چگونه در آپارتمان خود با آرامش آموزش ببینیم


شخصی که در حال آماده شدن برای یک تمرین در خانه است

عکس: سهام دوستان (شاتر استوک)

تمرینات خانگی راحت است ، اما مطمئناً می تواند قوی باشد. در کلاس رقص تناسب اندام یا حتی می توانید به همان اندازه که می خواهید بپرید و ضربه بزنید میله ها را رها کنید اگر از تناسب اندام مناسبی برخوردار باشید. اما در خانه ، همسایگان طبقه پایین یا یک کودک نوپا که خوابیده است ممکن است این نظر را تأیید نکند. درعوض ، تمرین خود را متناسب با محیط خود تنظیم کنید.

به دنبال تمرینات کم تأثیر باشید

بسیاری از فیلم های آموزشی با برچسب “کم ضربه” برای زانوی افرادی که بدون درد در دویدن یا پریدن مشکل دارند خوشایندتر است. اما از آنجا که آنها فقط حرکات تندرست را به نمایش می گذارند ، برای زمانی که ترجیح می دهید روی زمین قدم بگذارید تا اینکه بالا و پایین بپرید بسیار مناسب هستند.

برخی از فیلم های رقص و HIIT گزینه های کم تأثیر را به عنوان بخشی از تمرین (مانند ورود و بیرون رفتن از پرش به جای پرش) ارائه می دهند. با دیدن چند تغییر معمول ، می توانید آنها را به هر ویدیویی که تماشا می کنید بیاورید.

در یک اتاق فرش شده تمرین کنید

اگر اتاقی با فرش دیوار به دیوار دارید ، معمولاً آستر کاری می شود علاوه بر این پوشش. این لایه ها به شما کمک می کند تا صدای چرخش پاها یا همان دمبل های شما به زمین بی صدا شود.

فرش دارید یا ندارید ، می توانید ملافه نیز اضافه کنید. در بالای فرش ، تشک های لاستیکی محکم می توانند پایه محکمی برای شما ایجاد کنند. و اگر مجبورید روی زمین چوب سخت تمرین کنید ، پد های کف نرم می توانند کمی ضربه و صدا را جذب کنند.

هدفون استفاده کنید

ما غالباً هدفون را چیزی برای پوشیدن در ورزش می دانیم ، اما می توانید از آن برای تمرینات خانگی نیز استفاده کنید. تماشای هدست های بلوتوث به ویژه همراه با یک فیلم شامل موسیقی یا یک مربی قوی که به شما سلام می کند ، بسیار مناسب است.

اگر در اتاق کناری کودک یا شریک خواب دارید ، روی محیط شنوایی او کار کنید. برای آنها دستگاه صدای سفید تنظیم کنید برای جلوگیری از هر صدایی نرم که هنوز می سازید.

جوراب بپوشید

حتی اگر سعی کنید ساکت باشید ، فراموش می کنید و هنگام ورزش روی زمین می ایستید. اما در جوراب ها بازخورد لمسی دارید. بدون کف انعطاف پذیر کفش ورزشی ، طبیعتاً قدری ساکت و آرام خواهید رفت.

پایه مکانی نرم برای تنظیم وزنه ها

وزنه برداری بسیار آرام است. آنها را تنظیم می کند ، که می تواند قوی باشد. بنابراین اگر چیزی را از زمین بلند می کنید ، روی قرار دادن آن تا حد امکان با دقت تمرکز کنید.

با این حال ، هنگامی که وزنه های خود را پایین می آورید و به سراغ تمرین بعدی می روید ، می توان ساکت را فراموش کرد. بنابراین ، مکانی را برای قرار دادن وزنه های خود در بین مجموعه ها تعیین کنید. این می تواند یک حصیر یوگای تا شده یا حتی یک جعبه شیر باشد که بالش در آن قرار دارد. وارد این عادت شوید و یکی از بزرگترین منابع آموزش گاه به گاه را از بین خواهد برد سر و صدا.


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>