[ad_1]

تصویر مقاله با عنوان چقدر جوان است که بچه ها نتوانند وزنه بزنند؟

عکس: عکس های روباه (گتی ایماژ)

ما عادت داریم بچه ها ورزش های تیمی مانند فوتبال و بیسبال را انجام دهند ، در سنین جوانیبه و فعالیت های قدرتمند مانند بالا رفتن از میمون ها زمان بر است.سرگرمی کودکان محترم اما به نوعی وزنه زدن به نظر می رسد اشتباه برای بسیاری از ما ، وقتی بچه ها این گونه هستند انجام آن ولی چقدر جوان است هم جوان برای گرفتن هالتر؟

چرا sتمرینات قدرتی برای کودکان مهم است

ابتدا ، بیایید در مورد اینکه آیا آموزش قدرت برای کودکان منطقی است صحبت کنیم. بالا بردن وزنه تنها یکی از تمرینات مقاومتی است –برخی دیگر ممکن است شامل تمرینات با وزنه مانند فشار بالا یا کار با نوارهای مقاومتی باشد ، ماشین آلات ، یا تجهیزات دیگر بنابراین “آموزش قدرت “ فقط به این معنی نیست “بلند کردن “

آکادمی اطفال آمریکا ، در خود سند موقعیت برای تمرینات قدرتی، اشاره می کند که قدرت برای سلامت کودکان مهم است ، و همچنین عملکرد ورزشی آنها (اگر ورزش می کنند). تمرینات قدرتی نیز انجام می شود بر اساس مطالعات متعددی که آنها ذکر کرده اند ، ورودی برای فعالیت بدنی خود به خود ، و این یک مقدمه عالی برای ورزش برای کودکانی است که دویدن یا دیگر فعالیت های هوازی را دوست ندارندبه

نویسندگان مقاله می گویند به جای بحث در مورد خطرات تمرینات قدرتی ، باید خطرات آن را نیز در نظر بگیریم نه آموزش قدرت. تقویت باعث می شود کودکان (و بزرگسالان) در ورزش و زندگی کمتر مستعد آسیب ها شوند ، بنابراین نباید این مورد را از دست بدهیم ضروری جنبه تمرینات

وزنه های سنگین برای کودکان مناسب است

در گذشته ، متخصصان می گفتند خوب است که کودکان قوی شوند قطار – تعلیم دادن، اما اغلب از توصیه وزن واقعی منحرف می شوند یا، به خصوص، وزنه های سنگین به عنوان مثال ، پیدا کردن حداکثر با یک تکرار گاهی اوقات برای کودکان نامناسب تلقی می شد.

اما تحقیقات نشان می دهد که حداکثر آزمایش با یک تکرار هنگامی که به درستی انجام شود برای کودکان کاملاً ایمن است با تجهیزات مناسب و نظارت توسط شخص واجد شرایط ، مانند مربی ورزشی. شما نباید به فرزندان خود اجازه دهید در ورزشگاه خانگی با وزنه های سنگین و تجهیزات ضعیف به HAM بروند – اما این برای بزرگسالان نیز خوب نیست.

آیا تمرینات قدرتی باعث طغیان کودک می شود؟ رشد؟

نه ، اما این افسانه از هیچ جا پدیدار نشد. رشد استخوان های بلند (مانند استخوان ها و بازوها) در نزدیکی انتهای هر استخوان ، در چیزی به نام صفحه اپیفیس یا صفحه رشد اتفاق می افتد. ممکن است ، هرچند نادر ، این صفحه به قدری آسیب ببیند که استخوان دیگر رشد نکند.

با این حال گزارش های متعددی از آسیب دیدن صفحات رشد کودکان وجود دارد طبق مقاله ای که AAP در حداکثر تکرارها ذکر می کند، این آسیب ها در طول تمرینات قدرتی ایمن و با کنترل خوب رخ نداد. نویسندگان می نویسند:

این موضوع نیاز به مطالعه و ارزیابی بیشتری دارد ، زیرا بیشتر نیروهایی که کودکان در ورزش و فعالیتهای تفریحی در معرض آنها قرار می گیرند ، در مقایسه با آزمایشات کنترل شده و مناسب برای حداکثر قدرت ، هم در هنگام قرار گرفتن در معرض و هم در اندازه بزرگتر است.

به عبارت دیگر ، بلند کردن وزنه های سنگین برای بدن کودک سخت تر از کارهایی نیست که کودکان انجام می دهند.

زمانی که امکان پذیر باشد بچه ها شروع می کنند آموزش قدرت؟

سن خاصی برای شروع تمرینات با وزنه وجود ندارد و AAP توصیه می کند که آموزش را با بلوغ و تجربه کودک تطبیق دهید. به عنوان مثال ، به محض اینکه یک کودک برای ورزش کردن بزرگ شد ، به اندازه کافی بزرگ شده است تا بتواند تمرینات قدرتی انجام دهد. AAP مثالی از رازهای یک پا را به عنوان یک تمرین قدرتی که امکان پذیر است و برای اکثر 5 نفر مناسب است ، ارائه می دهد.سال-مسن. از سوی دیگر ، 14-سال-قدیمی که غیر فعال بوده از ابتدا شروع می شود.

تمرینات با وزن بدن (مانند این رازها) در وهله اول و تمرینات وزنی بعداً هنگامی که کودک برای آنها آماده می شود ، انجام می شود. اما این به این دلیل است که شما می خواهید کودک نحوه ورزش و نحوه استفاده از تکنیک خوب را درک کند ، نه به این دلیل که حداقل سن برای هر تمرین خاص وجود دارد.

چگونه مطمئن شویم که کودکان با خیال راحت تمرینات قدرتی را آموزش می دهند

طبق گزارش AAP ، اجزای یک برنامه تمرین قدرتی ایمن برای کودکان بسیار شبیه به بزرگسالان است:

  • هر هفته یک یا دو روز مرخصی
  • کالری و هیدراتاسیون کافی برای حفظ کار آنها
  • دستورالعمل ها و نظارت افراد واجد شرایط برای کار ورزشی با کودکان (به عبارت دیگر ، مربیان و معلمان خوب)

AAP توصیه می کند با یک کودک صحبت کنید اگر کودک دارای فشار خون بالا یا اختلال تشنج کنترل نشده است ، قبل از شروع یک برنامه تمرین با وزنه. کودکانی که مشکلات قلبی خاصی دارند یا با داروهای شیمی درمانی خاصی تحت درمان قرار گرفته اند ممکن است نیاز به تغییر تحصیلات خود داشته باشند ، همچنین.

AAP همچنین تأکید می کند که کودکان باید برای یادگیری تکنیک خوب وقت بگذارند و باید از وزنه های نسبتاً سبک در این فرایند استفاده کنند – برای مثال ، ست های 8 تا 12 تکرار در 60 درصد حداکثر خود. هنگامی که آنها در یک تمرین خوب عمل می کنند ، ممکن است مجموعه های سنگین تر از تکرارهای کمتر مناسب باشد. جلسات باید 20 تا 30 دقیقه طول بکشد و دو تا سه بار در هفته برگزار شود.

اگر خودتان تمرینات قدرتی را انجام می دهید ، همه اینها باید آشنا به نظر برسند. من فرزند 11 ساله خود را در ورزشگاه خانگی مان آموزش دادم و برنامه ما بسیار شبیه به آنچه AAP توصیف می کند است. (کودکان 8 ساله و 5 ساله به طور منظم تمرین نمی کنند ، اما وقتی آنها علاقه نشان می دهند آنها را کنترل و تشویق می کنم.)

متوجه شدم که نیمی از برنامه ریزی برای تربیت فرزند بود علاقه مند و سرگرم کننده اگر فرزند من از ورزش متنفر است یا ناراحت است ، ورزش دیگری را پیدا می کنیم که با ماهیچه های مشابه کار می کند. به عنوان مثال ، او به جای چمباتمه زدن روی میله ها ، برای جام ها چمباتمه می زند ، اما همچنین دوست دارد مرتب هالتر انجام دهد. من در هر ست متوجه آن می شوم ، تکنیک آن را مشاهده می کنم تا مطمئن شوم که نه تنها ایمن نیست ، بلکه به طور م liftثر نیز بلند می شود. من می خواهم او قوی تر باشد ، اما مهمتر از آن ، من می خواهم او در ورزشگاه احساس راحتی کند و بداند که ورزش چیزی خوشایند و مفید است. این درسی است که یک عمر با او خواهد ماند.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir