چگونه بعد از یک تمرین مدام به من آسیب نرسانیم


شخص دردناک

عکس: ژیل (شاتر استوک)

درد عضلانی با شروع تأخیر – نوعی که باعث می شود هنگام پایین آمدن از پله ها بعد از یک روز چمباتمه زدن ، لرزیده باشید – بعد از اولین روز تمرین جدید کاملاً رایج است. اما آن است نه به دلیل پدیده ای که به عنوان اثر تشنج مکرر شناخته می شود ، احتمالاً پس از روز دوم رخ می دهد.

در اصل ، به نظر می رسد آموزش درد برخی از محافظت های اضافی را برای شما فراهم می کند درد که مدت زیادی طول می کشد. (با گذشت زمان کمرنگ می شود ، اما تحقیقات نشان می دهد که درجه ای از محافظت می تواند ماه ها ادامه داشته باشد.) اگر تا به حال یکی از دوستان خود را در باشگاه دنبال کرده اید و با او کار کرده اید ، کارکرد آن را دیده اید. این ممکن است برای یک هفته کامل درد داشته باشد ، اما از آنجا که آنها همیشه یک تمرین را انجام می دهند ، به سختی چیزی احساس می کنند.

این همچنین توضیح می دهد که چرا شما در ابتدای برنامه تمرینی نسبت به چند هفته بعد بیمار هستید. گاهی اوقات مردم تعجب می کنند که آیا این برنامه دیگر کار نکرده است ، اما هنوز می توانید قویتر شوید ، حتی اگر صدمه ای نبیند، و بالعکس.

چگونه می توان از تأثیر مبارزات تکراری به نفع خود استفاده کرد

اگر مدتی است که برای اولین بار برنامه تمرینی جدیدی را شروع می کنید یا نوع جدیدی از تمرین را انجام می دهید ، در روز اول کاملا بیرون نروید. یک تمرین با شدت متوسط ​​همچنان باعث تأثیر درگیری های تکراری می شود و به شما این امکان را می دهد روز دوم سخت تر برو پس از فعال سازی این محافظت.

اگر روز اول قاتلی داشته اید و اکنون در رنج و عذاب هستید ، بهترین کار این است که طبق برنامه قبلی به سالن بدنسازی برگردید. تعطیلات یک روز اضافی خوب است اگر شما نیاز دارید اما لطفا فکر نکنید که باید منتظر بمانید تا درد از بین برود. از طریق آن کار کنید و درد فروکش خواهد کرد.

اگر مدتی تمرین کرده باشید اما همچنان دائماً درد داشته باشید چه می کنید؟ به احتمال زیاد شما همین کار را نکرده اید حرکات به ترتیب. اگر هر هفته اسکات ، نیمکت و ددلیفت انجام دهید ، در برابر درد تمرینات اسکات ، نیمکت و ددلیفت محافظت می شوید. اما اگر آنقدر تنوع را دوست دارید که هر روز یک ویدیوی متفاوت از YouTube یا کلاس CrossFit متفاوت بسازید ، به بدن خود فرصتی نمی دهید تا به یک تمرین خاص عادت کند.

(خواب کافی و غذا خوردن به اندازه کافی برای غلبه بر درد نیز مفید است ، بنابراین اگر بیمار هستید و مدام رژیم می گیرید و هرگز به موقع به رختخواب نمی روید ، باید این عادت ها را در نظر بگیرید)

مانند بسیاری از مشکلات در سالن ورزشی، راه حل درد قوام است. می دانم که خوابیدن در رختخواب یک روز پس از اولین فکر ورزشی ترسناک است اوه ، آیا باید برگردم؟ ولی اگر این کار را انجام دهید ، بهتر می شود. قول میدهم.


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>