چگونه در هنگام تنظیم مجدد سلامتی ما کنار آمدید؟


زنی که در تجهیزات آموزشی رنگارنگ قدم می زند

عکس: محصولات Syda (شاتر استوک)

این ماه، ما شما را به چالش کشیدیم تا سلامتی خود را مرتب کنید، یک اقدام کوچک در یک زمان. اگر دنبال کردید ، شما شما با واکسن ها و معاینات خود به روز هستید، کمی قرار دهید افکار در مورد برنامه ریزی غذا، خود را تنظیم کنید خواب و صبح، و تنظیمات دفتر خانه شما را تغییر می دهد برای حمایت بهتر از سلامتی خود

برای من ، بیشترین تأثیر از طریق تنظیم زمان خواب و صبح بود. خواب من برای شروع خوب بود ، اما من یک بوف شب و یک مربی صبح هستم ، بنابراین همیشه یک مبارزه است. بعد از اینکه به خواب رفتن برای این چالش فکر کردم ، به طرحی رسیدم که به طرز حیرت انگیزی موثر بود: صبح تمرین اصلی خود را متوقف کردم.

تقویم با عادات سالم

تصویر: بنیامین کاری

این بدان معناست که من می توانم تا ساعت 8 صبح بخوابمسازمان بهداشت جهانی، همراه با برخی از تلاش های اضافی برای تنظیم یک روال قبل از خواب ، به این معنی که من هر شب نه ساعت سعادتمندانه در رختخواب را سپری کردم.

اکنون می دانم که تمرینات صبحگاهی برای انجام آنها ضروری است در یک فضای ذهنی خوب برای روز ، بنابراین من نمی توانم فقط مستقیم از رختخواب به سمت میز خود بروم. به جای تمرین صبحگاهی ، اکنون به محض لباس پوشیدن راه می روم. این باعث می شود کمی ورزش کنم و آفتاب زیادی داشته باشم. (اگر باران بیاید ، من یا با چتر بیرون می روم یا روی مربی دوچرخه من بپر.)

در نتیجه ، من الان بیشتر از قبل می خوابم ، و تمرینات وزنه برداری من در اواخر روز که کمی گرمتر می شود – راحت ، از آنجا که من هنوز بیشتر من بلند کردن.

حالا می خواهم بدانم: چطور برای شما پیش آمد؟ هرکدام از اینها را انجام دهید عادت های روزمره کمی برای ایجاد یک لحظه شادی یا الهام بخشیدن به شما برای طراحی مجدد روال خود؟ آیا کارهای بزرگتر به شما کمک کرد تا یک مشکل اساسی در زندگی خود را درک کنید؟ در زیر به ما بگویید


منبع: kaheshvazn-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>