[ad_1]

زنی روی مبل نشسته و غمگین به نظر می رسد

عکس: هیکل (Shutterstock)

گاهی اوقات به یک روز مرخصی نیاز دارید. گاهی اوقات نمی کنید باید یک روز مرخصی ، اما توke هنوز یکی اگر نگران این هستید که این ورزش برای شما چه معنایی دارد ، ممکن است مضطرب یا گناهکار شوید: الفآیا من تنبل هستم آیا من تمام سود خود را از دست می دهم؟

البته که نه! یک روز مرخصی تعیین نمی کند که شما کی هستید. اما این احساسات کاملاً رایج است و من خودم آنها را تجربه کرده ام. در اینجا چند مورد را به یاد می آورم که شروع به زیر سوال بردن تعهد خود به ورزشگاه کردم.

یک روز مهم نیست

قوی بودن یا خوش فرم بودن یا خوش فرم شدن یک هدف بلندمدت است ، اگر نه برای زندگی. در پنج سال آینده ، آیا با حسرت به این روز خاص نگاه می کنید؟ احتمالاً حتی به خاطر نخواهید آورد اتفاق افتاد

فردا روز جدیدی است ، بنابراین در دام این فکر نروید که کل هفته یا کل برنامه تمرینی خود را خراب کرده اید. یا روز را کنار بگذارید یا فردا هر کدام را که زودتر بیاید جبران کنید راه راحت تر برای آینده. (مطمئن نیستید؟ فقط آن را به کل حذف کنید.)

بقیه مفید است

یک برنامه خوب طراحی شده معمولاً حداقل یک روز مرخصی در هفته خواهد داشت. برخی از برنامه ها حتی ممکن است دارای سه یا چهار برنامه باشند. آمن خواهم بود روشهای کاملا معتبر ساخت بنابراین ، اگر این هفته به جای دو روز سه روز مرخصی گرفته اید ، اینطور نیست که همه سختی های دیگر به هدر رفته باشد.

بدن شما به هر حال از این استراحت به خوبی استفاده خواهد کرد. برخی خواهند گفت تعداد مشخصی از روزهای تعطیل در هفته مورد نیاز است. من نمی دانم آیا این درست است ، تا زمانی که خستگی خوب است خوب مدیریت کرد. اما آیا شما باید روز تعطیل ، بدن شما هنوز می تواند استفاده کنید یکی برای بازیابی بیشتر روزی که برمی گردید احساس طراوت بیشتری خواهید داشت.

تمرکز در دنباله

بیشتر دلیلش یک روز مهم نیست چه چیزی در دراز مدت چه چیزی درست موضوع است توالی. اگر هفته ها تمام تمرینات خود را تمرین کرده اید و باید این هفته را از دست بدهید ، شما هنوز فردی هستید که معمولاً تمام تمرینات شما را انجام می دهد. آموزش.

ممکن است بترسید که این روز مرخصی شما را به زمین بفرستد شیب لغزنده و در نهایت تعطیلات آخر هفته بیشتری طول خواهد کشید. خوب ، در اختیار شماست! تصمیم بگیرید که چگونه و چه زمانی به این اسب باز خواهید گشت. برنامه خود را برای فردا یا هفته آینده برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که می توانید این جلسات بعدی را انجام دهید.

دفعه بعد مشکلی را حل کنید

چرا هنوز این روز را مرخصی گرفتید؟ اگر احساس خستگی می کنید ، ممکن است به برنامه ورزشی متعادل تری نیاز داشته باشید که این احساس را در شما ایجاد نکند. یا اگر از تمرین خاصی می ترسید ، شاید این نشانه این باشد که باید چیزی را تغییر دهید – یا تمرین یا تفکر خود. اگر همیشه تمرینات پرش با بوت را از دست می دهید ، به عنوان مثال ، راه هایی برای غلبه بر این ترس وجود دارد.

فقط مشکل مدیریت زمان است؟ برخی از آنها را امتحان کنید این نکات ورود ورزش منظم حتی زمانی که برنامه شما از قبل پر شده است.

به برنامه کلی خود فکر کنید

یا شاید به خاطر از دست دادن احساس گناه می کنید زیاد روزها. این نشانه آن است که شما ممکن است در مسیری قرار بگیرید که ناپایدار است. آیا آنقدر از کار استرس دارید که انگیزه ای برای تمرین ندارید؟ ممکن است به تمرین بیش از یک روز نیاز داشته باشید تا ببینید آیا این کار فشار اضافی را برطرف می کند یا خیر. یا شاید باید آن را بردارید قبل از به جای آن کار کنید ، تا ببینید آیا این به اندازه کافی به شما می دهد یا خیر آ افزایش روحیه به او تو را گرفت در یک روز پر استرس یا شاید شما فقط باید مشکل بزرگتر را در زندگی خود حل کنید. (در مورد حجم کار با رئیس خود صحبت کنید؟ شروع به جستجو برای شغل جدید؟)

پس از همه ، اگر احساس گناه می کنید که یک روز را از دست داده اید ، زیرا برای شما نمادی از چیزهای دیگر است gهمانطور که به زندگی خود ادامه می دهید ، کوچکنمایی کنید و ببینید چه کاری می توانید انجام دهید تعمیر این موارد دیگر ، بنابراین عدم یک روز تمرین می تواند برای او به یک مشکل پیش پا افتاده تبدیل شود ، آمربوط به مشکلات که در واقع شما را تحت فشار قرار می دهد

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir