[ad_1]

دوستانی که در سالن بدنسازی تناسب اندام دارند

عکس: تصویر فلامینگو (شاتر استوک)

اگر به نظر آشنا می رسد به من بگویید: Yشما برای انجام کاری آموزش دیده اید – مثلا اولین بارگیری خود را انجام دهید – و بعد از هفته ها یا ماه ها ، بالاخره شما می کنید سپس. هورا! اما روز یا هفته دیگر سعی می کنید دوباره این کار را انجام دهید ، اما اکنون تو نمی توانی. آیا وزن کم کرده ای؟ آیا در واقع آموزش شما نتیجه نداد؟ آیا شما یک شکست هستید؟ آیا فقط باید دراز بکشید و گریه کنید؟

البته نه: Yشما به این PR (رکورد شخصی) رسیدید و متعلق به شماست. برنده شدی هیچ کس نمی تواند آن را از شما بگیرد. اما اگر واقعی است ، چرا هر بار نمی توانید این کار را انجام دهید؟

این فقط مشکل بالابرها نیست. دونده های مبتدی گاهی اوقات در دام زمان اجرای تمرینات خود قرار می گیرند و سعی می کند خودش را شکست دهد هر روز وقتی بیرون می روند ولی آرام دویدن همان چیزی است که شما را فراری می دهد در طولانی مدت سریعترو تمرینات جامد همان چیزی است که شما را در ورزشگاه تقویت می کند.

ماسک های خستگی در حال پیشرفت هستند

شما همان شخصی نیستید که دیروز بودید. شما ممکن است قویتر باشید اما ممکن است خسته تر هم باشید. شاید شما خوب غذا خورده باشید و خوب بخوابید ، یا شاید این کار را نکرده باشید. شاید امروز از کار بیشتر استرس داشته باشید. هر چیزی می تواند تأثیر بگذارد توانایی بدن ما برای بلند کردن وزن مشخص یا دویدن با سرعت مشخص.

بزرگترین عامل چه زمانی آموزش به طور مداوم خستگی است. منظورم این نیست که احساس خواب آلودگی کنم (اگرچه ممکن است اتفاق بیفتد). منظورم این است که وقتی بدن شما آنقدر سخت کار کرده است که نمی تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. شما یک بار بارگیری کرده اید ، اما اکنون نمی توانید.

خستگی چیز بدی نیست! در واقع ، این نشانه این است که شما در حال انجام کارهایی هستید درست.

می بینید که مبتدیان اغلب نگران این هستند که “بهبود نیافته” کافی نداشته باشند و یا اینکه به روزهای تعطیل بیشتری احتیاج دارند. و ممکن است درست باشد که پس از چند روز استراحت ممکن است دوباره بتوانید این PR را بزنید یا مورد جدیدی را تنظیم کنید. اما اگر عادت کرده اید تا زمان بهبودی کامل صبر کنید تا دوباره در سالن بدنسازی حاضر شوید ، هر هفته فقط یک یا دو تمرین خواهید داشت. و این در نهایت درد می کند پیشرفت خود را انجام دهید زیرا شما به اندازه کافی سخت یا اغلب به اندازه کافی تمرین نمی کنید تا بتوانید قوی تر شوید.

سود کوتاه مدت همیشه به معنای پیشرفت بلند مدت نیست

این کوته بینانه است که عملکرد خود را با آنچه می توانید امروز در ورزشگاه انجام دهید در مقایسه با دیروز اندازه گیری کنید. اگر در عوض خودتان را با آنچه می توانستید ماه گذشته یا سال گذشته انجام دهید مقایسه کنید چه؟

به عنوان مثال. چند سال پیش ، بهترین بن بست من در پایین 200 بود. بلند کردن دو صفحه به وزن 225 کیلوگرم هدف من بود. یک روز 215 را بلند کردم ، احساس خوبی داشتم و تصمیم گرفتم 10 پوند دیگر را پرتاب کنم و آن را انجام دهم. انتظار نداشتم وزن واقعاً بالا برود ، اما این کار را کردم. من کشید 225! من تمام شدم و تلفنم را گرفتم تا بتوانم دوباره این کار را برای فیلم انجام دهم. با دوربین موبایل به نوار نزدیک شدم و … روی زمین چسبانده شده بود.

بعداً همان روز دوباره 225 را امتحان کردم. اواخر این هفته دوباره امتحان کردم. نمی توانستم درک کنم که چرا فقط یک بار توانستم آن را بلند کنم و دیگر هرگز. سرانجام ، حدود سه هفته بعد ، برای دومین بار در زندگی ام 225 را بیرون کشیدم.

اما این مسئله همین است: من دیگر تمریناتم را متوقف نکردم. در همین حین ، من مدام در سالن بدنسازی حاضر می شدم و همه چیزهایی را که در آن روز در برنامه بود ، بلند می کردم ، خواه یک سنگین سنگین باشد یا در سال 205 تکرار شود. من حتی اگر سطح خستگی (یا استرس) داشته باشم ، قوت می گرفتم. یا هر چیز دیگری!) توانایی من در کشیدن 225 را پنهان کرد.

آنچه اتفاق افتاد این بود که حداقل من در یک روز مشخص توانستم افزایش دهم. در زمان رسیدن به 225 برای روابط عمومی ، وزن “اوه آره ، مشکلی نیست” من احتمالاً حدود 200 بود. با ادامه تمرین ، 225 به زودی وزنی بود که انتظار داشتم برای یک تمرین سنگین در یک تمرین سنگین بکشم. سپس این باری بود که می توانستم برای تکرارها ایجاد کنم. امروزه ، 225 شماره ای است که من هنگام گرم شدن به آن ضربه می زنم. سپس وزنه های بیشتری می اندازم و حرکت می کنم. یک سال و نیم از این روابط عمومی دو صفحه ای گذشته است و اکنون می توانم 300++ را در هر روز مرگبار قدیمی بارگیری کنم.

پیشرفت خطی نیست ؛ ههر هفته و هر چرخه آموزشی فراز و نشیب هایی دارد. شاید در حال حاضر فقط در بهترین روزهای خود می توانید بارگیری کنید ، اما به مرور می توانید هر روز قدیمی یک بارگیری کنید ، و به بعد شما قادر خواهید بود سه روز خود را انجام دهید. جایی بعد ، ممکن است سه حداقل شما باشد ، و در روزهای خوب خود می توانید پنج کنید. کلید پیشرفت ، بالا بردن این پایین ها است.

روزهای آموزش روزهای آزمون نیستند

اگر شما از افرادی هستید که می توانید هر روز آموزش به روابط عمومی دست پیدا کنید و مدتی نیز سری PR را حفظ کرده اید ، تبریک می گویم! شما در مرحله “سود مبتدی” خود هستید و این یک زمان سرگرم کننده در زندگی شما است. آموزش را ادامه دهید. فقط وقتی روزی شما تعجب نمی کنید انجام ندهید PR ضربه بزنید؛ تیکلاه نشانه این خواهد بود که شما باید تمرکز بیشتری بر روی روند تقویت کنید و نه نتایج آزمایش خودتان.

به فکر یادگیری یک موضوع جدید در مدرسه باشید. اگر کمی دانش قبلی داشته باشید ، بدون اینکه واقعاً مطالعه کنید ، می توانید در فصل 1 آزمون را پشت سر بگذارید. شاید فصل 2. اما اگر واقعاً می خواهید مطالب جدیدی یاد بگیرید ، آزمایش شما را خیلی دور نمی کند. در برهه ای از زمان باید کتابی را باز کنید و مطالعه کنید.

آموزش به همین صورت است. اگر به تمرینات آینده خود نگاهی بیندازید و نمی توانید بفهمید کدام یک برای تمرین و کدام یک برای آزمایش است ، ممکن است لازم باشد در مورد انجام کارها دوباره فکر کنید.

ثبت نام در یک مسابقه می تواند راهی برای برنامه ریزی یک روز آزمون باشد ، اما همچنین می توانید خودتان یک تاریخ را انتخاب کنید و آن را در تقویم خود علامت گذاری کنید. برنامه های تمرینی قدرتی هفته های مشخصی طول می کشد و سپس در پایان آنها اغلب یک روز آزمون دارند. (به طور مشابه ، برنامه های تمرینی در حال اجرا اغلب به یک مسابقه ختم می شوند.)

بنابراین ، شما مقداری از آموزش را بررسی می کنید – معمولاً یک تا سه ماه – که هدف دارد. این هدف شما را قوی تر ، سریعتر یا بهتر می کند در روز آزمایش. ممکن است از این به بعد احساس خستگی کنید ، اما این مهم نیست تا زمانی که بتوانید تمرین روزانه خود را به پایان برسانید و بدنبال تمرین بعدی باشید.

از استراحت استراتژیک استفاده کنید

زمان رسیدن به یک مسابقه یا روز آزمون ، زمان رسیدن به اوج است. (دونده ها آنرا مخروط بنامید.) در مدت زمان کوتاهی ، شاید یک هفته ، کمتر تمرین خواهید کرد. تمرینات کوتاه تر و سبک تر خواهد بود. ممکن است چند روز تعطیل اضافی داشته باشید. با کمتر کار کردن ، مقدار کمی از سود آینده را فدا می کنید ، اما مقداری از خستگی راحت می شوید.

بدون این خستگی ، پوشاندن توانایی های واقعی خود ، آماده خواهید بود که در روز آزمون بهترین تلاش خود را انجام دهید. اکنون زمانی است که شما می توانید انتظار روابط عمومی داشته باشید. اما به یاد داشته باشید ، این نکته باعث قویتر شدن شما نشد. این به سادگی قدرتی را که از قبل داشت نشان داد.

بعضی اوقات بالابرهای مبتدی متوجه می شوند که بعد از چند روز استراحت اضافی قوی تر به نظر می رسند. اگر آنها به اشتباه باور كنند كه استراحت ابزاری است كه می تواند بر این امر تأثیر بگذارد درست آنها قوی تر پیشرفت آنها متوقف می شود ، بنابراین آنها میزان آموزش را کاهش می دهند و کمی استراحت اضافه می کنند. اگر دوباره متوقف شود ، آنها حتی کمتر کار می کنند. این کار را به اندازه کافی طولانی انجام دهید و در آخر به سختی تمرین خواهید کرد و تعجب خواهید کرد که چرا پیشرفت نمی کنید.

در عوض ، به آموزش ادامه دهید و آزمون را برای روزهای آزمون ذخیره کنید.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir