پیگیری خواب شما با Oura Ring یا Whoop Band باعث بهبود تناسب اندام شما می شود؟


حلقه اورا و گروه Whoop

عکس: بت اسکوئی

طی چند ماه گذشته ، برای اینکه بتوانم خواب خود را نگه دارم ، انگشتر اورا به دست داشتم. در دسامبر ، یک گروه Whoop را برای مقایسه اضافه کردم. من در مورد آنها کنجکاو بودم ، زیرا دیدم بسیاری از ورزشکاران – حرفه ای و سرگرم کننده – می گویند آنها از دستگاههایی مانند اینها استفاده می کنند تا میزان بهبودی خود را از تمرینات سنگین بررسی کنند. برخی حتی برای برنامه ریزی تمرینات آینده از بازخورد ویجت استفاده می کنند. بنابراین مجبور شدم خودم تلاش کنم.

به هر حال ، به نسخه خوش آمدید چالش تناسب اندام Lifehacker. تاکنون ، ما ایده هایی را برای تمریناتی که می توانید در ورزشگاه یا خانه انجام دهید به خوانندگان ارائه داده ایم. ولی وجود دارد بسیاری از چالش های تمرین در خانه (و بسیاری از ما برای مدتی به جای دیگری نخواهیم رفت) ، بنابراین ما یک چرخش جدید از این ستون برای سال آینده قرار داده ایم. من (و به همین ترتیب ، دیگر کارمندان Lifehacker) هک های مختلف تناسب اندام را امتحان می کند و هفتگی گزارش می دهد که چگونه این کار را انجام داده است –یا نه! – زندگی خود را تغییر دهید.

تیماه او ، همراه با تجربیاتم را همانطور که دنبال می کنم رویای من. امروز، من به شما می گویم که چه چیزی من را به سمت این چالش سوق داده است و در هفته های آینده اطلاعات کاملی در مورد زندگی شما با هر یک از این وسایل به شما می دهم.

چگونه شروع کردم

من راه سختی را در مورد ارزش خواب برای بهبودی ورزشی یاد گرفتم. منظورم همین است من میدانستم مهم بوداما من فقط حدس زدم که هنگام خواب ساعت هفت تا نه شبمن این پایه را پوشانده بودم.

من کتاب کریستی اشواندن را هم خواندم رفتن خوبه، در مورد علم بازیابی ، که سو susp ظن من را تأیید کرد که اکثر فن آوری های “بازیابی” کار زیادی نمی کنند. بزرگترین طغیانی که به دست آوردم این بود که خواب بهترین ابزاری است که برای کمک به بدن در مقابله با استرس ورزش و تشویق ما برای انجام کارهای بهتر در دفعات بعدی نیاز داریم.

بنابراین شما فکر می کنید من بهتر می دانستم.

اما امسال ، با بالا بردن میله های کوچه ام در طی یک بیماری همه گیر ، چند نکته درباره خودم یاد گرفتم. یکی این بود که استرس ناشی از یک بیماری همه گیر در واقع نشان دهنده توانایی شما در تمرکز و دادن 100٪ در آموزش است. دیگر این که وقتی در یک برنامه وزنه برداری با شدت بالا شرکت کردم ، نیاز من به خواب به طرز چشمگیری افزایش یافت.

شدت ، از نظر بلند کردن ، به معنای سنگین بودن وزنه ها است. قبل از استراحت می توانید به جای انجام ست ها ، فقط یک بار لیفت انجام دهید شامل یک سری تکرار ، اما این آسانسور یکبار مصرف واقعا دیوانه کننده خواهد بود سنگین. یک برنامه 6 هفته ای که تابستان امسال انجام دادم ، که مربی ام آن را “بیشتر بلغاری” توصیف کرد (بعد از آن تیم معروف المپیک) ، هیچ وزنی یا درصدی نمایش داده نمی شود. در عوض ، او دائماً من را به چالش می کشید که مورد خودم را پیدا کنم “حداکثر یک نماینده.” یا گاهی حداکثر دو یا سه تکرار ، در آسانسور روز.

معمولاً هنگام بالا بردن وزنه ، وزنه برداری یا سایر ورزش های قدرتی ، فقط در صورت توانایی می توانید از مزایای استفاده از آن استفاده کنید واقعاً یعنی شما وقتی در سکوی مسابقه هستید این تلاش ها را برای حداکثر تلاش صرفه جویی می کنید ، زیرا در این صورت می توانید هفته را استراحت کنید و هرچه می خواهید استراحت کنید. آسانسور سنگین واقعاً خیلی از شما را می گیرد. و بنابراین ، من حداکثر چهار روز در هفته بودم.

تا هفته دوم برنامه ، من تمام وقت گرسنه بودم. این همان چیزی است که انتظار داشتم. من هم کمی خسته شده بودم. خوب ، فکر کردم ، این منطقی است. مطمئن می شوم که زود بخوابم.

اما کمکی نکرد. هفته سوم هنوز خسته شده بودم. نه در حین آموزش – آنها آنها سرگرم کننده و چالش برانگیز بودند و من تعجب کردم سوابق شخصی چپ و راست اما برای بقیه روز احساس می کردم کودک کوچکی هستم که نیازمندم چرت زدن مطمئن شدم که زیاد غذا خورده ام. من پرسیدم که آیا ممکن است چیز دیگری با بدن من اشتباه شود – آیا می توانم بیمار باشم؟ در هفته چهارم تست بارداری را تمام کردم و خریدم ، در هر صورت ، زیرا حاملگی ، یعنی.تنها زمان دیگری است که در زندگی من احساس می کنم خیلی طولانی خسته شده ام. (منفی بود.)

من برنامه را به پایان رساندم ، برخی روابط عمومی قاتل تنظیم کردم و چند روز پس از بازگشت به روال عادی خود ، دوباره احساس کردم که پیرمردم است. من تازه به آن احتیاج داشتم زیاد فکر کردم بیشتر از خوابم است.

زمان شروع پیگیری است

من سوییچ کردم یک برنامه عادی تر بعد از آن ، که به نظر من کمی خسته کننده بود. صادقانه بگویم ، حداکثر کردن به نوعی شبیه شیرینی من است ، sای این گذشته در پاییز دوباره برنامه با شدت بالا را انجام دادم. من از اول این تصمیم را گرفتم این تور ، خواب باید اولویت شماره یک من باشد.

بدون شک ، همزمان با شروع برنامه ، از طرف یک روابط عمومی ایمیل دریافت کردم که آیا می خواهم حلقه ردیابی خواب Oura را امتحان کنم؟

من همیشه در مورد ادعای گفتن چیزی در مورد بدن خود که بدن شما قبلاً باید بداند بدبین هستم. من شنیده ام که اورا به شما درجه “آمادگی” می دهد و افرادی که عاشق حلقه های اورا هستند هر روز نتیجه را بررسی می کنند. فکر کردم چرا این کار را می کنم؟

اگر احساس خوبی داشته باشم ، آیا می خواهم با اجازه دادن به برنامه به من بگویم که باید احساس خستگی کنم ، این احساس را از بین ببرم؟ و اگر وضعیت برعکس است و وقتی احساس بیماری می کنم نتیجه خوبی می گیرم ، چرا تصمیم می گیرم به برنامه بیش از آنچه بدن خودم به من می گوید اعتماد کنم؟

در حقیقت ، یک مطالعه در سال 2014 که ما در اینجا نوشتیم، دریافتیم که از نظر کیفیت خواب مستعد اثر دارونما هستیم (و دوقلوی شیطانی آن ، اثر نوسبو). در این مطالعه ، محققان به مردم می گویند که چقدر خوب می خوابند ، اما گاهی اوقات آنها حقیقت را می گویند و گاهی نمی گویند. عملکرد آزمودنی های آزمون شناختی بهتر با نحوه آنها مطابقت دارد او گفت آنها خوابیده اند ، درست است یا نه ، به جای اینکه چگونه آنها واقعاً بخوابند.

من مصمم بودم که از خودم فريب بزنم. در طول هفته اول که حلقه Oura را می پوشیدم ، اصلاً به برنامه نگاه نمی کردم ، اما در عوض احساسی را که هر روز صبح داشتم را ثبت می کردم تا بعداً با شماره برنامه مقایسه کنم. بعد از مدتی ، تصمیم گرفتم کور شوم ، اما هنوز هم اجازه نمی دهم برنامه به من بگوید که چگونه احساس کنم. با هر دو اورا و گروه Whoop (که بعدا اضافه کردم) ، من ابتدا تعادل داخلی را انجام می دهم ، سپس من می خواهم ببینم که برنامه چه نظری دارد.

فکر کردم خیلی باهوش است ، اما وقتی پرسیدم دانشمند رenderیایی امی بندر، او اشاره كرد كه اگر كاملاً به داده هایم نگاه كنم ، باز هم می تواند بر برداشت من از تلاش در طول تمرین تأثیر بگذارد. و یکی از راه هایی که می دانیم خواب می تواند بر ورزش تأثیر بگذارد تغییر قدرت ما است. من فکر می کنم ما در هنگام دویدن سرعت مشابهی را که هنگام شب بد می خوابید احساس می کنید نسبت به اینکه کاملاً سرحال هستید. من راهی برای کنترل کامل این مسئله در حین استفاده از برنامه ندارم ، زیرا هدف اصلی استفاده از بازخورد آن برای تصمیم گیری روزمره است.

من در دور دوم برنامه تمرینی با شدت زیاد حلقه اورا به دست داشتم در نوامبر و دسامبر ، پس از بازگشت به تمرینات عادی ، ادامه پوشیدن آن را ادامه دادم. من گروه Whoop را اضافه کردم در حالی که در این تمرین منظم بودم و در حال حاضر هم هر دو را می پوشم.

من در مورد نحوه کار حلقه Oura و گروه Whoop به جزئیات می پردازم ، و همچنین نحوه مقایسه آنها با یکدیگر ، در انتشارات آینده. (در ضمن می توانید بررسی های Gizmodo را برای آنها بررسی کنید اینجا و اینجا.) اما برای دادن یک اسپویلر کوتاه: من واقعاً آنها را مفید دیدم. در حل نیست چه یا چقدر ورزش کنم ، اما به من بازخورد بدهم که آیا به اندازه کافی می خوابم تا بتوانم از بهبودی خود پشتیبانی کنم.

و من در طول یاد گرفتم دور دوم برنامه با شدت بالا ، این بیشتر است خواب بود دقیقاً همان چیزی که به آن نیاز داشتم. تمرینات لیفتینگ را بعداً در روز منتقل کردم تا وقت خواب داشته باشم و قطعاً رفتم هر شب زود بخوابید. خستگی تمام روز از بین رفته بود و آسانسورهای من هنوز عالی بودند. اختصاص دادن زمان بیشتر به خواب کاری است که بدون اطمینان می توانم بدون دستگاه انجام دهم ، اما از توانایی ردیابی فقط قدردانی می کنم چقدر خوابی که داشتم می خوابیدم و اینکه آیا سایر شاخص ها مانند ضربان قلب در حال استراحت نشان دهنده بهبودی کافی من است. دفعه بعد درباره آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد.




منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>