانی تر راه بروم. شما فکر می کنید من برق پیدا می کنم. آیا می توانم بروم و بهترین قسمت از روز خود را دو برابر بیشتر انجام دهم؟

می توانید ، واقعاً می توانید. اگر به عنوان بخشی از خود مراقبتی ذهنی خود در YouTube بدوید یا راه می روید یا آموزش رقص انجام می دهید ، می توانید بیشتر آنها را انجام دهید (از نظر جسمی ، ممکن است عاقلانه نباشد که مسافت خود را به یکباره دو برابر کنید ، اما بیشتر بدن ما یک پیاده روی طولانی یا یوگا را انجام می دهد. عاقلانه انتخاب کنید.)

آنچه در پیاده روی یا دویدن یا سایر روش های ورزشی انجام می دهید به خود شما بستگی دارد. من دوست دارم در طبیعت قدم بزنم یا بدوم ، اما خیابان های محله من با گذشت زمان نزدیکتر و کارآمدتر هستند. من آرام ترین خیابان ها را انتخاب می کنم و در اطراف آنها قدم می زنم. بعضی اوقات من پادکست یا موسیقی گوش می دهم ، موسیقی متن خود را بر اساس اینکه می خواهم از افکارم فرار کنم یا به آنها فکر کنم انتخاب می کنم.

اگر احساس نگرانی یا اضطراب کردید بسیار توصیه کنید شما نمی دانید چه کاری باید انجام دهید ، برخاستن و تمرین هر شکلی برای شما بیشتر منطقی است. منتظر بهترین قسمت از روز خود هستید.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir