[ad_1]

ممکن است شخصی که صبح کشیده می شود بدود

عکس: استقلال (شاتر استوک)

ورزش اولین کار صبح فواید زیادی دارد: شما را از خواب بیدار می کند ، قبل از شروع روز خود را با موفقیت تنظیم می کنید و اطمینان می دهد که بعداً آموزش را فراموش نمی کنید. اما بعد مشکل صبحانه وجود دارد.

درست دارند قبل از تمرین صبحانه بخوریم؟

نه ، اما کمک می کند. برخی از افراد تمرینات روزه داری را دشوارتر از آنچه قبلاً خورده اند ، می دانند. اگرچه به شخص ، تمرین و تا حدی بستگی دارد که آیا شما به تمرین با شکم خالی عادت کرده اید.

برای یک تمرین آسان ، مانند آهسته دویدن سبک یا یک جلسه کوتاه بلند کردن سرعت ، ممکن است تفاوتی بین تمرین با و بدون صبحانه مشاهده نکنید. در این صورت همان کاری را که ترجیح می دهید انجام دهید. اما انتظار دارید صبحانه به شما کمک کند:

  • تمرینات قلبی یا تهویه مطبوع با شدت بالا ، مانند آهسته دویدن یا تمرین با فاصله شدید با شدت بالا.
  • تمرینات طولانی مدت ، به ویژه تمریناتی که بیش از 90 دقیقه طول می کشد.
  • هر تمرینی که پس از آن احساس خستگی غیرمعمول کنید ، که ممکن است شامل تمرینات قدرتی سنگین باشد.

اگر صبح وقت کافی دارید ، می توانید از خواب بیدار شوید ، یک صبحانه معمولی بخورید ، و سپس حدود یک ساعت بعد به یک تمرین بروید. این روال برای بسیاری از افراد مفید است ، اما برخی از ما سعی می کنیم پس از بیدار شدن در اسرع وقت به جاده یا باشگاه برویم. در این حالت انتخاب غذا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بهترین چیز برای خوردن چیست؟

کربوهیدرات ها انرژی سریعی را ایجاد می کنند ، به خصوص اگر آنها را به شکلی بخورید که بدن بتواند سریع پردازش کند. این شامل عمدتا شکر و نشاسته است که در هنگام هضم سریعترین هضم می شوند نه در ترکیب با مقدار زیادی چربی ، پروتئین یا فیبر.

به عبارت دیگر ، این متفاوت از آنچه معمولاً به عنوان یک رژیم غذایی سالم به نظر می رسد ، است. بعد از تمرین برای کاری وقت خواهید داشت که کمی کندتر خرد می شود. اما اگر شما نیاز به غذا خوردن درست قبل از تمرین دارید ، با چیزی بروید که بیشتر کربوهیدرات است. برخی از گزینه های سنتی عبارتند از:

  • نان تست
  • موز
  • بلغور جو دوسر یا جو دو سر در طول شب

لازم نیست غذا بخورید تمیز اگر نمی خواهید کربوهیدرات کنید. اگر می خواهید کمی کره بادام زمینی روی این نان تست بریزید یا ماستی دریافت کنید که هم کربوهیدرات دارد و هم پروتئین. آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی به نقطه شیرین بین carb-y و لذیذ برخورد می کند.

اگر من نمی خواهم کربوهیدرات بخورم چطور؟

این به خود شما بستگی دارد ، اما اطمینان حاصل کنید که از تأثیرات احتمالی روی تمرین خود آگاه هستید. اگر رژیم کتو یا کربوهیدرات کم مصرف می کنید ، استفاده از برخی از کربوهیدرات ها منطقی است انجام دادن درست قبل از تمرین غذا بخورید. و اگر از روزه داری دوره ای به عنوان بخشی از استراتژی کاهش وزن استفاده می کنید ، باید موافقان و مخالفان این مورد را متعادل کنید صبحانه قبل از اینکه ورزش کنید. باز هم می گویم ، یک صبحانه کوچک می تواند به شما کمک کند بدون اینکه رژیم شما کاملاً مختل شود ، انرژی بیشتری برای تمرین خود داشته باشید.

گاهی اوقات افراد با معده خالی عمداً تمرین می کنند زیرا “چربی سوزی می کنند” ، اما این فقط به جنبه فنی مربوط می شود. اگر می خواهم پول بیشتری در حساب بانکی خود نگه دارم ، می توانم به جای استفاده از کارت نقدی ، پول چیزی را به صورت نقدی پرداخت کنم. اما در پایان روز ، مهم نیست که من چطور یک خرید شخصی انجام داده ام ، پول من همه پول من است. انتخاب روش پرداخت در مقابل روش دیگری ثروتمندتر شدن من نیست.

به همین ترتیب ، “چربی سوزی” در حین ورزش تأثیری ندارد در پایان روز چقدر در بدن خود چربی خواهید داشت. شما می توانید 200 کالری کربوهیدرات از صبحانه خود بسوزانید یا می توانید 200 کالری چربی بسوزانید و سپس 200 کالری اضافی بخورید. تعادل کلی کالری مهم است ، نه جزئیات متابولیکی آنچه میتوکندری شما را در هنگام ورزش از آن تغذیه می کند.

اگر اول صبح نتوانم چیزی بخورم چه؟

چندین راه حل برای این مشکل وجود دارد. اول ، شما می توانید بدون صبحانه انجام دهید. برخی از افراد ترجیح می دهند با معده خالی تمرین کنند زیرا و آنها خستگی ملایم را بپذیرید همچنین ممکن است بخواهید زودتر از خواب بیدار شوید تا زمانی برای هضم غذا داشته باشید یا به سادگی مرتب شوید تمرین شما آمدن اواخر روز.

اما معمولاً وجود دارد چیزی اگر بخواهی می توانی غذا بخوری نوشیدن اغلب معده از غذا آسان تر از غذا است ، بنابراین کمی شیر بدون چربی یا شیر بادام امتحان کنید و استفاده از نسخه شیرین شده (مانند شیر شکلات) یا افزودن چیزی مانند عسل برای کربوهیدرات اضافی را در نظر بگیرید. من فکر می کردم که این لرزش باید یک اسموتی بزرگ ، پر از میوه و یخ و پودر پروتئین و کره بادام زمینی باشد ، اما امروزه کار من قبل از تمرین فقط یک لیوان شیر بادام شکلاتی است ، با یا بدون پودر آب پنیر ، برای شروع با پروتئین در طول روز

اگر واقعاً نمی توانید قبل از تمرین غذا بخورید ، می توانید غذا بخورید؟ سپس؟ تمرینات طولانی مدت می تواند از غذا خوردن در طول تمرین بهره مند شود. این معمولاً به معنای تمرینات طولانی تر از 90 دقیقه است ، اما هیچ قانونی وجود ندارد که می گوید شما نمی توانید صبحانه خود را برای یک تمرین کوتاه تر با خود ببرید. اگر دویدید ، بعضی از آنها را بردارید بسته های ژل که ماراتن ها و دوچرخه سواران برای استقامت استفاده می کنند در طول مسابقات اگر برداشتید ، یک لرزش را مخلوط کرده و با خود حمل کنید تا بین ست ها بنوشد.

از این گذشته ، بهترین صبحانه صبحگاهی است که تازه کشف کرده اید تجربه. از امتحان چیز جدید نترسید: اگر در حال حاضر بدون صبحانه در حال تمرین هستید ، چند لقمه نان تست از قبل می تواند در شب و روز تفاوت ایجاد کند. آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir