[ad_1]

توالت شبانه

عکس: آفریقای جدید (شاتر استوک)

همه ما آنجا بوده ایم: مادر بزرگ ، نیمه شب متوجه شده ایم ، اوه ، وقت آن است که ادب کنی از نو. در حالی که گاهی این نتیجه یک وضعیت پزشکی است ، اما اغلب فقط یک روال ناجور است. در این حالت ، چند اصلاح ساده وجود دارد که می تواند تعطیلات شبانه در دستشویی را بسیار کمتر متداول کند.

اما اول ، این هشدار در مورد مشکلات پزشکی. اگر نگران خواب یا مثانه هستید قطعاً به یک متخصص بهداشت مراجعه کنید. گاهی اوقات بیدار شدن از خوابیدن (به گفته آنها “شب ادراری”) به این دلیل اتفاق می افتد که شما بیش از حد زیاد پیشی می گیرید. این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ، از شایع به عنوان عفونت ادراری تا برخی از موارد جدی مانند دیابت یا نارسایی قلبی.

از طرف دیگر ، ممکن است در حال بیدار شدن با مشکلات دیگری باشید که خواب شما را تحت تأثیر قرار می دهد و هنگامی که از خواب بیدار می شوید ، مغز شما می گوید “Welp” ، و ممکن است از آن زمان برای رفتن به دستشویی استفاده کند. در این موارد ، مشکل ادرار نیست ، بنابراین اگر به نظر می رسد اشتباه است ، لطفاً از کمک پزشکی استفاده کنید. در غیر این صورت ، این نکات می تواند به شما کمک کند:

اوایل روز هیدراته شوید

ما صبح ها اغلب خیلی تشنه نیستیم و شاید در طول روز خیلی شلوغ هستیم و نمی توانیم زیاد بنوشیم. اگر متوجه شوید که بیشتر مایعات خود را عصر می نوشید ، باعث می شود که با مثانه پر به رختخواب بروید. رفع این مشکل آسان است: صبح زود آب بنوشید تا درست قبل از خواب سیر نشوید.

(اگر در طول روز هدف آبرسانی را دنبال می کنید – مثلاً هشت لیوان بگویید) – در مورد اینکه آیا واقعاً این مقدار آب به شما کمک می کند ، تجدید نظر کنید. بسیاری از ما ما آنقدر که فکر می کنیم به آب احتیاج نداریم، بنابراین با کاهش این تعداد آزمایش کنید تا ببینید به شما کمک می کند یا نه.)

توجه کنید که ما فقط در حال تغییر هستیم زمان از مقدار مصرف ما بدون قطع شدن آب و کمبود آب بدن. کمبود آب بدن همچنین می تواند خوابیدن را دشوار کند ، یادداشت های بنیاد خواب، به دلیل حواس پرتی مانند خشکی دهان یا سردرد.

درست قبل از خواب ننوشید

اگر تمام روز بدنتان را آبرسانی کرده اید ، قطع مصرف مایعات یک یا دو ساعت قبل از خواب مشکلی ایجاد نمی کند. این به دلایل واضحی شامل کافئین است: شما نمی خواهید با این کار بیدار بمانید. در حالی که کافئین از نظر ادرار آور بودن شرم آور است (باعث می شود شما از آن ادرار کنید) ، اگر به آن عادت کرده باشید ، اثر کاملاً کم است.

و اگر می توانید به او کمک کنید قبل از خواب الکل نخورید. الکل قطعاً ادرار آور است و همچنین شناخته شده برای برهم زدن خواب.

پاها را بالا بیاورید

بنیاد خواب نیز حاکی از شما سعی می کنید چند ساعت قبل از خواب پاهایتان را بلند کنید زیرا هنگام خوابیدن بدن می تواند مقداری از آب پاهای شما را جذب کند. این ممکن است به راحتی به معنای نشستن روی نیمکت با پاهای بلند باشد. شما نیازی به انجام یک پایه سر ندارید. با آرامش در کارهای روزمره خود به خوبی کار کنید.

خوابیدن را آسان کنید

سفرهای تصادفی به دستشویی با وجود تلاش همه ما هنوز اتفاق می افتد. بعضی اوقات مشکل این نیست که باید بلند شوید بلکه مشکل این است که بعد از آن به خواب بروید.

بنابراین ، تمام تلاش خود را برای ساخت اتاق خواب خود انجام دهید مکانی آسان برای خواب. برای تاریک نگه داشتن اتاق خواب خود از پرده های خاموش استفاده کنید یا از ماسک خواب استفاده کنید که فقط یک پرده خاموش برای کره چشم شما است. شاخه های گوش یا دستگاه صدای سفید می تواند در صورت ایجاد مزاحمت برای شما کمک کند. و هر کاری انجام می دهید ، آن را انجام دهید نه تلفن خود را فقط به این دلیل که بیدار هستید بررسی کنید.

شب هنگام دمای خانه خود را تنظیم کنید زیرا بیشتر ما خوابیدن در کمی خنک تر را آسان می کنیم درجه حرارت. چراغ شبانه تنظیم کنید یا یک چراغ قوه کم نور و کم نور را در کنار تخت خود نگه دارید تا مجبور نشوید هیچ چراغی را روشن کنید. (حتی صندلی توالت با وجود دارد نور شب توکار به همین دلیل.)

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir