[ad_1]

دونده ای که در یک روز گرم از نرده عبور می کند

عکس: آنتونیو گیلم (شاتر استوک)

اگر عادت کرده اید Fitbit ، Garmin ، Apple Health یا سایر فعالیت های ردیابی کاردیو یا تناسب اندام خود را ردیابی کنید ، ممکن است متوجه شده باشید که این امتیاز اخیراً کاهش یافته است – یا شاید آنقدر که انتظار داشتید افزایش نیافته است. . اما اگر به ورزش ادامه دهید ، ممکن است غواصی به هیچ عنوان افت در تناسب اندام نداشته باشد.

من به طور خاص با شما صحبت می کنم که در آب و هوایی زندگی می کنید که در حال حاضر تابستان است و گرما جایی بین شدید و دلگیر است. به عبارت دیگر ، اکنون بیشتر ایالات متحده آمریکا است. البته، همه ما گرما گرمتر می دویم و دوچرخه سواری می کنیم، و وقتی گرما و رطوبت با هم ترکیب می شوند حتی کندتر می شوند برای ماندن در فضای باز مجازات اضافی.

و از آنجا که ردیاب های تناسب اندام هنگام کاهش سرعت تابستان از تمرینات شما برای محاسبه نمره تناسب اندام قلبی شما استفاده می کنند ، این می تواند بر نتایج شما تأثیر بگذارد.

نحوه محاسبه نتیجه تناسب اندام قلبی برنامه شما

فهمیدن آنچه اتفاق می افتد به دانستن کمک می کند نحوه محاسبه این نتایج تناسب اندام قلبی. در حالی که بعضی از دستگاه ها ، از جمله Fitbits ، از ضربان قلب در حال استراحت شما برای تخمین تقریبی هنگامی که نمی توانید یک تمرین GPS را انجام دهید ، استفاده می کنند ، اکثر دستگاه ها از دویدن در فضای باز استفاده می کنند تا بدانند که شما چقدر مناسب هستید. اگر می توانید سریعتر از قبل بدوید ، در حالی که ضربان قلب یا همان سرعت قبلی را با یک حفظ کنید کوتاه ضربان قلب ، دستگاه نتیجه می گیرد که شما شکل بهتری پیدا کرده اید. (سایر تمرینات نیز بسته به دستگاه شما ممکن است در نتایج تناسب اندام قلبی حساب شود ؛ به عنوان مثال Garmin ، می تواند از دوچرخه سواری استفاده کندبه شرط داشتن تنظیم صحیح.)

این بسیار منطقی است و در نتیجه می توانید یک حدس مناسبی برای VO2max شما، که در غیر این صورت نیاز به آزمایش آزمایشگاهی دارد. اما این الگوریتم تمام عواملی را که می تواند باعث سرعت یا کاهش سرعت شما شود در نظر نمی گیرد. بعضی از افراد می گویند که آنها تناسب اندام قلبی را فقط در زمین صاف اندازه گیری می کنند ، که شروع خوبی است ، اما تا آنجا که من می توانم بگویم ، هیچ کس وضعیت هوا را دنبال نمی کند.

ما در گرما کندتر می دویم و ضربان قلب ما افزایش می یابد تا 20 بار در دقیقه سریعتر همانطور که سیستم گردش خون ما خود را دوباره خنک می کند (به عنوان مثال مویرگهای بیشتری نزدیک پوست باز می شود ، که باعث می شود صورت گوجه فرنگی یک عارضه جانبی به نظر برسد). در نتیجه ، ممکن است محاسبات تناسب اندام گجت شما رد شود.

من از بهار توجه به نمره تناسب اندام خود را شروع کردم و لذت بردن از صعود او به آرامی هنگام کار بیشتر کاردیو لذت بردم. اما در اولین صبح واقعاً گرم تابستان ، وقتی از تپه پرسه می زدم ، فکر کردم: که برای من مفید خواهد بود ، نه؟ من اعداد را تماشا می کنم و بله ، از زمان شروع افزایش دما کمی فرو رفته اند. طبق اپل واچ من ، میانگین امتیاز من در آوریل 33.5 ، در مه 34.6 و در ژوئن 34.9 بود ، اما اکنون دوباره به 34.5 رسیده است. خبر خوب این است که به محض خنک شدن هوا در پاییز ، احتمالاً شاهد بازگشت نتایجم خواهم بود.

اما مهمتر: Tاین یک یادآوری است اعدادی که از ردیاب تناسب اندام شما به دست می آیند به سادگی اعدادی هستند که ردیاب به راحتی می تواند آنها را اندازه گیری و محاسبه کند. آنها همیشه بیشترین نیستند اندازه گیری مفیدی که توسط آن من میفهمم تناسب اندام شما در عوض ، به مواردی از قبیل اینکه شما چه مدت زمان را برای تمرین می گذرانید ، چقدر در تمرینات ثابت هستید و نحوه عملکرد خود را توجه کنید معیارهایی که در واقع برای شما مهم هستند ، مانند اوقات مسابقه. و مهمتر از همه ، به دنبال روندهای سال باشید ، و با آنها مقابله نکنید چیزهایی که هفته به هفته یا روز به روز تغییر می کنند. اعمال سخت کار به طور مداوم با گذشت سالها همیشه نتیجه خواهد داد.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir