[ad_1]

وقتی شریک جدیدی پیدا می کنید که واقعاً با او احساس می کنید ، باید کاملا آفتابی و رنگین کمان باشد. اما برای افراد با تروما در گذشته آنها ، بالای هر یک ابر تاریکی وجود دارد اتصال جدید: به ناچار آنها خواهند شد آنها باید عشق جدید خود را در مورد وحشت گذشته خود تعریف کنند.

اگر در این موقعیت هستید ، احتمالاً زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد لحظه بزرگ کرده اید. اگر دوست پسر یا دوست دختر جدید شما نمی خواهد از پس مشکلات طولانی مدت شما برآید ، چه می کنید؟ اگر آنها نفهمند چه؟ از طرف دیگر ، اگر صادق نباشید ، رابطه شما ممکن است متضرر شود – به خصوص اگر ضربه گذشته از یک رابطه قبلی روی نگرش شما نسبت به مرد خوش تیپ جدیدتان تأثیر می گذارد.

اول با خودت آروم باش

نکته مشترک برای هرکسی که به یک برنامه 12 مرحله ای می پیوندد ، پرهیز از جلسات یک ساله است. تمرکز بر بهبودی. این راهنما ، البته داغ است مورد اختلاف. شما نمی توانید انتخاب کنید که عاشق شوید ، می توانید؟

اما در آنجا حکمت وجود دارد: وقتی زنده می مانید چیزی آسیب زا ، شما می توانید مشکلات خود را به یک رابطه جدید وارد کنید ، یا قبل از آماده شدن باز شوید ، حواس خود را با معشوق جدید خود پر کنید و کاملاً شکست بخورید درمان در نتیجه. ما یک بازه زمانی دشوار به شما ارائه نمی دهیم ، اما تا آنجا که ممکن است ، شما باید سعی کنید قبل از تماس با شخص دیگری روی بهبودی کار کنید.—Fیا خود و منافع آنها.

دانیل سینایی ، نویسنده و روزنامه نگار 29 ساله در بروکلین ، به Lifehacker گفت که قبل از تماس با شوهر فعلی اش ، مبتلا به تبخال تشخیص داده شده است. و خراب شد

“من فکر می کردم زندگی من تمام شده است – به معنای واقعی کلمه تحت تعقیب بودن ، “او به یاد می آورد. “حداقل یک سال افکار خودکشی داشتم ، زیرا واقعاً اعتقاد داشتم که تبخال جمله بسیار بزرگی است ، و به عبارت دیگر ، من نمی خواستم بقیه عمر را به تنهایی سپری کنم. در این سال ، سلامت روان من واقعاً رو به بالا رفت. افسردگی ، اضطراب ، PTSD قبلی منهمه چيز بدتر شد این خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتم روی من تأثیر گذاشت. “

او از طریق احساسات خود ، کاوش و نوشتن برای تشخیص او

کیتلین ، 29 ساله ، یک سرپرست و گریمور بازرگانی که به دلایل مشخص از اشتراک نام خانوادگی و محل زندگی خود امتناع ورزید ، به یاد آورد که پس از ترک رابطه سو ab استفاده روانی و جسمی ، از کلاسهای هنرهای رزمی استفاده کرد تا حس کنترل خود را بدست آورد.

این که آیا شما شروع به ارسال پیام (یا در کمین) در انجمن ها برای افرادی کرده اید که تجربه شما را تجربه کرده اند ، به یک درمانگر ، ژورنال مراجعه کنید ، با دوستان خود صحبت کنید یا در آنها معالجه کنید در غیر این صورت ، قبل از نگرانی در مورد دیگران مطمئن شوید که در فضای خوبی هستید. سعی کنید در اتصال عجله نکنید. شما و سلامتی شما حرف اول را می زنیم.

البته ، شما نمی توانید پیش بینی کنید که کجا و چه زمانی با کسی ملاقات خواهید کرد ، بنابراین اگر این کار را انجام دادید ، جنگ نکنید.

آنچه می گویید برنامه ریزی کنید

گاهی عواقب ماندگار صدمات آشکار خواهد بود. ممکن است مورد توجه واقع شوید بی اعتمادی یا عصبی بودن در مورد دوست پسر یا دوست دختر جدید خود یا به محرکهای جلوی آنها واکنش نشان دهند. سایر اوقات جای زخم کاملاً نامرئی است ، و ممکن است هیچ ایده ای نداشته باشند شما چیزی را پشت سر گذاشته اید

فقط شما از نظر منبع دقیق ضربه خود و هم از نظر روابط فعلی ، دقیقاً وضعیت خود را می دانید ، بنابراین فقط شما دقیقاً می دانید که چگونه به گفتگوی اجتناب ناپذیر نزدیک شوید. فرقی نمی کند ، از قبل آن را به بهترین شکل برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی کنید تا آنجا که ممکن است باز باشد. تحمل روح شما می تواند بمکد، به ویژه هنگامی که مطمئن نیستید شخصی که به او اهمیت می دهید چگونه واکنش نشان می دهد. سینا به یاد آورد که او “ترسیده” بود که از شوهر فعلی خود در مورد تبخال بگوید زیرا “او کامل بود” و او نمی خواست او را “از دست بدهد”. با این حال به یاد داشته باشید که شما بخواهید تمام داستان زندگی خود را برای این شخص تعریف کنید عنوان که زندگی با آنها

زیاد درگیر کاری نباشید که اگر واکنش بد نشان دهند یا نتوانند حمایت مورد نیاز شما را انجام دهند ، چه خواهید کرد.. سخت است ، اما به خاطر داشته باشید که شما لیاقت شریکی را دارید که اراده آنها از شما حمایت می کنند ، بنابراین از ترس طرد شدن ، گفتن حقیقت خود را به تعویق نیندازید. این طرد شدن می تواند مثبت باشد ، زیرا به شما امکان می دهد از شخصی جدا شوید که نمی تواند نیاز شما را تأمین کند و سرانجام شخصی را که می تواند پیدا کند.

علاوه بر این ، صادق بودن در مورد آنچه تجربه کرده اید دارای پتانسیل جدی است تقویت کردن مشارکت شما ، به ویژه اگر ضربه شما بی اعتمادی نشان داده شود. خیلی بهتر است که شخص مقابل همه چیزهایی را که برای شما مناسب است به اشتراک بگذارید ، بداند تا او بفهمد چرا شما می توانید به روشی خاص عمل کنید و اگر در کنار شما باشید، تو بگو در استرس یک جلسه درمانی یا تجربه به خانه بروید گذشته نگر یا حمله وحشت.

سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید

این قسمت دشوار است ، اما با زانوی درام وارد مکالمه نشوید و از گفتن داستان خود پشیمان نشوید. ضربه شما در حال بازی کردن با شما است و سعی در متقاعد کردن شما برای رد شدن دارد ، بنابراین شما بخاطر اینکه اجازه داده اید مقداری از آن وحشت در مکالمه رخنه کند ، بخشیده می شوید ، اما با این واقعیت که این شخص را به اندازه کافی دوست دارید ، آرام باشید. رابطه خود را جدی تر کنید. نگران نباش. شما برای خود و رابطه خود کار درستی انجام می دهید و گاهی اوقات کار صحیح دشوار است.

سینا از روزی که به همسرش در مورد تشخیص تبخال که باعث خودکشی وی شده بود ، یادآوری کرد: “من مدام آن را به تعویق می انداختم ، چیزی که اکنون از آن بسیار شرمنده هستم (اما ما مراقب بودیم و نه ، او هنوز تبخال ندارد) و سرانجام ، پس از چند ماه دوستانه ، به دیدار خانواده ام در لس آنجلس رفتیم. به دلایلی ، در حیاط پشتی مادربزرگم که همه جا نشسته بودم ، ناگهان غرق در احساس گناه شدم و تصمیم گرفتم که این کار را انجام می دهم. داشته است به او بگویید همان موقع و آنجا ، “او به یاد می آورد. “و من این کار را کاملاً اشتباه انجام دادم – تشخیص من هنوز تازه بود و هنوز خیلی خجالت می کشیدم ، بنابراین مدام می گفتم:” من واقعاً چیز افتضاحی برای گفتن به شما دارم. [and] “تو از من متنفر خواهی شد” ، با اشکهای هیستریک. تقریباً 20 دقیقه طول کشید که من دچار تبخال بشوم و او به معنای واقعی کلمه خندید! اینطور بود: “من به چیزی فکر کردم در حقیقت اتفاق بدی افتاد چرا اینقدر این کار را کردی؟ “

ما نمی توانیم قول دهیم که همه به سرعت دوست پسر سینا با مکاشفه شما رول می شوند ، اما می توانیم قول دهیم که اگر ابتدا خود را زمین بزنید ، به خود یادآوری کنید که چرا این کار را انجام می دهید ، مکالمه روانتر انجام خواهد شد و این کار را نکنید بگذارید نتیجه شادی شما را تعیین کند. شما مهم هستید و این را می فهمید.

گفتگو را ادامه دهید

فقط به این دلیل که در مورد یک ضربه قبلی به شریک زندگی جدید خود می گویید ، به این معنی نیست که دیگر مجبور نخواهید شد آن را برطرف کنید. در حقیقت ، بهترین سناریو در اینجا و نتیجه ای که امیدواریم بدست آوریم این است که خود را در رابطه ای پیدا کنید که فرد مقابل وضعیت سلامتی شما را بررسی کند ، عوامل محرک شما را بشناسد و از آن اجتناب کند و به طور مداوم شما را پشتیبانی کند.

کیتلین ، میکاپ آرتیست ، در واقع با مرد صاحب سالن ورزشی ملاقات می کند ، جایی که وی پس از ترک رابطه خشونت آمیز خود شروع به تمرین ورزش های رزمی کرد. وقتی او برای اولین بار در مورد گذراندن دوره ها با او صحبت کرد ، او بیدار بود در مقابل اینکه چرا او می خواست از خود دفاع کند یاد بگیرد ، بنابراین وقتی آنها شروع به قدم زدن کردند ، او نسخه اصلی داستان او را می دانست.

“از آن زمان ، او کم کم داستان های من را می شنود و من می دانم که بالاخره زمان آن فرا رسیده است و من باز می شوم. باید اعتماد می کردم که اینجا همچنان مکانی امن برای استراحت روح من خواهد بود. من حتی از این ایده می ترسیدم که عاشق کسی باشم که ظاهراً مناسب است. او مهربان است و گوش می دهد. من کابوس و حملات وحشت دارم. از ابتدا ، او فقط مرا نگه داشت در حالی که وقتی مجبور شدم صحبت کنم ، گریه می کردم و صحبت می کردم. وی گفت: “ما از ابتدا ارتباط آزاد داشتیم و هرگز بسته نشدیم.”

به یاد داشته باشید ، لازم نیست هر چیزی را که نمی خواهید بگویید

خواه برای اولین بار ضربه خود را بالا ببرید یا بخشی از یک مکالمه مداوم ، به یاد داشته باشید که هرگز نباید بیش از آنچه می خواهید آشکار کنید. همچنین به یاد داشته باشید شخصی که با او صحبت می کنید شما را دوست دارد و می خواهد از شما حمایت کند اما این کار را می کند همچنین می تواند آسیب ببیند.

کیتلین گفت: “مواردی وجود دارد که او ترجیح می دهد آنها را نبیند ، مانند عکس عواقب ، و من به تصمیم او احترام می گذارم.” در مورد اینکه چقدر او به دوستش در مورد خشونت قبلی خود و او فاش می کند اثرات ماندگار “حتی اگر ما شریک هستیم ، من می دانم که دیدن این قسمت از من دشوار است. من به او احترام می گذارم و او به من احترام می گذارد ، اما ارتباط ما همیشه در مورد صداقت و صراحت است. “

این به هر دو جهت است.

همانطور که انتظار دارید شریک زندگی شما به حرف های شما گوش دهد ، باید به آنها نیز گوش دهید. ممکن است دشوار باشد که یاد بگیرید کسی که دوستش دارید رنج جدی را تجربه کرده است ، بنابراین به او لطف کنید ، و آماده باش همکاری. اگر چیزی بیش از حد تهاجمی می پرسند یا حرفی خیلی انتقادی می زنند ، با هم ارتباط برقرار کنید. به حدود خود پایبند باشید و به محدودیت های خود احترام بگذارید. سپس حرکت کنید و بگذارید خود را کاملاً بشناسید.

[ad_2]

منبع: kaheshvazn-khabar.ir