[ad_1]

تصویر مقاله ای با عنوان هنگامی که هیپنوتیزم اضطرابی را شروع می کنید ، انتظار چه چیزی را داشته باشید

تصویر: کار دگرگونی (Shutterstock)

اگر ترس و اضطراب زندگی شما را فرا گرفته است ، می دانید که ممکن است احساس کنند مصرف کننده هستند همه چيزبه می توانید شفا دهید یا مراقبه کنید ، کتابهای خودیاری بخوانید یا سعی کنید خود به خود منتقل شوید-اما همیشه بهتر است اعتراف کنید که به کمک نیاز دارید و سپس به دنبال آن باشید.

ممکن است بخواهید هیپنوتیزم را در نظر بگیرید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید. ما بخشی از استرس درک این مطلب را برای شما برطرف می کنیم.

هیپنوتیزم برای چه چیزی مفید است؟

برای توضیح کامل اینکه هیپنوتیزم چیست ، چه کاربردی دارد و وقتی برای اولین بار امتحان می کنید چه انتظاری می توانید داشته باشید با هم کنار آمدیم ، به دکتر گیگی آرنو روی آوردیم. او بیش از 30 سال در نیویورک دندانپزشک بود ، اما به عنوان هیپنوتراپیست معتبر و مربی معتبر زندگی برای کمک به بیمارانی که از ملاقات با دندانپزشکان عصبی بودند کمک کرد.

او به Lifehacker می گوید: “هیپنوتیزم برای ترس ها و فوبیا ، مانند دندانپزشکی ، پرواز ، عنکبوت و غیره بسیار مفید است.” اضطراب و کاهش استرس او مشتریانی را می بیند که می خواهند اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس و تمرکز خود را افزایش دهند و همچنین برخی از آنها به دنبال خوابی آرامتر هستند.

او هیپنوتیزم را “حالت آرام جذب داخلی ، توجه و تمرکز متمرکز” توصیف می کند.

او می گوید: “همه ما این حالت خلسه را در زندگی روزمره خود تجربه می کنیم.” “وقتی به مکانی رانندگی می کنید و از مسیر کاملاً آگاه نیستید ، اما از آنجا که قبلاً این راه را رفته اید ، فقط بدون” فکر “این کار را انجام می دهید ، در خلسه هستید. در این لحظات ، درست قبل از خوابیدن یا هنگام بیدار شدن ، در این حالت هستید یا هنگامی که جذب کتاب یا فیلم خوبی شده اید (حالت موج مغزی تتا). این وضعیتی است که در آن ناخودآگاه برای پیشنهادات مثبت به نام پیشنهادات پس از هیپنوتیزم باز است. “

هیپنوتیزم چگونه می تواند مفید باشد؟

دکتر آرنو گفت که برای تغییر واقعی و پایدار ، شما باید آگاهی آگاهانه خود را با ضمیر ناخودآگاه خود وصل کنید ، که حتی قوی تر است. ناخودآگاه شما باورها ، تجربیات و اغلب الگوهای منفی تفکر خود را که می تواند توسط والدین ، ​​جامعه یا محیط اطراف شما به شما القا شود ذخیره می کند.

این که آیا شما امیدوار هستید که اضطراب اجتماعی ، ترس از اشکالات یا عادت صحبت در مورد خودتان را اصلاح کنید ، از این قسمت ناخودآگاه ذهن شما ناشی می شود. هیپنوتیزم می تواند این به شما کمک می کند تا ذهن آگاه و ناخودآگاه خود را شناسایی کرده و از آن استفاده کنید تا بتوانید ریشه مشکلات خود را برطرف کرده و تغییرات مثبتی در آینده ایجاد کنید.

به گفته دکتر آرنو ، یکی از مراحل کلیدی مورد نیاز برای عملکرد هیپنوتیزم ، نگرش مثبت به روند و جلسات است. یک هیپنوتیزم کننده برای اصلاح افسانه ها و تصورات غلط با شما در ایجاد رابطه اعتماد همکاری خواهد کرد. افکار هیپنوتیزم را به عنوان یک ترفند مهمانی که باعث می شود افراد کارها را برخلاف میل خود انجام دهند ، کنار بگذارید. این است آن نه.

در اینجا چیزی است که انتظار می رود

پس از یک جلسه اولیه در مورد هیپنوتیزم و آنچه که در آن بحث می شود ، شما القا خواهید کرد. دکتر آرنو می گوید ، این شامل یک هیپنوتیزم کننده است که “مشتری را پایین می آورد” در خلسه ، که فقط می تواند یک خلسه جزئی باشد.

در حالت خلسه ، شما باید احساس آرامش کنید اما قادر به تمرکز بر روی هدف هستید. او گفت که بدن شما ممکن است احساس آرامش و سنگینی کند ، هرچند “خوب”. شما صدای هیپنوتیزم کننده خود را خواهید شنید ، اما اگر از راه دور و دور به نظر برسد ، تعجب نکنید خیلی دور. برخی از هیپنوتیزم ها – به ویژه هیپنوتیزمی که برای ترک عادات ایجاد شده است – ممکن است شامل درمان باشد. در این موارد ، ممکن است در طول جلسه احساسات بسیار شدیدی را احساس کنید.

از ترنس نترسید. شما به راحتی می توانید با حرکت دادن و تکان دادن بدن خود از آن خارج شوید. شما در این حالت باقی نخواهید ماند و مجبور نخواهید شد کاری را انجام دهید که نمی خواهید انجام دهید. همچنین ، چندان مطمئن نباشید که بلافاصله پس از جلسه متوجه تفاوت های بزرگ خواهید شد.

“هیچ پیش بینی دقیقی در مورد تأثیر هیپنوتیزم شده بر شما وجود ندارد. شما ممکن است چیزی را در زندگی خود احساس نکنید یا تغییر ندهید یا آن را ندانید. ”دکتر آرنو می گوید. “به یاد داشته باشید که شما در حال تغییر ذهن ناخودآگاه (ناخودآگاه) خود هستید ، بنابراین ممکن است آگاهانه متوجه این موضوع نشوید. اما او اغلب آنجاست و جایی در پس زمینه کار می کند. “

برعکس ، اگر می خواهید سیگار را ترک کنید یا عزت نفس خود را بالا ببرید ، ممکن است احساس “تغییر بزرگی” کنید. “همه چیز فردی است. این بستگی به این دارد که ناخودآگاه شما چه می خواهد و می تواند بپذیرد. “

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir