[ad_1]

hand یک سنجاق را در پشته ماشین وزنه قرار می دهد

عکس: بالش اسکندر (شاتر استوک)

چرا در سالن ورزشی معمولی خود می توانید 250 پوند با فشار دادن پا ، اما اگر به جای دیگری در شهر بروید فقط 200 پوند می توانید انجام دهید؟ شما ناگهان ضعیف نشدید و برخلاف افسانه های عامیانه نیست ، به این دلیل نیست که یک سالن بدن سازی دروغ می گوید تا شما را تملق دهد. ماشین آلات ساده هستند ناهمسان.

طراحی دستگاه مهم است

پرس پا را به عنوان مثال در نظر بگیرید ، زیرا تقریباً در هر سالن ورزشی این ورزشگاه وجود دارد. این دستگاهی است که در آن صندلی و سکویی برای پاهای خود قرار داده اید. در حالی که صندلی در جای خود قرار دارد ، با پاها فشار دهید یا سکو را حرکت دهید ، یا بالعکس.

روش های مختلفی برای ساخت این نوع ماشین وجود دارد. بعضی از آنها عمودی هستند ، پاها دقیقاً بالای ران است. برخی افقی هستند. بعضی از آنها صندلی دارند که به یک سطح شیب دار کشیده می شود و هنگام راه رفتن یک دسته از وزنه ها را می کشد. هر یک از آنها ماشین کاملاً متفاوتی هستند و جای تعجب نیست که دستگاهی با شیب و وزن متفاوت از دستگاهی که در آن پاهای شما بالای سر شما قرار دارد کالیبره شود و وزنه هایی روی آن بار کنید.

دوباره فکر کنید فیزیک اولیه در هر دقیقه وقتی یک ماشین بازوی اهرمی دارد ، شبیه فشار شانه ، طول بازو میزان مزیت مکانیکی (یا معایبی) را که هنگام بلند کردن وزنه دارید تغییر می دهد. تعداد غلتک ها و کابل های یک دستگاه کابل نیز می تواند میزان نیروی مورد نیاز برای جابجایی وزن را تغییر دهد. اگر وزنه ها بر روی یک مسیر کرنر حرکت کنند ، شیب زیاد زاویه بر سرعت حرکت وزنه ها تأثیر می گذارد.

و حتی وقتی دو ماشین را که شبیه به هم هستند مقایسه می کنید ، تفاوت های ظریفی وجود دارد. یکی می تواند بهتر از دیگری روغن کاری شود و باعث شود قطعات راحت تر بلغزانند. ممکن است دقیقاً یکسان نباشند. شاید سازنده بین مدل 2018 و 2019 قرقره را به مکان دیگری منتقل کرده باشد.

ماتفاقاً achinas نیز معادل وزن آزاد نیست. فقط به این دلیل که می توانید یک پوند X فشار دهید ، به این معنی نیست که می توانید یک هالتر را به پشت خود بردارید و به همان مقدار چمباتمه بزنید.

بنابراین اعداد بی معنی هستند؟

اصلا. اعداد فقط مهم هستند روی این دستگاه. اگر یکی از صفحات پشته 50 و صفحه بعدی پایین 55 را نشان دهد ، پس می دانید که اگر بتوانید 55 را تکرار کنید ، قویتر از زمانی هستید که فقط با سنجاق 50 می توانید تکرار کنید.

وقتی از یک سالن ورزشی جدید بازدید می کنید ، احساس خود را حفظ کنید. اگر می توانید هشت تکرار روی 55 پایه در سالن بدن سازی قدیمی خود انجام دهید ، وزنه ای پیدا کنید که بتوانید هشت تکرار روی دستگاه جدید انجام دهید. اگر بتوانید آن را از دستگاه خارج کرده و در یک ترازو قرار دهید ، مهم نیست که چه عددی روی آن وزن است و چه وزنی دارد.

به آن به عنوان ارز درون بازی فکر کنید: وقت خود را هدر نمی دهید و می گوئید که دلارهای انحصاری برابر با چند دلار است روبوکسزیرا هیچ دلیلی وجود ندارد که این دو به روشی معنی دار با هم ترکیب شوند. هرکسی در دنیای خود و هیچ جای دیگری مفید نیست.

بنابراین بله ، کاملاً این اعداد را در خود بنویسید دفترچه یادداشت آموزشی. آنها به شما کمک می کنند تا پیشرفت خود را پیگیری کنید. اما انتظار نداشته باشید که آنها روی ماشین دیگری در سطح شهر یکسان باشند.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir