[ad_1]

مردی که اسکات اسکات را در دستگاه اسمیت انجام می دهد

عکس: FabrikaSimf (شاتر استوک)

دستگاه اسمیت احتمالاً قطبی ترین قطعه تجهیزات تناسب اندام است. هر سالن ورزشی ارزان دارای یک ورزشگاه است و این معرفی بسیاری از افراد در وزنه برداری یا وزنه برداری است. اما این هالتر یا چیز نزدیکی به آن نیست و برادران تناسب اندام هاردکور این موضوع را مسخره می کنند.

برای اطمینان از اینکه در اینجا در یک صفحه هستیم ، این چیزی است که یک ماشین اسمیت به نظر می رسد. ممکن است داخل آن نیمکت وجود داشته باشد یا نداشته باشد اما ویژگی اصلی دستگاه داشتن ریل مسیر است.

تفاوت بین دستگاه اسمیت و هالتر

میله دستگاه اسمیت افقی است و می توانید مانند هالتر روی آن صفحات را بارگیری کنید. اما به لطف پیست ، خط فقط می تواند به سمت بالا و پایین حرکت کند ، اما نه در مسیر دیگری. اگر ایستگاه ها را به درستی تنظیم کنید ، این امر همچنین می تواند اطمینان حاصل کند که هرگز بند را رها نکنید یا زیر آن گیر نکنید. این می تواند آن را ایمن تر و مقرون به صرفه تر از هالتر واقعی کند و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.

اما این جوانب مثبت هم منفی های آن است. از آنجا که این بند به پیست شما متصل است ، بدن شما برای تثبیت آن نیازی به سختی کار ندارد. برعکس ، هالتر فقط به پشت شما باقی می ماند ، زیرا شما آن را در آنجا نگه دارید. مسیر مستقیم بالا و پایین نیز با حرکت واقعی بسیاری از آسانسورها مطابقت ندارد. پرس نیمکت در واقع باید به شکل J منحنی شود ، به عنوان مثال ، وقتی میله در پایین ترین نقطه قرار دارد ، به پایین سینه برخورد کند ، و در بالای آن جایی به بالای گردن یا بالای سینه ختم شود. دستگاه اسمیت برای تقلید از آن تنظیم نشده است.

و بنابراین ما به بن بست خود می رسیم: Tدستگاه برای مبتدیان راحت و راحت است ، اما حرکت را محدود می کند. کدام یک از این عوامل بر دیگری برتری دارد؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بخاطر بسپارید.

خطرات آسیب دیدگی بسیار اغراق آمیز است

یکی از رایج ترین بحث ها علیه ماشین اسمیت ترس از آسیب دیدگی است. اما همانطور که قبلاً بحث کردیم ، این ایده که تمرینات خاصی به شما آسیب می رساند ، اکثراً بی اساس است.

اگر مردم به طور معمول ماشین های اسمیت را سر و صدا می کردند ، سرمایه داری حکم می کرد که تولیدکنندگان ، دارندگان سالن های بدنسازی و (از همه مهمتر) شرکت های بیمه سالن بدنسازی تحمل وجود آنها را متوقف کنند. واضح است که نه همچنین هیچ داده علمی برای یافتن ارتباط آسیب ها با استفاده از ماشین های اسمیت وجود ندارد. این به معنای مردم نیست نمی تواند با استفاده از آنها به خود آسیب بزنید ، اما افرادی که ادعا می کنند ماشین آلات خطرناک هستند واقعاً باید از ادعاهای خود پشتیبانی کنند.

آن طرف را بگیریم: Do آیا ویژگی های ایمنی ماشین های اسمیت باعث می شود که آنها ایمن تر از میله ها باشند؟ اگرچه درست است که ماشین های اسمیت سقوط میله را بر روی خود دشوار می کنند ، اما برای هر تنظیم مناسب میله نیز همین امر وجود دارد. اگر در جایگاه اسکوات چمباتمه می زنید ، باید بدانید نحوه تنظیم ایمنی. اگر بدون نیمکت هستید ، باید یک شخص داشته باشید رنگآمیزی شما. دستگاه های هالتر و اسمیت درصورت استفاده صحیح ایمن هستند.

هالترها یک نوع تمرین بهتر به شما می دهند

اگر برای ورزش با هالتر ، مانند وزنه برداری ، تمرین می کنید ، باید بلند کردن و تثبیت هالتر را یاد بگیرید. ماشین اسمیت مهارت های لازم برای موفقیت را به شما نمی آموزد. و اگر برای بهتر شدن در ورزش دیگری با هالتر تمرین می کنید ، بلند کردن هالتر می تواند گزینه بهتری باشد.

اما او این کار را می کند همه آیا میله ای لازم دارید؟ این به پایین می آید دستگاه های استدلال در برابر وزن آزاد از نو. وزنه های آزاد (از جمله هالتر و دمبل) کمی بیشتر از ماشین آلات به مهارت و هماهنگی نیاز دارند و همچنین عضلات را با ثبات بیشتری فعال می کنند. اگر برای این موارد ارزش قائل باشید ، با وزنه های آزاد بهتر از هر دستگاهی خواهید بود.

اما همه در مکانی نیستند که بتوانند بین این دو گزینه را انتخاب کنند. برخی از سالن های ورزشی فقط دارای دستگاه اسمیت هستند و هالتر ندارند ، بنابراین شما باید با آنچه که دارید کار کنید. و برخی از افراد از آموزش خوشحال می شوند هر دو وزن های آزاد و ماشین های اسمیت ، بنابراین هنوز از تثبیت کننده های آنها غافل نمی شوند.

اکثر مردم با ماشینهای اسمیت قوی می شوند و سر بریده می شوند

ببین ، من ورزش هالتر را انجام می دهم. من دوست دارم وزنه برداری و وزنه برداری و یک مرد قوی ، و من هر روز یک هالتر را روی یک ماشین می گیرم. فکر می کنم آخرین بار در 20 سالگی از دستگاه اسمیت استفاده کردم و فقط به این دلیل بود که از آن خسته شده ام یک فرآیند چند مرحله ای برای راه اندازی ایستگاه کشش مفصل ران با هالتر اما من همچنین می فهمم که همه مثل من نیستند.

درباره یک بدنساز جان میدوزبه عنوان مثال ، یک کانال YouTube وجود دارد که پر از نکاتی در مورد استفاده از ماشین های اسمیت برای عضله سازی. مثلا، در اینجا یکی برای تمرینات پا آورده شده است این شامل توصیه های مهمی در مورد چگونگی جلوگیری از خستگی زانو است: پاها را به جای درست زیر آن ، جلوی میله قرار دهید ، همانطور که هنگام اسکات زدن با هالتر انجام می دهید.

او نکات مشابهی در مورد کاناپه ها و آسانسورهای دیگر دارد و پس از تماشای چند فیلم ، واضح است که برای کسی که فقط می خواهد عضله سازی کند و برای یک ورزش خاص تمرین نکند ، ماشین اسمیت یک ابزار مناسب کرومول است. این موافقان و مخالفان خود را دارد ، اما بسیاری از افراد آن را مفید و مثر می دانند.

چگونه بفهمیم دستگاه اسمیت برای شما مناسب است یا خیر

من شخصاً ماشین های اسمیت را دوست ندارم ، گرچه می دانم که آنها کاربردهای خود را دارند. اگر به دنبال توصیه من در مورد استفاده از این مورد در سالن بدن سازی خود هستید ، در اینجا چگونگی توصیه شما به شما در مورد آن فکر می کنم.

اگر برای ورزش ، به ویژه ورزش های قدرتی تمرین می کنید ، هالتر موثرترین راه برای آموزش قدرت ، تثبیت و هماهنگی خواهد بود. سایر وزنه های آزاد مانند دمبل و دمبل می توانند گزینه های خوبی باشند ، همچنین. اگر کلاً از ماشین های اسمیت استفاده می کنید ، اینها فقط باید بخشی از تمرین شما باشد ، نه روش اصلی برای بالا بردن وزنه.

اگر از میله ها می ترسیدمن توصیه می کنم بر آن غلبه کنید و یاد بگیرید که چگونه از آنها استفاده کنید. فقط به خاطر تو من میتوانم تقویت شدن با ماشین اسمیت به این معنی نیست که باید ترس را تعیین کنید که چگونه تمرین می کنید.

اگر سالن بدنسازی شما هالتر ندارد، ماشین اسمیت خیلی بهتر از هیچ چیز است. تمرین ماشین اسمیت خود را با هر سالن ورزشی مانند دمبل های سنگین تکمیل کنید.

اگر می خواهید به هر قیمتی از ماشین اسمیت اجتناب کنید ، از مصالحه هایی که انجام می دهید آگاه باشید. به عنوان مثال ، اگر ورزشگاه شما دارای تعداد محدودی دمبل باشد ، ممکن است در نقطه ای قرار بگیرید که قادر به انجام آن نباشید اضافه بار پیشرونده در حالی که به تمرینات دمبل پایبند هستید. بهتر است یک تمرین اسمیت را با وزنی چالش برانگیز انجام دهید تا چرخش خود را با دمبل سبک فقط به دلیل احساسات خود نسبت به دستگاه انجام دهید.

بنابراین ، ما آن را داریم: ماشین های اسمیت ابزاری با نقایص جدی هستند ، اما اگر به آنها کاملا غیر قابل قبول نگاه کنید ، می توانید بی جهت خود را محدود کنید. براساس اهداف خود هوشمندانه تصمیم بگیرید و از برداشتن نترسید سنگین.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir